2026-06-20, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Man kan jo spekulere litt i hvorfor det var akkurat denne datteren som ble nevnt i trusselbrevet.

Konflikt med noen kanskje? Gjeld?
Citera
2026-06-20, 21:59
Medlem
Artikkel i nrk.no/buskerud, datert februar i år.

Da frykten kom til bygda
Politiaksjoner med tunge våpen og skjold, og spanere som ligger på lur. Noe skjer i Vestfossen. Men hva?
AI.
Begrepet «Vestfossen-miljøet» refererer vanligvis til et spesifikt, omstridt kriminelt miljø og gjengverksemd i tettstedet Vestfossen i Øvre Eiker kommune i Buskerud
Uten filter skriver:
Dagbladet er i Istanbul for å snakke med siktede i Lørenskog-saken, og de kommer snart med et intervju.
Jeg synes det er ratt at Uten Filter rapporterer at medarbeidere fra Dagbladet har reist til Istanbul for å intervjue SE.

Er det virkelig sant.
Citera
2026-06-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Ja jeg vet ikke hvor presise de er, men det er i nærområdet og det er ikke uvanlig at man er med i ditt og datt i nærheten av bosted.

Sant det. Kanskje hun sang i kor der oppe.
Citera
2026-06-20, 22:04
Medlem
Citat:
Man kan jo spekulere litt i hvorfor det var akkurat denne datteren som ble nevnt i trusselbrevet.
Hvis målet er å skremme henne. Og det tyder på at kidnapperne visste hun var et problem, fordi hun er mest lojal til AE, og ikke til TH, synes jeg det er en spesiell strategi. Veldig "offensiv" strategi, men det kan være GM er såpass sint og spesielt skrudd sammen.
Citera
2026-06-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Hvis målet er å skremme henne. Og det tyder på at kidnapperne visste hun var et problem, fordi hun er mest lojal til AE, og ikke til TH, synes jeg det er en spesiell strategi. Veldig "offensiv" strategi, men det kan være GM er såpass sint og spesielt skrudd sammen.

Vold i kriminelle handler ofte om gjeld.
Citera
2026-06-20, 22:11
Medlem
Heste dattera hadde også et utbrudd, var det fordi hun vet at det var noen andre som stod bak enn TH?
Citera
2026-06-20, 22:18
Medlem
Å drive med hest genererer bare utgifter, så hvor kom pengene fra?
Citera
2026-06-20, 22:21
Medlem
Citat:
Heste dattera hadde også et utbrudd, var det fordi hun vet at det var noen andre som stod bak enn TH?
Vet ikke hva Jayce siktet til, men én teori på forumet har vært at datteren vi snakker om tror TH er skyldig og støtter mora sak for rettferdighet. I så fall er det mest logisk at TH vil ha henne truet i trusselbrevet om han står bak utformingen av brevet. De to andre barna ryktes å være TH "supporters". Bare en spekulasjon
Citera
2026-06-20, 22:23
Medlem
Citat:
Å drive med hest genererer bare utgifter, så hvor kom pengene fra?
Mannen hennes er vel ganske stor på hest og eier mye hest for egen regning slik jeg husker det. Han er noe eldre enn Hestedattera.
Citera
2026-06-20, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Mannen hennes er vel ganske stor på hest og eier mye hest for egen regning slik jeg husker det. Han er noe eldre enn Hestedattera.

Ja jeg er klar over det, men om de har lånt seg ut i trøbbel har vi ikke innsyn i.
Men for å tjene penger på hest så må du helst vinne store løp og få en avlshingst.
Citera
2026-06-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ja jeg er klar over det, men om de har lånt seg ut i trøbbel har vi ikke innsyn i.
Men for å tjene penger på hest så må du helst vinne store løp og få en avlshingst.
Absolutt. Jeg finner det spesielle at denne datteren er styremedlem i Futurum stiftelsen
Citera
2026-06-20, 22:30
Medlem
Citat:
Uten Filter bør nok konkretisere denne formuleringen i de nesten artiklene:

Kilder sier til Uten Filter at savnede AEH har en tilknytning til Vestfossen-miljøet og Ezazi.

At AE knyttes til Ezazi er en oppsiktsvekkende opplysning som ikke kan ligge.

Slik det er formulert oppfatter jeg at det er "savnet-saken Anne-Elisabeth Hagen" som har en tilknytning til ... Ezazi.

Hvis de mente at Anne-Elisabeth hadde hatt noen som helst tilknytning til Vestfossen-miljøet og Ezazi før hun forsvant, så måtte de ha skrevet det i klartekst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in