Citat:
Ursprungligen postat av
Kulturmarxist
Araber I Malmö har 400 arabiska TV kanaler i en box. I Stockholm tror de att det är brist arabisk TV? Det finns tusen ggr mer arabisk TV än pä svenska. Ska då svenskar finansiera ännu mer arabiska kanaler? Är de helt sinnessjuka,
Ja, sinnes! Men att jobba som journalist är ett bekvämt jobb jämfört med många andra yrken. Så araber vill visst ha den typen av jobb i Sverige. Eftersom det är gratis tolk lär sig många inte svenska.
SVERIGES Television ska det väl ändå pratas svenska i. Dock bör SVT bantas ner rejält.