Citat:
Okej, men är det pengarna som är din främsta drivkraft när du säljer sex? Jag menar, om man helt genuint bara är kåt och vill ligga med flera olika män och experimentera sexuellt så finns det ju andra sätt att få ligga där man inte behöver utsätta sig för de risker som det faktiskt innebär att sälja sex. Om man som kvinna ser någorlunda okej ut och har en någorlunda okej personlighet så är det ju väldigt enkelt att hitta en man som vill ligga med en, så att sälja sex är ju en rätt så omständlig väg om man verkligen bara vill ligga.
Nej gud nej, jag skulle inte knulla gratis som SW (nu pratar vi inte privata dejter där det såklart är andra villkor och förutsättningar). Att jag ibland ger förmånliga erbjudanden till vissa stammisar är en annan grej. Jag tycker att jag har hittat en bra ”modell”, som jag förstår att vissa har svårt att förstå. Jag tycker om sex, mina kunder, känner mig kåt och att experimentera på olika sätt sexuellt med mina kunder. Och om jag dessutom kan få X kr för det, så ser jag det bara som ett stort plus. Jag får betalt för något jag tycker om, och som hittills har gått bra.
Och det med att inte vara öppen inför sin familj. Det hade jag inte kunnat vara, jag hade aldrig kunna vara öppen med att jag säljer sex inför vänner heller. Eventuellt kanske 1-2 personer som jag ser som väldigt liberala hade jag kunnat berätta det för, men jag tror att de hade börjat psykoanalysera mig direkt. Så nej, absolut ingen i min närhet vet (vad jag vet om) och jag önskar att det förblir så.
Dina vänner dömer inte dig på något vis, eller vill psykoanalysera dig för att du säljer sex? Haha.
Och det med att inte vara öppen inför sin familj. Det hade jag inte kunnat vara, jag hade aldrig kunna vara öppen med att jag säljer sex inför vänner heller. Eventuellt kanske 1-2 personer som jag ser som väldigt liberala hade jag kunnat berätta det för, men jag tror att de hade börjat psykoanalysera mig direkt. Så nej, absolut ingen i min närhet vet (vad jag vet om) och jag önskar att det förblir så.
Dina vänner dömer inte dig på något vis, eller vill psykoanalysera dig för att du säljer sex? Haha.
Nej, varför skulle de döma eller psykoanalysera mig för det? Jag blev väl inte helt plötsligt en annan person när jag började sälja sex? 🤨
Citat:
Det här fick mig att tänka på en kund som anklagade mig för att fejka när jag faktiskt kom på riktigt. Jag smekte mig själv till orgasm och när jag onanerar själv så gör jag inte så mycket ljud, så jag kanske borde ha dragit på med lite porrfilmsstön. 🙈 Jag tror faktiskt att många män inte kan avgöra om en tjej fejkar eller inte, om det inte är väldigt, väldigt uppenbart då.
Vi är proffs. Proffs på att sälja tillfälliga sexuella tjänster och att skräddarsy träffen för just den kunden. Så är det med det.
Många kunder är så sjukt delulu att de tror att fejkstön är detsamma som att skrika rakt ut och flåsa, gny och snuskprata som en gammal dubbad porrfilm. 🤡
Nej. Proffsen låter kunden tro att de väldigt subtila stönen, den lite tyngre andhämtningen och viskade heta orden är på riktigt.
Det är ju inte så att man ligger där och skriker: ÅÅÅÅHHHH! JA!!! DIN STORA KUK ÄR SÅ SKÖN I MIN TRÅNGA KÅTA FITTA!!! JAAAAAAAA!!!!! ÅHHHH!!! DU KNULLAR MIG SÅ SKÖNT!!!! ÅHHHHHH!!! DIN KUK!!!! DU SMEKER MIG SÅ SKÖNT!!!
Tung andhämtning och lite viskande ord och alla kunder vill så gärna tro att det är på riktigt. Och fittkramperna kan man ju också fejka.
Många kunder är så sjukt delulu att de tror att fejkstön är detsamma som att skrika rakt ut och flåsa, gny och snuskprata som en gammal dubbad porrfilm. 🤡
Nej. Proffsen låter kunden tro att de väldigt subtila stönen, den lite tyngre andhämtningen och viskade heta orden är på riktigt.
Det är ju inte så att man ligger där och skriker: ÅÅÅÅHHHH! JA!!! DIN STORA KUK ÄR SÅ SKÖN I MIN TRÅNGA KÅTA FITTA!!! JAAAAAAAA!!!!! ÅHHHH!!! DU KNULLAR MIG SÅ SKÖNT!!!! ÅHHHHHH!!! DIN KUK!!!! DU SMEKER MIG SÅ SKÖNT!!!
Tung andhämtning och lite viskande ord och alla kunder vill så gärna tro att det är på riktigt. Och fittkramperna kan man ju också fejka.

På tal om orgasm så är det ju vanligt att män tror att att få orgasm är samma sak som att man har njutit av ligget, men så är det verkligen inte för mig. För att jag ska känna verklig njutning så måste jag känna attraktion till min sexpartner, och om båda dessutom verkligen gillar varandra så är sexet på en helt annan nivå, med eller utan orgasm. 🥰 Jag har haft jättebra sex där ingen har fått orgasm eller där bara min sexpartner fått orgasm. Bara så att ingen blir grinig så vill jag vara tydlig med att såhär är det för MIG och att för MIG är min orgasm inte ett kvitto på att jag har haft bra sex, utan det krävs så mycket mer för att jag ska tycka att det var ett bra ligg.
Glad midsommar, alla horor! 🌻 ☀️