Supporterbråk i GBG idag?
När jag knallade förbi näckrosdammen idag vid typ 17-18 kanske så gick jag förbi ett gäng som verkade lite hetsiga :P När jag hade kommit iväg en bit skrek de gapade och jagade några andra.. De sjöng lite sånger, men hörde aldrig vad de sjöng.
Någon som vet vad detta var? Var det några baby-firmor som gjorde upp eller?
Bara lite nyfiken...