Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Luftkrigen mot Iran är första gången amerikanen hjälpt till med personal i ett israeliskt krig. Alla andra krig har Israel vunnit på egen hand och det kommer gå bra även i framtiden med tanke på det lågkvalitativa motståndet.
Iran understöds av Ryssland och Kina. Men du skriver inte "Vad skall Iran göra utan pappa Ryssland och Kina". Sovjetunionen understödde med vapen och materiel och instruktörer araberna i alla krig mot Israel men ändå fokuserar du hela tiden på USA. Verkar vara en fixering alternativt avsaknad av historisk kunskap.
Om jag blir inkallad infinner jag mig naturligtvis, men enligt nu gällande israelisk lag är jag för gammal för reservtjänstgöring. Varför åker du själv inte ner och hjälper Iran/Hamas/Hizbollah, eller föredrar du att vara en tangentbordskrigare?
Du är den största hycklaren i tråden förutom den lögnare du är.
Du ojar dig över att stackars Israel måste försvara sig mot alla "tomteblossanfall" från Iran och Hizbollah.
Sen är du ändå inte orolig för motståndet är tydligen så lågkvalitativt från alla parter som Israel attackerar.
Vad ska ditt lilla terrorland göra utan amerikanskt miljarddollarstöd till både avancerade vapen och infrastruktur. Detta vore kanske lämpligt att nämna om du vill verka seriös. Men du väljer att stötta barnamördarnationen som totalt empatilös IDF och zionistfanatiker.