2008-01-06, 19:32
  #901
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Förlåt, men detta är faktiskt riktigt kul:

Kommer ni med stora nummer?

Det är helt enkelt antalet killar i rutiga kepsar som ska boxas.

hörde av mina källor hos polisen dfg/dif killar skulle spöa vakter på cafet igår, men inget hände.

nån som kan ge en kommentar eller länk på detta.
Citera
2008-01-07, 17:41
  #902
Medlem
ViceSquads avatar
Vet att många afa/rf huliganer är med firmor och skit, vet även att nationella är mer firmor och skit, hur hanteras politik innom firman?

Blundar man för varandras politik när man slåss tillsammans? eller har olika firmor olika målgrupper?
Citera
2008-01-07, 17:46
  #903
Medlem
Sänkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViceSquad
Vet att många afa/rf huliganer är med firmor och skit, vet även att nationella är mer firmor och skit, hur hanteras politik innom firman?

Blundar man för varandras politik när man slåss tillsammans? eller har olika firmor olika målgrupper?

Nå mer multikulti får du nog leta efter. Kärleken till laget är de fina blanda inte in politik.

Edit: Kom på en sak fråga Wisemen istället dom bör veta svaret.
Citera
2008-01-08, 22:53
  #904
Medlem
afa

Citat:
Ursprungligen postat av Sänkt
Nå mer multikulti får du nog leta efter. Kärleken till laget är de fina blanda inte in politik.

Edit: Kom på en sak fråga Wisemen istället dom bör veta svaret.
eller snarare "gärningsmännen"....1-2-3
Citera
2008-01-09, 07:33
  #905
Medlem
Power_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnie

Förövrigt så tycker jag att man ser en jävla massa folk som glider omkring i SI jacka falsk burberry keps, H & M jeans och sneakers med 5 år på nacken. Allvarligt boys vem försöker ni lura ?

Skiter personligen högaktningsfullt i om folk slår varandra på käften men dessa jävla posörer spyr jag på, dom grabbar man snackat med som varit med i gamet länge är ju inte heller direkt överförtjusta i dessa wannabes.
'

Detta händer dock inte i Göteborg längre då WM gått hårt och bokstavligen boxat ner folk som tror sej..
Citera
2008-01-09, 16:25
  #906
Medlem
Sänkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirjoniboy
eller snarare "gärningsmännen"....1-2-3

My bad.. My bad. När du säger de så..
Citera
2008-01-12, 12:40
  #907
Medlem
jockeees avatar
ehm, finns det grabbar i norge? Någon som vet?
Citera
2008-01-12, 19:54
  #908
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockeee
ehm, finns det grabbar i norge? Någon som vet?

Brann casuals från Bergen ska vara de största och sedan har jag hört om Isko boys från Oslo och som följer Vålerenga. Har ingen riktig pejl men har fått för mig att de är färre och inte riktigt av samma virke som svenska firmor.
Citera
2008-01-13, 01:42
  #909
Medlem
Supporterbråk i GBG idag?

När jag knallade förbi näckrosdammen idag vid typ 17-18 kanske så gick jag förbi ett gäng som verkade lite hetsiga :P När jag hade kommit iväg en bit skrek de gapade och jagade några andra.. De sjöng lite sånger, men hörde aldrig vad de sjöng.

Någon som vet vad detta var? Var det några baby-firmor som gjorde upp eller?

Bara lite nyfiken...
Citera
2008-01-13, 12:39
  #910
Medlem
GAIS Babys mot blåvitts dito. Blåvitts som var några fler stod som vinnare.
Citera
2008-01-13, 21:25
  #911
Medlem
15 (gais) - 21 (ifk)
Citera
2008-01-18, 13:01
  #912
Medlem
ViceSquads avatar
Jag har några frågor;
Hur gamla är ni? tillhör ni gamla ligans huliganer eller nya?

Varför är alla casuals? försvinner inte lite av hela ideén när alla i gänget ser likadana ut och kan lätt pekas ut av polisen.

Vilken sorts musik dominerar era led?

mvh
Vice
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in