2026-06-21, 17:41
Medlem
Se ett gammalt inlägg som är intressant.

Sök på inägg med denna text:
50+ och 70+ kvinnor som är lika sköna som vid 25

Det var tunnsått med svar men flitig knipträning kan tydligen bevara kvinnors ungdom långt upp i åren om de nu vill och har lust.

Bristen på svar kanske beror på att äldre inte vill lufta sådana erfarenheter öppet ens på FB då fruar kan se vad som skrivs. Egen erfarenhet säger att träning absolut är mycket bra.
Senast redigerad av curlingstaten 2026-06-21 kl. 17:51.
Citera
2026-06-21, 18:44
Medlem
Hamsterbolls avatar
Svårt att tro det faktiskt. Det skulle betyda att en kvinna som har sex med sin man varje dag blir slappare och slappare. Jag upplever tvärtom sexet som träning. Man kniper ju och tränar upp musklerna mer och mer för varje ligg. Min man (som jag legat med varje dag i snart 20 år) instämmer. Ju mer sex desto tightare och mer vältränade muskler där nere.
Citera
2026-06-21, 18:47
Medlem
Har nog mer med åldern att göra
Citera
2026-06-21, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av curlingstaten
Se ett gammalt inlägg som är intressant.

Sök på inägg med denna text:
50+ och 70+ kvinnor som är lika sköna som vid 25

Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Har nog mer med åldern att göra

Jag visst, men hon är 29 år gammal. Ska kvinnors fittor verkligen åldras så fort?
Citera
2026-06-21, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Svårt att tro det faktiskt. Det skulle betyda att en kvinna som har sex med sin man varje dag blir slappare och slappare. Jag upplever tvärtom sexet som träning. Man kniper ju och tränar upp musklerna mer och mer för varje ligg. Min man (som jag legat med varje dag i snart 20 år) instämmer. Ju mer sex desto tightare och mer vältränade muskler där nere.

Absolut, men om din man skulle ha en medioker eller liten kuk och du skulle vara otrogen mot honom med en man med en större kuk som pumpar dig varje dag med en flashbackdase, tror du inte att du skulle bli uttöjd då?
Citera
2026-06-21, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Jag visst, men hon är 29 år gammal. Ska kvinnors fittor verkligen åldras så fort?

Ja, om hon har fött barn
Citera
2026-06-21, 19:52
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Nej kroppen bryter ner sig med tiden. Kan vara så att ni känner er starka vid 35+
Citera
2026-06-21, 20:04
Medlem
Citat:
Jag tog en kvinnas oskuld när hon var 19, och hon blev gravid. Vi knullade både innan och efter att hon födde barnet, och jag kände faktiskt inte att hon var märkbart slappare efter förlossningen.

Hursomhelst så tappade vi kontakten, och nu 10 år senar så träffades vi igen och hade sex, och helvete vilken skillnad det var. Om hennes fitta greppade 8/10 när jag tog hennes oskuld, så var den nere på 6/10 efter första gången, men både före och efter födseln, och nu 10 år senare efter att hon enligt egen utsago har "legat med många andra män efter dig", så skulle jag säga att det var 2/10. Som att slänga en varmkorv i en korridor.

Har någon annan erfarit samma sak? Finns det några riktiga vetenskapliga studier på detta? Jag har hört många kvinnor (och cucks som Tomatkungen) påstå att "fittan är elastisk och återfår sin form efter varje ligg", men det tror jag fan inte efter detta.

Hon har väl slarvat med sina knipövningar. Då blir det slappare.
Börjar hon göra sina knipövningar dagligen och på rätt sätt så kommer hon bli tajtare.
Även ridning är bra för slidmuskulaturen.

Det är som med resten av kroppen: behöver träning.
Citera
2026-06-21, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Jösses vad sura vissa blev i denna tråd. Det är väl fakta att fittan blir slapp efter mycket knull och ålder?

Nope. Gör en kvinna dagligen sina knipövningar (på rätt sätt) så håller sig slidan tajt.
Ridning är bra också.
Citera
2026-06-21, 20:11
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nope. Gör en kvinna dagligen sina knipövningar (på rätt sätt) så håller sig slidan tajt.
Ridning är bra också.
Nej man blir svagare med ålder efter 40 är det utför så knulla på sedan kommer klimakteriet och impotensen.
Citera
2026-06-21, 20:12
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ridning är bra också.
Det finns inga enkla sanningar. En före detta flickvän till mig var påtagligt rymlig (min är inte liten) samtidigt som hon kunde knipa kraftigt om hon ville.
Citera
2026-06-21, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattedogg
Är det ingen som är fascinerad över att ts och tjejen ganska lättvindigt verkar ha tappat kontakten efter att ha knullat ett par gånger och hon tillsynes fött hans barn?

Jo, men TS verkar mer bekymrad över mammans vagina än över att han inte har någon kontakt med sitt barn. Så då svarar man väl på det......

Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskula544
Jag hade ett ex, hon var redigt tajt.

Hennes hemlighet var att hon gjorde regelbundna knipövningar just för att behålla ''återväxten(?)

Män ska också göra knipövningar för att behålla svulsten.

Exakt! Knipövningar är grejer det!

Citat:
Ja det gjorde hon säkert, men vi knullade ett flertal gånger i ungefär en vecka sist vi sågs. Hon är helt klart permanent slappare än sist vi sågs.

Hon har antingen slarvat med sina knipövningar. Eller så är hon mer kåt och öppen därav numera.

Citat:
Ursprungligen postat av saskatoon9786
Intressant anekdot, tyvärr verkar det bara finnas en massa incels här som inte har några egna erfarenheter att bidra med. Misstänker starkt att det inte finns någon forskning på ämnet, därför hade det varit intressant med andras anekdoter, så att vi kunde slå ihop dem. Inte som bevis, utan bara ledtrådar. Själv har jag aldrig haft sex med någon med på så stort tidsavstånd som tio år eller haft ett så långt förhållande. Men jag är genuint intresserad av er som haft det och skulle inte avfärda det som anekdotisk bevisföring och därför helt ointressant som många här inne verkar tycka.

Det enda jag kan bidra med är att jag hade sex med en thailändska en gång på 40 år och hon var så tight att jag inte trodde det var sant om jag jämförde med alla svenska tjejer jag haft sex med. Funderar på om hon hade opererat sig på något sätt och tigthat till det där nere. Eller är det så att thailändskor generellt är tightare?

Det kanske var en transkvinna du låg med?

Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Du beter dig som du legat 4 ggr i ditt liv.
En kvinna kan vara trång ena dagen och slapp andra dagen. Det beror även på hur kåt hon är.

Exakt!

Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Nej man blir svagare med ålder efter 40 är det utför så knulla på sedan kommer klimakteriet och impotensen.

Inte om knipövningar görs dagligen och på rätt sätt. Då blir det jädrigt tajt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in