2026-06-15, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Jag gillar att bygga relationer och göra vänner, det är lätt här så pga det har jag väldigt många, fler än jag kanske borde ha och här är det normalt att man knullar med sina tjejkompisar här, jag gillar inte heller att säga nej så ofta som jag kanske ibland borde så det har naturligt blivit så som det är

Är hög nu och kanske lite paranoid men av säkerhetskäl så svarar jag inte på frågan om jag har barn här en av mina tjejer har ringat in hennes ägglossning och skickat till mig att det startar den 15:e den här månaden och frågade om det var en galen fråga om jag ville göra mitt bästa för att göra henne på smällen innan hon åker till europa om några dagar... haha alltid något kul här

Men det är intressant ditt synsätt på att det är bara njutning, skulle säga att det är drift, sexdrift, den är stark och jag ser inte varför jag borde ignorera den, den håller mig sysselsatt och tillfredsställd, knullade en ny 20-åring idag som bara haft sex en handfull gånger i sitt liv, det var vad hon sa iaf och hon verkade vara en ärlig typ då hon var från landet så att säga((hennes moves säger dock att hon varit around the block lite mer än så om jag ska vara ärlig nu när jag tänker efter)), eller flera städer bort beställde nyligen en taxi till henne hem - skönt att kunna göra det btw, annars hade hon fått tagit bussen 5 timmar
Vi blev ovänner när hon var på väg hem haha men det löste sig medans vi promenerade tills där hon tog taxin, hon frågade om jag knullat en ung som henne förut och det jag ville få sagt med det var att jag märkte tydligt hur stenhård blixtsnabbt jag blev när vi pratade om det precis innan sexet då hon berättade hon fertil hon är, så visst är det naturliga drifter... vet inte om jag är ensam om detta men jag blir avtänd av tjejer som använder preventivmedel och säger alltid åt dem att de bör stoppa med det

Var nice med ett nytt ligg med en sexig 20-åring iaf även om hon är lite lustig, hon försökte trycka in fingrar i munnen på mig när hon var on top, jag visade direkt att det inte var eftersökt och efter sexet när vi var klara så frågade hon mig varför gillar du inte att få fingrar i munnen, lite speciell men mycket söt och sexig så det var ändå kul att ligga med henne även om vi inte klickade 100%

Mer indiangener i santa cruz, har 1 tjejkompis med blå ögon där, hon är dock från la paz... men ja 1 st det är betydligt från europeiska gener i paraguay och uruguay men ändå inte så överdrivet utan att du kommer behålla mycket attraktionskraft om du har blå ögon, vad som helst utom bruna ögon och det är inte hittepå utan det attraherar många kvinnor här, har "fått" ligga mycket pga mina ögon

Alla tänker vi olika ifall det är värt något för bara 1 månad, minns själv första gångerna jag åkte utanför europa och tänkte att wow om livet alltid kunnat vara så här sen åkte man hem och hade ångest över hur livet suger där hemma i jämförelse... kan man bara lära sig att uppskatta upplevelsen så blir det ju något positivt även om man sen kommer känna att man befinner sig i en betydligt tråkigare miljö

Det jag gillar med tjejerna här är att de fixar till allt innan de går, sängen perfekt bäddad, rent (jag håller alltid rent och ingår städning här där jag bor men kåkskadad som jag är så städar jag varje dag också av vanan) diskar upp, ser till att hemmet är som det ska... vissa sveper av golvet med borsten (här använder vi inte dammsugare) innan de lämnar

Inkomst bör du tjäna på något som du själv gillar, så är min filosofi... jag tjänar oftast några tusingar varje dag innan jag ens gått ur sängen - genom trading, med det sagt så rekommenderar jag inte det du måste ha ett starkt psyke men ännu viktigare du måste gilla det du gör, oavsett vad du gör... finns fan inget tristare än en arbetare som avskyr sitt yrke, kom ihåg att du har 1 liv och det är NU.

Så med andra ord tjäna cash på det som du är bra på och det som kan få dig att må bra
Du kan leva bra för 10.000 i månaden, du kan leva jättebra i de bästa områdena för 20k i månaden

Eftersom du ändå frågade specifikt vad jag rekommenderar online så skulle jag säga just det tradeing, du måste dock ha tillgång till ett kapital först, har du bara det så kan du läsa dig till hur du - allt som oftast - kan göra några tusingar om dagen

Hur mycket napp du får med liten anstränging här är TOTALT annorlunda stad för stad och land för land brasilien är absolut inte mitt favoritland men jag har flera vänner här som är störtförtjusta i det, jag klickar bäst med tjejer från bolivia,paraguay,colombia,peru... det är för mig mest lättraggat där, bara idag i parken så stötte jag på flera tjejer, var lite kul faktiskt och oväntat vad som hände men känns som jag redan svävat iväg här så för att inte döda läsaren sätter jag punkt.

Ok, jag håller redan på med trading, men har inte lyckats med konsekvent lönsamhet.
Är man framgångsrik tradare finns det tillgång till kapital, så de är inget problem.
De där att man skall jobba med något som är kul är lätt att säga men världen funkar inte så. Alla jobb är i princip skit.
Bara ca 1 % som faktiskt gillar vad de jobba med.

Jag gillar trading för det är enkelt på så vis att jag kan ligga i sängen och trycka på lite knappar om du förstår vad jag menar, jämfört att jobba som hjärnkirurg eller annat slit jobb.
De svåra med trading är att bli framgångsrik sen är de inget tungt med att göra det.
Förståss måste man läsa nyheter och ha kunskaper.
Men de finns en jävla fördelar mot ett vanligt skit jobb, som jag inte behöver räkna upp här dessa vet du redan.

Hur mycket % gör du på ett år i snitt?
Citera
2026-06-15, 16:27
Medlem
dirtysouths avatar
Alla har ju olika strategier och min är annorlunda är de flestas skulle jag säga, kollade precis och jag har slagit omxs30 i år, jag rör inte ai eller övervärderade aktier, tex så i förmiddags (min tid) så lastade jag av WU för ca en mille med bra förtjänst efter att ha hållit den en vecka ca... den brukar alltid gå ner extra på X-dag vilket är imorgon så om den gör det på nytt kommer jag tanka på rejält - inte för jag gillar företaget det är ett skräpföretag som håller på att dö, men när det är för billigt så kan jag inte ignorera det

Skulle säga att mindre/normalbegåvade är de som har jobb så de inte trivs med, har man lite mer kapacitet kan man lätt komma på hur man kan försörja sig på något som man faktiskt gillar och bara för att 99% är får som inte vågar tänka själva betyder inte att resten av oss behöver följa dem, jag har tjänat mina egna cash sen jag var en snorvalp på 10 år gammal och jag har sedan många år haft tillräckligt för att inte behöva göra något resten av livet

Nu är det dags för gym sen blir det dejt med en supersöt 19-åring som jag inte lyckades träffa förra gången hon var i stan (hon ska ta bussen om en timme då hon bor i annan stad) så det ser jag mycket fram emot, kanske tom skulle ta och klippa mig först hehe, åtminstone renraka mig så jag kan se några år yngre ut

Citat:
Ursprungligen postat av noface-noname
Ok, jag håller redan på med trading, men har inte lyckats med konsekvent lönsamhet.
Är man framgångsrik tradare finns det tillgång till kapital, så de är inget problem.
De där att man skall jobba med något som är kul är lätt att säga men världen funkar inte så. Alla jobb är i princip skit.
Bara ca 1 % som faktiskt gillar vad de jobba med.

Jag gillar trading för det är enkelt på så vis att jag kan ligga i sängen och trycka på lite knappar om du förstår vad jag menar, jämfört att jobba som hjärnkirurg eller annat slit jobb.
De svåra med trading är att bli framgångsrik sen är de inget tungt med att göra det.
Förståss måste man läsa nyheter och ha kunskaper.
Men de finns en jävla fördelar mot ett vanligt skit jobb, som jag inte behöver räkna upp här dessa vet du redan.

Hur mycket % gör du på ett år i snitt?
Citera
2026-06-15, 20:48
Medlem
Stoolers avatar
Citat:
Alla har ju olika strategier och min är annorlunda är de flestas skulle jag säga, kollade precis och jag har slagit omxs30 i år, jag rör inte ai eller övervärderade aktier, tex så i förmiddags (min tid) så lastade jag av WU för ca en mille med bra förtjänst efter att ha hållit den en vecka ca... den brukar alltid gå ner extra på X-dag vilket är imorgon så om den gör det på nytt kommer jag tanka på rejält - inte för jag gillar företaget det är ett skräpföretag som håller på att dö, men när det är för billigt så kan jag inte ignorera det

Skulle säga att mindre/normalbegåvade är de som har jobb så de inte trivs med, har man lite mer kapacitet kan man lätt komma på hur man kan försörja sig på något som man faktiskt gillar och bara för att 99% är får som inte vågar tänka själva betyder inte att resten av oss behöver följa dem, jag har tjänat mina egna cash sen jag var en snorvalp på 10 år gammal och jag har sedan många år haft tillräckligt för att inte behöva göra något resten av livet

Nu är det dags för gym sen blir det dejt med en supersöt 19-åring som jag inte lyckades träffa förra gången hon var i stan (hon ska ta bussen om en timme då hon bor i annan stad) så det ser jag mycket fram emot, kanske tom skulle ta och klippa mig först hehe, åtminstone renraka mig så jag kan se några år yngre ut

Jag gissar att Paraguay är det enklaste landet att få uppehållstillstånd/Residencia i vad gäller Sydamerika? Jag har bara varit där under en dag då jag knallade över bron mellan Foz de Iguazo i Brasilien till den där gigantiska marknadsplatsen på Paraguay-sidan. Dina anekdoter gör mig lite sugen på att ta mig en mer ordentlig titt på landet framöver.
Citera
2026-06-15, 21:07
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stooler
Jag gissar att Paraguay är det enklaste landet att få uppehållstillstånd/Residencia i vad gäller Sydamerika? Jag har bara varit där under en dag då jag knallade över bron mellan Foz de Iguazo i Brasilien till den där gigantiska marknadsplatsen på Paraguay-sidan. Dina anekdoter gör mig lite sugen på att ta mig en mer ordentlig titt på landet framöver.

I Paraguay är det löjligt lätt, brottsregister och födelsebevis är i princip vad du behöver visa upp
Har du brottsregister så är Bolivia lättare då de inte kollar det men om du planerar gå hela vägen så är paraguyanskt pass mycket bättre än bolivias
Citera
2026-06-16, 13:16
Medlem
Citat:

Ok men du hade väll knappast tradat om du inte tjänat pengar på det, därför är det ingen bra ide att försöka bli rik enbart på det som man gillar. Födståss skall man inte satsa på något man på riktigt hatar.
Vet massor som slösat bort livet på att satsa på kreativa saker som inte lätt till pengar, inklusive mig.
Bättre att bli rik o sen göra vad man vill.

Så du har alltså bott i latin amerika nu i snart 20 år om jag förstår rätt eller är det bara på svenska vintern som du är borta?
Citera
2026-06-16, 17:16
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ok men du hade väll knappast tradat om du inte tjänat pengar på det, därför är det ingen bra ide att försöka bli rik enbart på det som man gillar. Födståss skall man inte satsa på något man på riktigt hatar.
Vet massor som slösat bort livet på att satsa på kreativa saker som inte lätt till pengar, inklusive mig.
Bättre att bli rik o sen göra vad man vill.

Så du har alltså bott i latin amerika nu i snart 20 år om jag förstår rätt eller är det bara på svenska vintern som du är borta?

Om jag hade förlorat så hade jag inte gjort det för det hade varit förödande för min ekonomi och tråkigt, nu tycker jag det är kul för det är precis som du själv skrev finare att klicka lite med telefonen och så kan några tusenlappar rulla in istället för vara ute/iväg och slita hela dagen

Jag har varit här sedan 2021, ärligt talat så skulle jag inte stå ut ett halvår i Sverige det räcker gott och väl att hälsa på ett par veckor då och då
Citera
2026-06-16, 17:57
Medlem
Citat:
Om jag hade förlorat så hade jag inte gjort det för det hade varit förödande för min ekonomi och tråkigt, nu tycker jag det är kul för det är precis som du själv skrev finare att klicka lite med telefonen och så kan några tusenlappar rulla in istället för vara ute/iväg och slita hela dagen

Jag har varit här sedan 2021, ärligt talat så skulle jag inte stå ut ett halvår i Sverige det räcker gott och väl att hälsa på ett par veckor då och då

Ok kul för dig du lever den dröm som jag önskade då jag var i tidig 20 års åldern. Jag gjorde min första resa till Latinamerika då jag var runt 20 år, efter det så ville jag också lämna Sverige för gott. Tyvärr lyckades jag inte, försökte med 2 olika startup företag, min senaste kunde lyckats och jag hade blivit ekonomiskt oberoende men jag gjorde ett misstag i tidigt skede som jag inte förstod först långt senare då det var för sent.

Jag minns alla blickar och all uppmärksamhet man fick då jag reste och hur underbart klimatet och människorna var, kunde inte spanska då så blev inte så många ligg.

Hade en tid en plan att jag skulle köpa land och bo ute på landet i Sydamerika nånstans, vara självförsörjande osv.

Nu blev de inte så, och de nog så att jag får säga att tåget har gått för min del.
Sen vet jag inte om jag vill flytta till Sydamerika mera, känns som hela världen är kaos. De verlar intr finns många bra ställen att bo på mera.
Sen är de en jävla miljö förstöring i latin amerika, smutsigt och fullt med plast på stränderna och all stans. De är en stor skillnad också på alla gifter de sätter i allting, betydligt värre än i europa.
Folk i brazilien såg väldigt ohälsosamma ut, och ni förstår jag eftersom alla gifter. De verkande inte fatta något heller eller bry sig.

Här kommer några till frågor:

Hur lyckdes du få ihop tillräckligt med kapital, starta du företag och sålde eller hade du ett bra jobb som du kunde spara ihop?

Nu så här efteråt hade jag hellre jobbat och tagit ut a-kassa, och kört så länge man kan bara sen lärt mig att trada vart efter, slösade bort väldigt många år och hade även problem depression och hälsan en lång tid.

Var du första gången till latinamerika 2021?
Om inte har du märkt stor skilland på hur människorna är och andra saker.

Du har inte haft problem med shedding?
Själv skulle jag aldrig ha sex med massa random kvinnor efter 2021. De inte smart om man bryr sig som sin hälsa. Men du kanske inte bryr dig eftersom du tar droger också? Jag dömmer dig inte men inget jag själv är intresserad av mera.

Hur är colombia nu? Jag var där för över 10 år sen och redan då var det massa sexhungriga män där, och då fanns det inte ens youtube videos vad jag minns om colombia. De skrevs en del på forum osv.

Känns som de nu är helt över turistat och marknadsfört nu, speciellt medellin, så mycket snyggare tycker jag inte colombianskorna är.

Jag blev också hotad med kniv i medellin, men han som försökte råna mig var skit nervös och skakade, så jag sprang därifrån bara. Sen for man ut o festa som om inget hade hänt, gamla goda tider.
Citera
2026-06-17, 21:23
Medlem
Citat:

Hur är colombia nu? Jag var där för över 10 år sen och redan då var det massa sexhungriga män där, och då fanns det inte ens youtube videos vad jag minns om colombia. De skrevs en del på forum osv.

Känns som de nu är helt över turistat och marknadsfört nu, speciellt medellin, så mycket snyggare tycker jag inte colombianskorna är.

Medellins turistkvarter, drivor av grupper med african american, tofflor med strumpor i.
Utanför turistkvarteren så ser du knappt en turist.

/B
Citera
2026-06-17, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badis
Medellins turistkvarter, drivor av grupper med african american, tofflor med strumpor i.
Utanför turistkvarteren så ser du knappt en turist.

/B

Tofflor med strumpor i. Haha ok. Jag söker svarta americanare utan strumpor.

Jag bodde i ett kvarter som hette laureles, de fanns en gata med massa barer nära. Hur är det där?

Har de blivit svårare att förföra kvinnorna där mot 10 år sen?
Citera
2026-06-18, 15:04
Medlem
Citat:

Jag bodde i ett kvarter som hette laureles, de fanns en gata med massa barer nära. Hur är det där?

Laureles och la 70 är befriade från passport bro,s och backpacker turismen

Svårt eller inte har jag ingen aning om.

/b
Citera
2026-06-19, 14:30
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:

Svarade nyss på ditt förra inlägg men FB lät mig inte behålla att jag quotat dig pga för mycket text så ville mesta uppmärksamma dig på att jag svarat och nu även passa på att svara på detta inlägg

Laureles är min favoritbarrio, bor alltid där när jag åker till colombia även om det var ett tag sen nu, har fortf kvar min laptop droger kläder och mina saker där haha, snart dags för en sväng känner jag

Det jag gillar med laureles är att du kan gå till allt, det är mer upscale än de värsta barriosana och det är inte heller som el poblado som vimlar av turister utan i laureles kan du fortfarande känna dig speciell och bra resauranter från många av världens hörn, ett riktigt coolt utegym har du precis vid sidan av med i belen där har du mer än 50 maskiner, pooler, basketplaner mm allt kostnadsfritt

För de som gillar att röka eller ta en öl så har du parken något kvarter från shopping centret los molinos där är det alltid soft att varva ner

Gillar man party och hög musik så ja 70s har vi ju med så klart, inte min smak dock där håller jag mig borta ifrån

Det är inte svårt att förföra colombianska brudar för till skillnad från svenska tjejer som tycks känna att de offrar något så vill latinska tjejer bli knullade ofta och mycket, de blev besvikna om de bara får ligga en gång per kväll... sex är 75% av tillfällena första dejten

Blåa ögon(åtminstone inte bruna), att du är minst 180cm lång och ser välvårdad ut och du är set to go
Uppfyller du inte de kraven så kommer du fortfarande att ha god framgång men du måste anstänga dig en smula mer, dock inte i närheten av vad du behöver göra i europa
Citera
2026-06-20, 17:16
Medlem
Citat:
Svarade nyss på ditt förra inlägg men FB lät mig inte behålla att jag quotat dig pga för mycket text så ville mesta uppmärksamma dig på att jag svarat och nu även passa på att svara på detta inlägg

Laureles är min favoritbarrio, bor alltid där när jag åker till colombia även om det var ett tag sen nu, har fortf kvar min laptop droger kläder och mina saker där haha, snart dags för en sväng känner jag

Det jag gillar med laureles är att du kan gå till allt, det är mer upscale än de värsta barriosana och det är inte heller som el poblado som vimlar av turister utan i laureles kan du fortfarande känna dig speciell och bra resauranter från många av världens hörn, ett riktigt coolt utegym har du precis vid sidan av med i belen där har du mer än 50 maskiner, pooler, basketplaner mm allt kostnadsfritt

För de som gillar att röka eller ta en öl så har du parken något kvarter från shopping centret los molinos där är det alltid soft att varva ner

Gillar man party och hög musik så ja 70s har vi ju med så klart, inte min smak dock där håller jag mig borta ifrån

Det är inte svårt att förföra colombianska brudar för till skillnad från svenska tjejer som tycks känna att de offrar något så vill latinska tjejer bli knullade ofta och mycket, de blev besvikna om de bara får ligga en gång per kväll... sex är 75% av tillfällena första dejten

Blåa ögon(åtminstone inte bruna), att du är minst 180cm lång och ser välvårdad ut och du är set to go
Uppfyller du inte de kraven så kommer du fortfarande att ha god framgång men du måste anstänga dig en smula mer, dock inte i närheten av vad du behöver göra i europa

Ok tack för ditt svar. Väldigt osannolikt att jag skulle lyckas bli rik nu snabbt. Därför menar jag att tåget har gått och världs ekonomisk kollaps kommer hända senast inom några år före år 2030. Bara att acceptera för min del att man klåpat sig. Men kanske lika bra, man kanske hade varit död annars.

Shedding: jag pratar om c19 vax shedding. Jag trodde att detta var något hitte på först då jag hörde om det. Men du kan läsa om det på nätet, inte svårt att hitta. Varje gång jag rest nu har jag råkat ut för det, många männskor ger också av en hemsk lukt. Tex hände det på ett hostel där jag delade rum med andra, de stank så mycket att jag fick be om ett annat.
De inte svett utan de lukar som kemikalier blandat med katt piss, de bränner i näsan.
Man kan få symptom också; utslag, utmattning, yrsel osv. Vissa kvinnor har blivit riktigt sjuka av shedding har jag läst.

Jag vet inte varför nästan ingen annan klagar, kanske jag är känslig, men de 100% ett fenomen för det har hänt så många gånger åt mig.

Jag är blond och blå ögd stax under 180, såg väll bra ut som ung åtminstone.
Jag hade inga större framgångar i Colombia men kunde knappt spanska. Minns en date som jag hade så hade jag med en tolk haha.
Hon jag var på date med betalade för vår date, så hon måste ha gillat mig tror jag.

Jag antar att de inte gick så bra för att jag inte kunde spanska och var inte där så länge, en månad totalt i Colombia. Sen kanske jag hade dålig strategi. Jag var ut för mycket på barer och klubbar. (Då jag var där hade nästan ingen smartelefon)
Eller vad tror du?
För det jag minns var att jag fick blickar av nästan alla kvinnor vart jag än gick.

I Cartagena gick jag och en kompis in på en club och det var 95% bara modell snygga kvinnor där. De var helt underbart.
De visade sig vara en hor club, men inte en klassisk bordell utan mera ett ställe där vanliga tjejer behövde lite extra pengar. Så de var många tjejer som nekade killar där även, de kunde vara för att de var fulla eller annat de inte gillade.

Där tävlade tjejerna om mig och man kunde välja den man ville.
Jag lyckades även få en hora "gratis" eller jag betalade bara 2 drinkar åt henne.
Annars kostade det ca 200-300kr för ett ligg om jag minns rätt, men man drog till ett motell utanför cluben så där var också en kostnad, minns inte vad det kostade.

Men i vilket fall som helst, sjukt billigt, de var riktigt kul. Betydligt bättre än med en tjej som du får gratis med hem från krogen i Sverige.
I Pereira var jag ut med några tjejer och de började tjafsa med en taxi chafför.
Han drog fram en revolver och rikta den mot dem och de bara skrattade, själv höll jag på att skita ner mig, fick aldrig reda på vad de handlade om, men de verkade som om de kände varandra på något sätt.

De var bra att du påpekade om utseende, hade kunnat gjort mycket bättre där, eftersom jag backpackade tog jag inte så bra handom mitt utseende, jag hade taskiga kläder och hade en ful frisyr.

Hur träffar du tjejerna i colombia?
Jag satt en hel kväll på youtube och kollade på hur det är i medellin och colombia nu.
Tinder verkar vara väldigt farligt nu.

Du kan kolla den här kanalen tex:
https://youtu.be/aDdBmXfS03g

De verkar vara betydligt farligare där nu än då jag var där, allt från tjejer som drogar eller dödar till poliser eller tull som kan falsk anklaga dig för narkotika brott osv.
Nån statistik som jag läste att de dör ca 1 turist per vecka nu i medellin låter mycket?

Hade nog inte åkt dit mera för att knulla "horor" då mer eller mindre alla snygga kvinnor i colombia är horor på ett eller annat sätt.
Jag tror jag nöjer mig med Spanien om de blir aktuellt, där finns massvis med latinas.

Läste även om ett nytt trix jag aldrig hört om och de vara att ha en underårig tjej som ljuger om sin ålder och sen utpressar dig på pengar så strax hon kommer till ditt boende.
Verkar vara extremt viktigt att aldrig ta hem en tjej åtminstone inte fören du har systematiskt utverderat och kanske haft sex först på ett motell.
Colombiska killarna verkar verkligen hata gringos mera nu, ogillas starkt att utländska män kommer o tar deras kvinnor och de förstår man på sätt o vis. Men de här är ett till oros moment.
Alla gringos verkas ses som sexturister, har inte detta påverkat dig att träffa tjejer där?

Själv skulle jag nog avstå från att åka dit nu och välja ett annat land. Men därför det är välkomnande att höra av dig hur det är av någon svensk som varit där nyligen.

Är det inte lästan lika bra i peru eller boliva?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in