Citat:
Ursprungligen postat av SEMiNiCE
Funderar på om man skulle göra om klädkammaren till ett opiumfält i vinter, bör inte vara svårare än att sätta en kanalfläkt med bra skjuts som hämtar luft utifrån och är tempkontrollerad som håller nere natt-tempen.
Haaller med.
Skaffa en bra odlingslampa, och en Aircondition. Sen aer det vael bara att slaa paa lampan paa dagen och AC'n paa kvaellen? En flaekt kanske aer bra ocksaa for att styrka plantorna lite, men hur relevant det aer vet jag inte