2026-06-19, 11:49
Medlem
Kleiners avatar
Så naivt att tro det. Våldtäkt har ingenting att göra med brist på sexuella partner, tvärtemot.

Citat:
Ursprungligen postat av Register8
Sverige har den bredaste tolkningen I världen, när det gäller begreppet våldtäkt. Det är naturligtvis den stora förklaringen till skillnaderna i statistiken.
Sedan är nog även MENA I Sverige av sämre sort än i andra länder, vilket också påverkar statistiken.

Det fetade: Du svarar på inlärt svenskt vis, vilket jag tror är fel och faktiskt en del av problemet.
Undersökningar på dömda våldtäktsmän visar att de ofta har empatibrist, får en kick av makt och oftast var kända i sexkvarteren I respektive land redan innan sin första uppdagade våldtäkt.
Alltså, jag drar slutsatsen (och mååånga forskare med mig) att en laglig prostitution hade räddat många kvinnor och flickor från våldtäkt!

Du får tro vad du vill men det får diskuteras i annan tråd, här är det lite offtopic.
Citera
2026-06-19, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Så du menar alltså att män med ett starkt intellekt går till prostituerade?

Nej. Byt ut "intellekt" mot "självförtroende" I den sats du fetade, så förstår du vad jag menade.
Fel ordval av mig, tack för påpekandet.
Citera
2026-06-19, 12:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Martinkingentimell
God dag! Jag sitter just nu med rå ångest. Ni vet en sådan ångest som leder till att man har rännskita flera dagar i rad. I snart 10 år har jag levt tillsammans med världens bästa kvinna. Hon är lite tjatig men det är inget utöver det vanliga. Nu sitter jag utan henne för att jag begick mitt livs största misstag. För ett tag sedan var jag på resa till Phuket. Det var en resa tillsammans med några gamla arbetskamrater som står mig nära. Jag har alltid drömt om att köpa sex. Tanken av att knulla en riktig hora har alltid gjort mig upphetsad. Det har varit en sådan dröm sedan tonåren. Det är pinsamt men jag kan inte hjälpa det. När jag väl var i Thailand såg jag äntligen min chans. Självklart tänkte jag att min kvinna aldrig någonsin skulle kunna få reda på detta.

Jag var egentligen nöjd med köpet. Horan var ung, snygg och bekväm. Men efteråt fick jag en sådan jävla ångest. Två veckor senare var jag hemma i Sverige. Kvinnan min märkte tydligt att något var fel. Det är ju någon typ av superkraft som kvinnor uppenbarligen besitter. Efter många frågor erkände jag till slut mitt köp. Kvinnan min blev inte glad. Inte bara för att jag hade varit otrogen utan också för att jag hade köpt sex. Hon menade att jag begått en våldtäkt, att jag numera är kvinnohatare vilket hon inte vill veta av. Det gjorde jag väll inte? Det gjorde mig ledsen att hon trodde sådana saker om mig. Jag vill egentligen bara ventilera med er. Dessutom vill jag dela min upplevelse som en stark avrådan till att göra något liknande. Vit fitta går inte att jämföra med något annat

Samtidigt vill jag passa på att fråga här. Är jag en äcklig våldtäktsman nu? Hatar jag kvinnor? Borde jag flytta ut i skogen och aldrig mer möta dagsljus? Just nu känner jag mig som ett äckligt avskum som förtjänar kastrering och dödsstraff. Snälla hjälp mig. Har någon gjort något liknande? Fick ni tillbaka kvinnan i fråga? Dämpar nya sexköp någonsin såren?

Lugn. Det var väl osnyggt om du har partner men hade du varit singel så anser jag inte att du gjort något fel. Sex är en naturlig bedrift. Långvariga fantasier är en lockelse för vem som helst.
Jag får känslan av att du är en reko kille iallafall. Det finns folk som fantiserar om barn eller djur, såna ska man kastrera.

Skit i det där, släpp det bara och gå vidare.

Det är ok att du bara är människa, de flesta är bara människor och de flesta är dessutom människor för allra första gången fick du nå facit på hur man parerar livet felfritt?
Citera
2026-06-19, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Så naivt att tro det. Våldtäkt har ingenting att göra med brist på sexuella partner, tvärtemot.

(FB) Införa statliga bordeller?

Respektera TS och byt tråd. Finns kanske bättre trådar än den jag postade, för dina funderingar.
Ha en bra dag.
Citera
2026-06-19, 12:05
Medlem
Kleiners avatar
Tack, och detsamma.

Citat:
(FB) Införa statliga bordeller?

Respektera TS och byt tråd. Finns kanske bättre trådar än den jag postade, för dina funderingar.
Ha en bra dag.
Citera
2026-06-19, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Jag är läkare och gör ofta bedömningar i samråd med psykologer - men är även på privat plan mycket intresserad av just psykologi.

Det vore bra om du hittade en duktig psykoterapeut, tänker jag. I vilken stad bor du?

Floda
Citera
2026-06-19, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kdjfbfbrnb
Lugn. Det var väl osnyggt om du har partner men hade du varit singel så anser jag inte att du gjort något fel. Sex är en naturlig bedrift. Långvariga fantasier är en lockelse för vem som helst.
Jag får känslan av att du är en reko kille iallafall. Det finns folk som fantiserar om barn eller djur, såna ska man kastrera.

Skit i det där, släpp det bara och gå vidare.

Det är ok att du bara är människa, de flesta är bara människor och de flesta är dessutom människor för allra första gången fick du nå facit på hur man parerar livet felfritt?

Tack för ditt stöd. Ska försöka tänka så
Citera
2026-06-19, 23:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Vill du berätta på vilket sätt du känner att du fick bekräftelse från en person som får betalt för att säga hur stor och skön din kuk är fast den är liten och ful? 🥹 vill verkligen veta hur din tankeverksamhet gick i konkurs.

MVH älskar din tråd och skrattar för fullt åt din smärta ❤️
Har också jävligt roligt åt den tråden. Fast åt helt andra anledningar hahahh
Citera
2026-06-20, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosterGunnel
Om du primärt vill försöka få din fru att möjligen ta tillbaka dig så kan du försöka genomgå en förändringsprocess där du "lär' dig hur prostitution ALLTID är våldtäkt, det finns inga lyckliga horor, det handlar inte om sex utan om makt, lär dig hur du inte bara gjorde dig skyldig till strukturellt sexuellt våld utan också till strukturellt rasistiskt förtryck eftersom du åkte till ett fattigt land och utnyttjade en brun kvinna. Baka in strukturellt ekonomiskt förtryck också, ja, alla strukturella förtryckstyper du kan! Det går säkerligen att hitta mallar för vad du bör lära dig hos t.ex. vänsterns ungdomsförbund, kvinnojourer, feministiska kulturföreningar och liknande. (Ge dig dock inte in i trans/queerförtryck om det inte var en katoey). Det ska inte vara en alltför modern hållning i frågan, utan tänk ca 2005, kolla på Lilja4-ever och Ett hål i mitt hjärta. Bli förskräckt, förtvivlad, få dina ögon öppnade! Låt din fru lära dig att se hur fruktansvärt du agerat!

Du ska nämligen lära dig om hur du i egenskap av man är en del av problemet, hur samhället är en väv av förtryck mot kvinnor, hur du agerat som ett verktyg för att upprätthålla maktobalansen. Hur du inte visste och förstod. Hur du var... ett offer för strukturen du också!!

Och det är här poängen kommer! För när du låtit som fru lära dig detta har du förvandlats från blind förövare till ångerfyllt offer, och hon kan i och med detta ta dig tillbaka utan att behöva svika varken sina ideal eller sin stolthet. Hon har också lyckats göra något stort och viktigt som omvänt dig till en kämpe på den rätta sidan och gjort dig till en god människa. Och eftersom det med detta synsätt inte handlade om sex utan om makt så kommer hon att kunna se förbi otroheten också, nu när du accepterat att du föll offer för myten.

Om du inte lyckats övertyga dig själv om din nya världsbild under processen så gör du dock bäst i att lära dig att inte yppa ditt dåliga samvete igen.

Om det är värt mödan får du själv avgöra. Lycka till!

Sjuk sekt det där.
Citera
2026-06-20, 12:57
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Du brukar ofta tillhöra de mer seriösa här på FB AE vilket du ska ha cred för. I detta fall råder jag dig att läsa vad TS har skrivit i andra trådar innan du svarar honom. Råd bör ges med så mycket fakta som möjligt vilket du som läkare säkerligen också anser.

// CC

Tack CC75.
Har läst TS andra trådar men kan inte dra några egentliga slutsatser utifrån dem. Och i den här tråden misstänker jag att TS inte trollar - vilket inneburit att jag svarat därefter.

Stämmer det som skrivs av TS här - och sånt jag skönjer mellan raderna - anser jag att han bör samtala med psykolog eller psykoterapeut.
Citera
2026-06-20, 17:29
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Undersökningar på dömda våldtäktsmän visar att de ofta har empatibrist, får en kick av makt och oftast var kända i sexkvarteren I respektive land redan innan sin första uppdagade våldtäkt.
Om de var kända konsumenter i sexkvarteren innan de begick våldtäkt talar det ju lite emot att prostitution hade någon särskild positiv effekt på dessa charmiga herrar.

Hur det nu än ligger till med saken så är problemet här inte att TS var så djuriskt kåt att han kände att han inte hade något annat val än att, antingen våldta någon, eller gå till en prostituerad. Han hade nämligen redan en fast partner och rimlig tillgång till sex.
Citera
2026-06-21, 07:31
Medlem
LuluBrooksies avatar
"-Vit fitta går inte att jämföra med något annat" / TS

Åh herregud.
Kollar datumet - dagen efter midsommar,
Sounds about right, sommarlov och allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto