2026-06-21, 15:56
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Du svarade på frågan men undvek att svara på frågan. Det var ju främst hur du fått tillgång till denna information då den är svår att verifiera sanningsgraden.

Om du varit volountär hade det ju förklarat om du sett detta i en gruppchatt. Som det står är det ett påstående som skall tolkas med en extrem nypa salt. Det kan vara sant och det kan vara falskt. Innebörden kan ju ha varit att hon velat få ut denna 19åring att vara delaktig och tänka på något annat.
-----
Alternativt då hon själv tycks finna ro och terapi i att skapa denna situation och se människors liv raseras. Det är ju många hon haft samtal efteråt där man märker hur hon gottar sig i lidandet. Allt skall ju delas och spridas.
Det senare du skrev, gällde det 19 åringen eller Sara?
Citera
2026-06-21, 17:44
Medlem
Citat:
Du svarade på frågan men undvek att svara på frågan. Det var ju främst hur du fått tillgång till denna information då den är svår att verifiera sanningsgraden.

Om du varit volountär hade det ju förklarat om du sett detta i en gruppchatt. Som det står är det ett påstående som skall tolkas med en extrem nypa salt. Det kan vara sant och det kan vara falskt. Innebörden kan ju ha varit att hon velat få ut denna 19åring att vara delaktig och tänka på något annat. Alternativt då hon själv tycks finna ro och terapi i att skapa denna situation och se människors liv raseras. Det är ju många hon haft samtal efteråt där man märker hur hon gottar sig i lidandet. Allt skall ju delas och spridas.

Då ber jag om ursäkt, jag förstod inte att det var din fråga. Personen som utsattes för detta är en anhörig till mig som jag fick köra in till akutpsykiatrin efter kontakten med Sara. Vissa av deras meddelanden till varandra har jag sett med egna ögon och vissa har min anhöriga skickat till mig.

Jag känner inte 19-åringen, så jag vet inte vad som hänt där, men efter att ha sett hur Sara behandlade min anhöriga så är jag bergfast i min åsikt att Saras sätt att involvera överlevare är skadliga och i vissa fall livsfarliga.
Citera
2026-06-21, 18:17
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patoxen
Då ber jag om ursäkt, jag förstod inte att det var din fråga. Personen som utsattes för detta är en anhörig till mig som jag fick köra in till akutpsykiatrin efter kontakten med Sara. Vissa av deras meddelanden till varandra har jag sett med egna ögon och vissa har min anhöriga skickat till mig.

Jag känner inte 19-åringen, så jag vet inte vad som hänt där, men efter att ha sett hur Sara behandlade min anhöriga så är jag bergfast i min åsikt att Saras sätt att involvera överlevare är skadliga och i vissa fall livsfarliga.
Men kan en partiledare bedöma Sara så fel??
Citera
2026-06-21, 18:39
Medlem
Citat:

är din anhörig flickan som avled ?
Citera
2026-06-21, 19:02
Medlem
Citat:

Då är jag med på noterna. Det känns inte som bästa sättet att hantera trauma.

Denna skadliga sida av Sara borde ju komma ut. Det är inte bra hur hon utnyttjar folk.
Det kan ses som att man gör något gott men de som har trauman gör ju uppenbarligen detta med hälsan/livet som insats.

Önskar att vad som hänt din anhörige inte skall hända någon både traumat som landade denne hos Sara och även det som hände med Sara som gjorde att du fick köra denne till sjukhuset.
Citera
2026-06-21, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
är din anhörig flickan som avled ?
Som jag förstår det är det ytterligare en separat händelse/person.

Så Sara är flitig i hur hon utnyttjar de som blivit utsatta.
Citera
2026-06-21, 19:08
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Som jag förstår det är det ytterligare en separat händelse/person.

Så Sara är flitig i hur hon utnyttjar de som blivit utsatta.
9e Juli är dagen hon förhoppningsvis önskar hon aldrig varit så iq befriad.
Citera
2026-06-21, 19:12
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
9e Juli är dagen hon förhoppningsvis önskar hon aldrig varit så iq befriad.

Vad händer då?
Citera
2026-06-21, 19:35
Bannlyst
Citat:

Hon gör detta inte för de unga tjejerna eller de unga killarna. Hon gör detta för att hon inte har bearbetat sitt eget trauma och nu tror hon att alla män som ligger med minderåriga är onda.

Hon är villig att utpressad förstöra även för det hon kallar offer som hon påstår sig vilja skydda. Hennes enda mål är att visa hela världen att alla män är hemska.
Citera
2026-06-21, 21:07
Medlem
Tycker Dumpen bara blir värre och värre såg Patrik lagt ut att man ska stötta en kvinna som ska upp i rätten för hon hängt ut en man som pedofil. Angeli*a heter denna kvinna och naturligtvis är det swish som gäller. Det är fan bara pengar, pengar och åter pengar som gäller för Dumpen! De skiter fullständigt i vad som händer med de anhöriga av till dom män som hängs ut, bara dom får in sina pengar så skiter dom fullständigt i vad som händer. Om fler "gäddor" tar livet av sig så bryr dom sig inte.
Citera
2026-06-21, 21:07
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvisst123
Tycker Dumpen bara blir värre och värre såg Patrik lagt ut att man ska stötta en kvinna som ska upp i rätten för hon hängt ut en man som pedofil. Angeli*a heter denna kvinna och naturligtvis är det swish som gäller. Det är fan bara pengar, pengar och åter pengar som gäller för Dumpen! De skiter fullständigt i vad som händer med de anhöriga av till dom män som hängs ut, bara dom får in sina pengar så skiter dom fullständigt i vad som händer. Om fler "gäddor" tar livet av sig så bryr dom sig inte.

Hon har redan blivit dömd
Citera
2026-06-21, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Hon har redan blivit dömd

Aha du menar Angeli*a har redan blivit dömd? Är det så så vill ju naturligtvis Dumpen att vi privatpersoner ska betala hennes rättegångskostnader, mycket bättre vi gör det är den som är åtalad själv, så tycker tyvärr Dumpen och deras sektmedlemmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in