2026-06-20, 08:57
  #229
Medlem
Intressant att läsa många av kommentarerna här. Oftast när det är trådar om poliser så består kommentarerna oftast av av poliser är svin. I denna tråden så dyker det helt plötsligt upp flera som försvarar polisen. Får mig att undra en sak, hur många medlemmar på flashback sitter och runkar till barnporr? Börjar bli lite orolig att det är väldigt många
Citera
2026-06-20, 10:38
  #230
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlofJohanssonSvin
Denna grisen har tydligen till och med jobbat emot andra vanliga medborgare som utsatt barn för övergrepp.
”Den som sa det, han var det.”
Citera
2026-06-20, 12:47
  #231
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Intressant att läsa många av kommentarerna här. Oftast när det är trådar om poliser så består kommentarerna oftast av av poliser är svin. I denna tråden så dyker det helt plötsligt upp flera som försvarar polisen. Får mig att undra en sak, hur många medlemmar på flashback sitter och runkar till barnporr? Börjar bli lite orolig att det är väldigt många


Det är definitivt en läggning som är bra mycket vanligare än vad de flesta tror. Jag tror personligen det finns lika många pedosar som homos. En ganska avsevärd del av befolkningen alltså.
Men de flesta håller sig nog till runkfantasier...pga det är så tabu, men våra barn blir nog ögonknullade i stort sett dagligen det tror jag. Andelen som faktiskt gör slag i sina fantasier och försöker sig på att förverkliga dom är nog betydligt lägre. Detsamma gäller nog pornografiskt material även om andelen som aktivt letar är högre än de som försöker få till det i verkligheten. Tabu och rädsla att åka fast borde iallafall avhålla större delen av dessa människor som har någon form av självkontroll. Men som Dumpen ganska tydligt visat genom åren är att det finns väldigt många som ändå kör på och tar chansen när de tror de faktiskt har en chans.
__________________
Senast redigerad av KaninHitler 2026-06-20 kl. 12:50.
Citera
2026-06-20, 16:01
  #232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlofJohanssonSvin
Då var det dags igen för grisarna nere i Malmö att visa sina rätta ansikten, ännu en till polis ifrån Malmöpolisen har åkt fast i en av Dumpens fällor.

Denna grisen har tydligen till och med jobbat emot andra vanliga medborgare som utsatt barn för övergrepp.

"Polisman i Malmö fast i Dumpen-fälla
Publicerad 15 jun 2026 kl 15.05

Han har jobbat med utredningar om barn som far illa, enligt Sydsvenskan.

Nu har han fastnat i en Dumpen-fälla efter att ha stämt sexträff med mamma och barn."

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/polisman-i-malmo-fast-i-dumpen-falla/

"Det är pedofiljägarsajten Dumpen som avslöjat att mannen stämt sexträff med en mamma och hennes småbarn, något han inför mötet beskrev som ”jätteintresserad” av."

"Mannen jobbar som polis i Malmö och har nu anmälts av den egna arbetsgivaren."

Snutjävel, han förtjänar att avrättas.
Citera
2026-06-20, 16:03
  #233
Medlem
israelisinnocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Intressant att läsa många av kommentarerna här. Oftast när det är trådar om poliser så består kommentarerna oftast av av poliser är svin. I denna tråden så dyker det helt plötsligt upp flera som försvarar polisen. Får mig att undra en sak, hur många medlemmar på flashback sitter och runkar till barnporr? Börjar bli lite orolig att det är väldigt många
Det är en handfull troll med multipla konton som gör mkt väsen av sig
Citera
2026-06-20, 16:34
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefjon
Dumpen har en viktig funktion, då polisen inte hakar på (ännu).

Heder till Sara och Patrik!

Och all heder till SD som betalade ut Sara när det pedofilvänliga rättsväsendet försökte fälla henne.
Citera
2026-06-20, 22:46
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Fy fan. Snutfitta!
Och hans fru jobbar som chef på en förskola.
Citera
Igår, 08:47
  #236
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Intressant att läsa många av kommentarerna här. Oftast när det är trådar om poliser så består kommentarerna oftast av av poliser är svin. I denna tråden så dyker det helt plötsligt upp flera som försvarar polisen. Får mig att undra en sak, hur många medlemmar på flashback sitter och runkar till barnporr? Börjar bli lite orolig att det är väldigt många

Jo, Flashback är som en antik stjärnkarta: alla fixstjärnor är fasta i sin position tills en polis blir utpekad av någon som är ännu mer hatad än polisen – då jävlar ska ni se på gravitationsstörningar. Plötsligt upptäcker varje Flashback-användare att de har en sovande juridikprofessor inom sig som citerar rättssäkerhet och oskuldspresumtion som om de vore betalda av Polisförbundet.

Det är lite som att se en vegan slita upp en köttbit ur soporna bara för att den slängdes av en klimatförnekare: 'Den här älgen dog för att jag skulle äta den och INTE för att nån jävla fossilanhängare skulle plocka poäng!'

Paradoxen är vacker – Flashback hatar auktoriteter, men hatar ännu mer att någon annan pekar ut en auktoritet utan att först ha startat en 47-sidors tråd där varje stavfel i rapporten dissekeras som vore det Dödahavsrullarna. Dumpen trodde de skulle få applåder för att de tokhyvlade en polis – istället vaknade plötsligt 47 rättighetsliberaler som precis glömt bort att de själva kallade polisen för 'fascistsvin' förra veckan i en tråd om fortkörningsböter.

Så ja, kommentaren är en perfekt observation av den så kallade 'Du gamla, du fria'-mekanismen: vi älskar rättssäkerhet när det gäller någon vi inte gillar att någon annan jävlas med. På Flashback är lojaliteter som en jojo – den åker ner för polisen tills Dumpen plockar upp snöret, då jävlar är det tvärnit och upp igen.
Citera
Igår, 10:37
  #237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Jo, Flashback är som en antik stjärnkarta: alla fixstjärnor är fasta i sin position tills en polis blir utpekad av någon som är ännu mer hatad än polisen – då jävlar ska ni se på gravitationsstörningar. Plötsligt upptäcker varje Flashback-användare att de har en sovande juridikprofessor inom sig som citerar rättssäkerhet och oskuldspresumtion som om de vore betalda av Polisförbundet.

Det är lite som att se en vegan slita upp en köttbit ur soporna bara för att den slängdes av en klimatförnekare: 'Den här älgen dog för att jag skulle äta den och INTE för att nån jävla fossilanhängare skulle plocka poäng!'

Paradoxen är vacker – Flashback hatar auktoriteter, men hatar ännu mer att någon annan pekar ut en auktoritet utan att först ha startat en 47-sidors tråd där varje stavfel i rapporten dissekeras som vore det Dödahavsrullarna. Dumpen trodde de skulle få applåder för att de tokhyvlade en polis – istället vaknade plötsligt 47 rättighetsliberaler som precis glömt bort att de själva kallade polisen för 'fascistsvin' förra veckan i en tråd om fortkörningsböter.

Så ja, kommentaren är en perfekt observation av den så kallade 'Du gamla, du fria'-mekanismen: vi älskar rättssäkerhet när det gäller någon vi inte gillar att någon annan jävlas med. På Flashback är lojaliteter som en jojo – den åker ner för polisen tills Dumpen plockar upp snöret, då jävlar är det tvärnit och upp igen.
Bra sammanfattning 🙂👍
Citera
Igår, 12:55
  #238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Intressant att läsa många av kommentarerna här. Oftast när det är trådar om poliser så består kommentarerna oftast av av poliser är svin. I denna tråden så dyker det helt plötsligt upp flera som försvarar polisen. Får mig att undra en sak, hur många medlemmar på flashback sitter och runkar till barnporr? Börjar bli lite orolig att det är väldigt många

Tänkvärd kommentar.
Det finns en stor skara pedofiler som dominerar alla trådar på FB där deras beteenden och skuld debatteras. Det är som att de tror att människor ska ändra inställning till exempelvis Dumpen för att de skriker och grinar vilket självklart inte kommer att ske.
Tack vare Dumpen har ju både politiker och allmänhet insett att barns skydd mot pedofilerna måste stärkas, inte minst efter att pedofilerna började grooma barn i sociala medier.
Att en polis är pedofil är bara märkvärdigt på det viset att de förväntas upprätthålla högre rättslig moral än allmänheten.
Citera
Igår, 18:40
  #239
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0hnePixel
Fy fan med att tvingas leva med en så sjuk och degenererad läggning.

Kastrering är väl en lösning eller?

Vägrar de det så nackskott?
Kastrering är bara en lösning om du ”kastrerar” hjärnan.

Drivet och lusten försvinner inte helt bara för att kuken ryker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in