Citat:
Ursprungligen postat av
inteeviktigt
Något måste göras åt de här scenarion.
Ens liv ska inte behöva bli pippad för att man köper en nyproduktion som visar sig vara en bluff.
Vad skall man göra åt de personer som blir lurade att investera i aktier som blir värdelösa?
Skall staten återbetala pengarna då man oftast har blivit lurad av styrelsen och VD?