Citat:
Ursprungligen postat av
maktspel
De vill vara "All Whites" när landets mest kända landslag heter "All Blacks"
Det visste jag. Men i bortastället blir de onekligen all blacks ändå.
Märkligt att både Australien och Nya Zeeland ogillar sina egna färger. Går att göra mycket med mörkblått och stjärnor.
Vad synd att Egypten inte fick till det alldeles nyss.