Citat:
Ursprungligen postat av
bosscs2
(M) gör allt för att stoppa lönetransparensdirektivet som ska göra lönerna mer transparenta för vanliga löntagare.
Är Tidö rökta nu?
Det visar ju att högern, moderater och liberaler, är fientliga till arbetare och att de fjäskar för de redan förmögna och mäktiga.
Högern är tyvärr ond, och drivs av girighet.