Citat:
Ursprungligen postat av
Martinkingentimell
God dag! Jag sitter just nu med rå ångest. Ni vet en sådan ångest som leder till att man har rännskita flera dagar i rad. I snart 10 år har jag levt tillsammans med världens bästa kvinna. Hon är lite tjatig men det är inget utöver det vanliga. Nu sitter jag utan henne för att jag begick mitt livs största misstag. För ett tag sedan var jag på resa till Phuket. Det var en resa tillsammans med några gamla arbetskamrater som står mig nära. Jag har alltid drömt om att köpa sex. Tanken av att knulla en riktig hora har alltid gjort mig upphetsad. Det har varit en sådan dröm sedan tonåren. Det är pinsamt men jag kan inte hjälpa det. När jag väl var i Thailand såg jag äntligen min chans. Självklart tänkte jag att min kvinna aldrig någonsin skulle kunna få reda på detta.
Jag var egentligen nöjd med köpet. Horan var ung, snygg och bekväm. Men efteråt fick jag en sådan jävla ångest. Två veckor senare var jag hemma i Sverige. Kvinnan min märkte tydligt att något var fel. Det är ju någon typ av superkraft som kvinnor uppenbarligen besitter. Efter många frågor erkände jag till slut mitt köp. Kvinnan min blev inte glad. Inte bara för att jag hade varit otrogen utan också för att jag hade köpt sex. Hon menade att jag begått en våldtäkt, att jag numera är kvinnohatare vilket hon inte vill veta av. Det gjorde jag väll inte? Det gjorde mig ledsen att hon trodde sådana saker om mig. Jag vill egentligen bara ventilera med er. Dessutom vill jag dela min upplevelse som en stark avrådan till att göra något liknande. Vit fitta går inte att jämföra med något annat
Samtidigt vill jag passa på att fråga här. Är jag en äcklig våldtäktsman nu? Hatar jag kvinnor? Borde jag flytta ut i skogen och aldrig mer möta dagsljus? Just nu känner jag mig som ett äckligt avskum som förtjänar kastrering och dödsstraff. Snälla hjälp mig. Har någon gjort något liknande? Fick ni tillbaka kvinnan i fråga? Dämpar nya sexköp någonsin såren?
Lugn. Det var väl osnyggt om du har partner men hade du varit singel så anser jag inte att du gjort något fel. Sex är en naturlig bedrift. Långvariga fantasier är en lockelse för vem som helst.
Jag får känslan av att du är en reko kille iallafall. Det finns folk som fantiserar om barn eller djur, såna ska man kastrera.
Skit i det där, släpp det bara och gå vidare.
Det är ok att du bara är människa, de flesta är bara människor och de flesta är dessutom människor för allra första gången

fick du nå facit på hur man parerar livet felfritt?