Igår, 15:52
Medlem
Tjenare!
Har kört AAS ett tag och alltid varit noggrann med blodproverna och har en privatläkare som hjälpt mig med allting för att göra de rätt samt blodprover.

Han ska tyvärr flytta 3h bort från mig och känner att jag inte orkar ta den sträckan för blodprov. Allt annat går att sköta digitalt.

Så jag undrar om någon vill dela med sig vart dem gör blodprover för att se sina nivåer innan, medans o efter man gått på en kur. Som man ej får en anmälan mot sig med.

Kan jag även göra det i VC utan att de blir problem vidare.

Ursäkta min grammatik har dyslexi
Citera
Igår, 16:38
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kkish25
Tjenare!
Har kört AAS ett tag och alltid varit noggrann med blodproverna och har en privatläkare som hjälpt mig med allting för att göra de rätt samt blodprover.

Han ska tyvärr flytta 3h bort från mig och känner att jag inte orkar ta den sträckan för blodprov. Allt annat går att sköta digitalt.

Så jag undrar om någon vill dela med sig vart dem gör blodprover för att se sina nivåer innan, medans o efter man gått på en kur. Som man ej får en anmälan mot sig med.

Kan jag även göra det i VC utan att de blir problem vidare.

Ursäkta min grammatik har dyslexi
Unilabs, men du måste ha en remiss, du kan inte bara stövla in. Be gubben skicka remiss till Unilabs.
Citera
Igår, 18:44
Medlem
Testmottagningen.se du kan välja flera olika mottagningar för dina blodprov.
Har funkar finfint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in