2026-06-21, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det var någon jag också tidigt sade och "Kirk who", och snart faller han i total glömskan och kanske lite uppmärksamhet på födelsedagen och dödsdagen....

...För det var som denna användaren säger, väldigt få visste ens om hans existens.
Och de som kom yla var donalds fans, som bara yla för ylandet skull.

Och hur sen tråden om Kirk stendog som jag förutspådde och det gick snabbt också, dock en satans massa inlägg först av såna som inte visste ens vad de pratade om.

Det var ju för donalds öppna munnen, och sen sure bli skjuten inför kameror är bra media också.
Men när media tröttande och det gick snabbt, så dog allt kring det.
Sure lite lätt sorl med Erika, och nu lite med ekonomiska svårigheter.

Och snart är det stendött igen, för så ointressant var Kirk även för denna höger.

Det är alltid en nackdel med starka ledare(Menar nu inte som ledare, utan mer som mobbare.) och med hämndbegärs nypor på de som säger emot eller har bättre argument.

Så får man ett stort vakuum bakom, då få starka kan existera i en sådan miljö, då de helt enkelt rensas ut och för det är JA-sägare de är ute efter.

En del ropar om Vance, men han är ju helt menlös, och svårt och se de ska samlas under honom.
Det är väl om någon som lurar i vassen och som kan stå ut med att förnedras av donalds, och sen ta steget när det gäller.
Annars ser jag det som mest troligt att vi kommer se någon utanför, och att det skulle komma normala Republikaner låter inte så troligt, för när de är fast i kanionhålet, så tar dom sig inte ur detta bara för donalds försvinner.
Utan de kommer skedmatas med skräp för hålla dom i schack och stå på rad för dyrka nästa sektledare.

Men Kirk var ju utanför denna sfär, och de tyckte han skulle vara en som kom efter, eller ja, ett mindre antal tyckte.
Vad han ett material för president, inte de närmaste 10år i alla fall och inte som han var.
Mordet på Kirk är fortfarande ett stort samtalsämne i USA. Så han är långt ifrån glömd. Men media gör allt för att mörklägga.
Citera
2026-06-21, 13:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Mordet på Kirk är fortfarande ett stort samtalsämne i USA. Så han är långt ifrån glömd. Men media gör allt för att mörklägga.
Ingen mörklägger något, det är bara för ointressant då ingen bryr sig mer än närmaste sörjande.
Så varför ska media skriva om något som aldrig kommer sälja och så ointressant som en youtuber?

Och snart blir det stendött igen och det är något jag kan lova dig.
Kan påminna dig om 6 månader om jag kommer ihåg, så får du reda på att jag hade rätt i hur betydelselös kirk är.
kirk who!?
Citera
2026-06-21, 13:50
Medlem
Citat:
Ingen mörklägger något, det är bara för ointressant då ingen bryr sig mer än närmaste sörjande.
Så varför ska media skriva om något som aldrig kommer sälja och så ointressant som en youtuber?

Och snart blir det stendött igen och det är något jag kan lova dig.
Kan påminna dig om 6 månader om jag kommer ihåg, så får du reda på att jag hade rätt i hur betydelselös kirk är.
kirk who!?
Intresset är många miljoner om dagen som kollar på olika poddar om mordet och mörkläggningen. Det är väldigt stort och vänder så sakteliga opinionen angående Israel.
Citera
2026-06-21, 13:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Intresset är många miljoner om dagen som kollar på olika poddar om mordet och mörkläggningen. Det är väldigt stort och vänder så sakteliga opinionen angående Israel.
Ingen bryr sig om konspirationer i den verkliga världen, utan det är bara samma foilehattar som följer andra konspirationer.
Och det är därför det är Kirk who!?
Citera
2026-06-21, 13:57
Medlem
Citat:
Ingen bryr sig om konspirationer i den verkliga världen, utan det är bara samma foilehattar som följer andra konspirationer.
Och det är därför det är Kirk who!?
Väldigt många miljoner bryr sig om att Kirk blev mördad och det är vanligt folk. Stödet för Israel är väl under 30% i USA nu.
Citera
2026-06-21, 13:59
Medlem
klybans avatar
Citat:
Väldigt många miljoner bryr sig om att Kirk blev mördad och det är vanligt folk. Stödet för Israel är väl under 30% i USA nu.
Kanske de låtsades bry sig när det var en nyhet, och konspirationen är betydelselös för verkligheten.

För resten är det kirk who!?(Precis som jag förutspådde hela tiden.)
Och vill folk diskutera fantasier, så får dom väl göra det, för de är skapade för lura pengarna av dessa människor som lyssnar på det skräpet.

Och media tenderar inte skriva om skräp, och därför vi inte kommer se något om kirk, kirk who??
Citera
2026-06-21, 14:01
Medlem
Citat:
Kanske de låtsades bry sig när det var en nyhet, och konspirationen är betydelselös för verkligheten.

För resten är det kirk who!?(Precis som jag förutspådde hela tiden.)
Och vill folk diskutera fantasier, så får dom väl göra det, för de är skapade för lura pengarna av dessa människor som lyssnar på det skräpet.

Och media tenderar inte skriva om skräp, och därför vi inte kommer se något om kirk, kirk who??
Du verkar inte ha någon koll på USA. Det är stort och har stor betydelse för din verklighet.
Citera
2026-06-21, 14:10
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du verkar inte ha någon koll på USA. Det är stort och har stor betydelse för din verklighet.
Tror du ad hominem är till hjälp för det är businesses att lura folk med konspirationer.
För även om de pratar med krik, så är de inte intresserad av han, utan för konspirationen.

Saklighet och fakta har betydelse för verkligheten, konspirationer har inte.
Citera
2026-06-21, 14:17
Medlem
Citat:
Tror du ad hominem är till hjälp för det är businesses att lura folk med konspirationer.
För även om de pratar med krik, så är de inte intresserad av han, utan för konspirationen.

Saklighet och fakta har betydelse för verkligheten, konspirationer har inte.
Ad hominem? Du verkar inte ha så bra koll på vad amerikanarna pratar om. Dom pratar väldigt mycket om Trump, Israel, mordet på Kirk, Tucker, Candace.
Citera
2026-06-21, 14:19
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ad hominem? Du verkar inte ha så bra koll på vad amerikanarna pratar om. Dom pratar väldigt mycket om Trump, Israel, mordet på Kirk, Tucker, Candace.
Det är någon som inbillar sig person är ett argument för sak, nytt ord för dig?

Det är få som bryr sig utanför konspirationen, men kanske i ditt kaninhål så pratas det väldigt mycket om konspirationen.
Men om krik i sig självt så är det rätt skralt, det är därför media inte har något att skriva om och inte alls är en mörkläggning.
Citera
2026-06-21, 14:22
Medlem
Citat:
Det är någon som inbillar sig person är ett argument för sak, nytt ord för dig?

Det är få som bryr sig utanför konspirationen, men kanske i ditt kaninhål så pratas det väldigt mycket om konspirationen.
Men om krik i sig självt så är det rätt skralt, det är därför media inte har något att skriva om och inte alls är en mörkläggning.
Titta på några poddar från USA.
Citera
2026-06-21, 14:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Det var någon jag också tidigt sade och "Kirk who", och snart faller han i total glömskan och kanske lite uppmärksamhet på födelsedagen och dödsdagen...
..För det var som denna användaren säger, väldigt få visste ens om hans existens.
Exakt, upprepade ggr i tråden om Kirk. Vilket nog säger mer att du hade dålig koll på den kristna falangen via TPUSA och hur stor han de facto var inom Maga och för Trump.

Att väldigt få visste om hans existens - stämmer föga för MAGA-rörelsens del.

Att han sen inte florerat i svensk media är en helt annan femma.

Jag tror du missbedömt hela organisationen inom Turning point som gjort listor och jagat forskare, lärare och professorer och hur de målmedvetet arbetat för att underminera högre utbildning.

Allt detta i enlighet med project 2025 likaväl och att vilja föra in kristen utbildning. Antar du hört att de vill skrota utbildningsdepartementet?

TPSA var kraftfullt drivande för att underminera inifrån.
Det som inom 7MM berör det sk berget angående utbildning.
Senast redigerad av develi 2026-06-21 kl. 14:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in