2026-06-21, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Det er spesielt hvis det kommer fra alternative media med små resurser.
Jepp. Derfor tror jeg ikke på noe særlig. Ezazi stiller vel heller ikke til intervju om han er i stor fare
Citera
2026-06-21, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Jepp. Derfor tror jeg ikke på noe særlig. Ezazi stiller vel heller ikke til intervju om han er i stor fare

Skjønner, men han behøver ikke ha noe med saken å gjøre
Citera
2026-06-21, 00:42
Medlem
Citat:
Skjønner, men han behøver ikke ha noe med saken å gjøre
Nei, synes ikke det virker helt sikkert. Det plinget på mobilen hans i nærheten men han bor/bodde vel der også? Om alle mistenkte i saken er skyldig blir det høye tall
Citera
2026-06-21, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Nei, synes ikke det virker helt sikkert. Det plinget på mobilen hans i nærheten men han bor/bodde vel der også? Om alle mistenkte i saken er skyldig blir det høye tall

Også kan man jo stille seg spørsmålet om hvorfor SE ville være så åpen for et intervju med dagbladet om han var faktisk var skyldig. Blir nok et intervju med masse tullprat og bygge på falske historier slik som grevens tid er kjent for. Og hans nærmeste venn som står bak til venstre som også er av den typen.
Citera
2026-06-21, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukjent
Også kan man jo stille seg spørsmålet om hvorfor SE ville være så åpen for et intervju med dagbladet om han var faktisk var skyldig. Blir nok et intervju med masse tullprat og bygge på falske historier slik som grevens tid er kjent for. Og hans nærmeste venn som står bak til venstre som også er av den typen.
Var jeg skyldig så sa jeg nei. Men det var meg da, finnes mange skyldige som har gjort det motsatte.
Citera
2026-06-21, 01:10
Medlem
Det lille som står i Uten Filter-artikkelen hinter til at SE er på rømmen fra norsk politi.

Han fikk hjelp av venner til å skaffe seg leilighet i Istanbul. Og, fra Tyrkia kan han kjøre til Iran.

Kommer han seg til Iran så slipper han unna. Det finnes ingen utleveringsavtale med Iran.
Citera
2026-06-21, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det lille som står i Uten Filter-artikkelen hinter til at SE er på rømmen fra norsk politi.

Han fikk hjelp av venner til å skaffe seg leilighet i Istanbul. Og, fra Tyrkia kan han kjøre til Iran.

Kommer han seg til Iran så slipper han unna. Det finnes ingen utleveringsavtale med Iran.

Hvordan da på rømmen, han har ikke utreiseforbud?
Citera
2026-06-21, 01:30
Medlem
Citat:

Politiet har ikke gitt han reiseforbud, så dette stemmer ikke i det hele tatt. 1+1 er 2 og ikke 3.
Citera
2026-06-21, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qrp
Politiet har ikke gitt han reiseforbud, så dette stemmer ikke i det hele tatt. 1+1 er 2 og ikke 3.
.
Citera
2026-06-21, 01:36
Medlem
Citat:
Hvordan da på rømmen, han har ikke utreiseforbud?

Nei, men han kan bli etterlyst. Jeg regner med at han ikke vil i fengsel mer.

Hvis SE laget trusselbrev og krypto-rigget, kan det ha blitt bestilt og betalt på darknet. Bestillingen blir da helt anonym.

Hvis kjøperen krever å få en utskrift, så kan det hende at det var denne utskriften som ble levert ved Futurum på morgenen forsvinningsdagen. Med rød Caddy. Og sikkert utenfor kamerasonen.
Citera
2026-06-21, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qrp

Politiet var på jakt etter SE for å forkynne siktelsen for han. Det går ikke an å gi han reiseforbud så lenge de ikke finner han.

Og når politiet får bekreftet at han befinner seg i Istanbul, så har han allerede reist, og da blir det helt umulig og meningsløst å utstede reiseforbud ... etter at han har forlatt landet.

Vi vet jo ikke hva politiet ville ha gjort hvis de fikk tak i han før han reiste til Istanbul.
Citera
2026-06-21, 01:45
Medlem
Citat:
Politiet var på jakt etter SE for å forkynne siktelsen for han. Det går ikke an å gi han reiseforbud så lenge de ikke finner han.

Og når politiet får bekreftet at han befinner seg i Istanbul, så har han allerede reist, og da blir det helt umulig og meningsløst å utstede reiseforbud ... etter at han har forlatt landet.

Vi vet jo ikke hva politiet ville ha gjort hvis de fikk tak i han før han reiste til Istanbul.

Det sier meg mer at systemet i norge ikke fungerer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in