2026-06-20, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Som andra redan sagt, uniformsbyxor.

Det ”roliga” i den där länken är ju att han säger att hon är en riktig slitvarg när det kommer till tunga och skitiga jobb.

Haha aa.
Han säljer in henne bra faktiskt
Jag bara lekte med tanken att han själv hade betalat 100 kr för varje gång han tittat på.
Hade han blivit dömd för 120 sexköp då?
Men ändå dömd för koppleri?
Citera
2026-06-20, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Epic bröllopsfoto i adidasbrallor
https://www.instagram.com/rolfthomasreinhold/reel/C_oK6vmv2xR/
Tycker hennes genomskinliga klänning är mer intressant...
Citera
2026-06-20, 17:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
Haha aa.
Han säljer in henne bra faktiskt
Jag bara lekte med tanken att han själv hade betalat 100 kr för varje gång han tittat på.
Hade han blivit dömd för 120 sexköp då?
Men ändå dömd för koppleri?
Det är väl en omöjlighet att både betala för en sexuell tjänst och göra vinning på det. Till det ska läggas att jag har för mig att det som lagen är utformad, är omöjligt att köpa sex av sin äkta make/maka.

Om man har en lokal som man hyr ut till någon eller några som använder den för att sälja sex och sedan kräver en del av betalningen i natura, då åker man väl både på koppleri och köp av sexuell tjänst. Men det är det enda scenariot jag kan tänka fungerar.
Citera
2026-06-20, 17:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyL
Tycker hennes genomskinliga klänning är mer intressant...
Du inser att det du ser genom spetsen inte är hud hoppas jag? Syns tydligast på bilden som är tagen utomhus. Hennes kläder täcker nästan lika mycket hud som hans. Bara urringningen skiljer dem åt.
Citera
2026-06-21, 00:00
Medlem
Sätter pengar på att hon har haft sex med djur på olika vis.
Citera
2026-06-21, 07:29
Medlem
sunny5s avatar
Har inte följt detta fall så stenhårt, men någon som vet varför han lämnade Ha?
Citera
2026-06-21, 07:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rektalutdelning
Sätter pengar på att hon har haft sex med djur på olika vis.
Varför skulle hon ha haft det? Tänker du att alla som inte har sex enbart med sin äkta hälft och i missionären, har sex på exakt alla tänkbara sätt samt även med djur och barn?
Citera
2026-06-21, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu spekulerar du hej vilt utan att ha något att komma med,

Har du glömt bort att hon gifte sig med honom, blev hon tvingad till detta också?

Jag vet vem Tomas är och jag vet vem M är, hon blev kär förblindad av kärlek och hon trodde på han , han är psykopat , narcist och liknande när det kommer alkohol och droger kommer in i bilden så blir en personlighet förändring. När dom träffades så hade Thomas varit alkohol och droger fri i många år och M också.
Citera
2026-06-21, 13:29
Medlem
De försöker göra koppleriet till en separat händelse, isolerat från övriga Kramfors, men det verkar nu som om stammisarna och köparna mycket var Kramforsbor, så det borde vara en skandal i hela kommunen. HA-gubbens koppling till Kramfors verkar har varit ganska obefintligt innan han slog sig ner i denna håla. märkligt.
Citera
2026-06-21, 18:50
Medlem
Witkos avatar
Kanske lite oftopic men hur ofta får man byta efternamn, denna karl har haft minst tre olika efternamn hitills.
Citera
2026-06-21, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Kanske lite oftopic men hur ofta får man byta efternamn, denna karl har haft minst tre olika efternamn hitills.

Hon Think-Pink Bella har väl haft drygt 15 olika för och efternamn..
Så finns nog ingen övre gräns, men tänker att det måste vara lite omständigt..
Citera
2026-06-22, 06:14
Medlem
Kärringen måste haft skitkul för fan

Gnäller hon i efterhand för
Ersättningarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem