Citat:
Ursprungligen postat av
Nattedogg
Är det ingen som är fascinerad över att ts och tjejen ganska lättvindigt verkar ha tappat kontakten efter att ha knullat ett par gånger och hon tillsynes fött hans barn?
Jo, men TS verkar mer bekymrad över mammans vagina än över att han inte har någon kontakt med sitt barn. Så då svarar man väl på det......
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalaskula544
Jag hade ett ex, hon var redigt tajt.
Hennes hemlighet var att hon gjorde regelbundna knipövningar just för att behålla ''återväxten(?)
Män ska också göra knipövningar för att behålla svulsten.
Exakt! Knipövningar är grejer det!
Citat:
Ursprungligen postat av
Rullator-Ronny
Ja det gjorde hon säkert, men vi knullade ett flertal gånger i ungefär en vecka sist vi sågs. Hon är helt klart permanent slappare än sist vi sågs.
Hon har antingen slarvat med sina knipövningar. Eller så är hon mer kåt och öppen därav numera.
Citat:
Ursprungligen postat av
saskatoon9786
Intressant anekdot, tyvärr verkar det bara finnas en massa incels här som inte har några egna erfarenheter att bidra med. Misstänker starkt att det inte finns någon forskning på ämnet, därför hade det varit intressant med andras anekdoter, så att vi kunde slå ihop dem. Inte som bevis, utan bara ledtrådar. Själv har jag aldrig haft sex med någon med på så stort tidsavstånd som tio år eller haft ett så långt förhållande. Men jag är genuint intresserad av er som haft det och skulle inte avfärda det som anekdotisk bevisföring och därför helt ointressant som många här inne verkar tycka.
Det enda jag kan bidra med är att jag hade sex med en thailändska en gång på 40 år och hon var så tight att jag inte trodde det var sant om jag jämförde med alla svenska tjejer jag haft sex med. Funderar på om hon hade opererat sig på något sätt och tigthat till det där nere. Eller är det så att thailändskor generellt är tightare?
Det kanske var en transkvinna du låg med?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mailmans
Du beter dig som du legat 4 ggr i ditt liv.
En kvinna kan vara trång ena dagen och slapp andra dagen. Det beror även på hur kåt hon är.
Exakt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Turkmostafa
Nej man blir svagare med ålder efter 40 är det utför så knulla på sedan kommer klimakteriet och impotensen.
Inte om knipövningar görs dagligen och på rätt sätt. Då blir det jädrigt tajt.