Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Nej, jag håller med - inte en chans i helvetet att det är dessa ord han blev fälld för, måste ha varit mer. DETTA är jag helt säker på - inte ens i Sverige är domstolarna så rigida och idiotiska och misstolkar lagarna i propagandasyfte. Jo, det förekommer men inte i så flagrant och uppenbart, felaktig stil...
Sverige styrs utav Wallenberg inom industrin och Bonniers inom massmedia. Jag som etnisk svensk kan tydligen numera dömas som rasist för uttalande eller texter om människor som bor i andra länder. Men dessa människorna från andra länder är tydligen aldrig rasister mot oss etniska svenskar, utan dessa människorna får säga, skriva och kränka mig som etnisk svensk och mitt land Sverige. Vi är en minoritet vi etniska svenskar i världen ca 7,2 miljoner människor som bor i vårt land Sverige. Om vi nu ska ha bort människoraser och etnicitet och hudfärger på vår befolkning i västvärlden. Så undrar jag hur människorna i mellanöstern fortfarande kan kalla sig palestinier , kurder, turkar, syrier, syrianer, afghanistaner, Iranier, Irakier, israeler osv. tillsammans 52 länder. Alla dessa människorna som är flera hundra miljoner kan inte hålla sams tydligen. De kommer till bl.a Sverige och vill tydligen utrota oss etniska svenskar med sina bråk som de tar med sig hit, då de anser att en liten befolkning på 7.2 miljoner etniska svenska ska lösa deras ständiga bråk sinsemellan. Det enda som kan lösa deras problem är att de själva i sina hemländer hjälps åt att leva i fred och demokrati. Så fort människor från andra länder flyttat till Sverige och övriga västvärlden är de inte längre t.ex iranier, palestinier, ukrainare, kurder osv. Utan enbart svenskar, tyskar, belgare osv. Likadant om svenskar som flyttar till andra länder är de inte längre svenskar. Då blir vi av med detta tjafs om varifrån människor kommer ifrån. Så ta bort detta med dubbla eller flera medborgarskap också, så svenskar bara kan vara medborgare i Sverige. Ta bort Alla SFI utbildningar, vi har så många i Sverige som kan prata arabiska och andra språk. De kan lära sina medmänniskor svenska språket gratis, även de måste vara medmänniskor. Kostnaden per elev på SFI är tydligen 45 000 - 80 000 kronor per år och är ca 115 000 personer. Alltså kostar SFI utbildningarna oss svenskar ca 3,6 miljarder kronor per år. Pengar som kunde användas till de äldre så de får högre pensioner de som arbetat och bott i hela sitt liv i Sverige Till skolan för barnen med mindre klasser och då skulle vi ha flera lärare. Lärare som nu tydligen bedriver SFI utbildning gratis till utlänningar.