2026-06-18, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinkingentimell
God dag! Jag sitter just nu med rå ångest. Ni vet en sådan ångest som leder till att man har rännskita flera dagar i rad. I snart 10 år har jag levt tillsammans med världens bästa kvinna. Hon är lite tjatig men det är inget utöver det vanliga. Nu sitter jag utan henne för att jag begick mitt livs största misstag. För ett tag sedan var jag på resa till Phuket. Det var en resa tillsammans med några gamla arbetskamrater som står mig nära. Jag har alltid drömt om att köpa sex. Tanken av att knulla en riktig hora har alltid gjort mig upphetsad. Det har varit en sådan dröm sedan tonåren. Det är pinsamt men jag kan inte hjälpa det. När jag väl var i Thailand såg jag äntligen min chans. Självklart tänkte jag att min kvinna aldrig någonsin skulle kunna få reda på detta.

Jag var egentligen nöjd med köpet. Horan var ung, snygg och bekväm. Men efteråt fick jag en sådan jävla ångest. Två veckor senare var jag hemma i Sverige. Kvinnan min märkte tydligt att något var fel. Det är ju någon typ av superkraft som kvinnor uppenbarligen besitter. Efter många frågor erkände jag till slut mitt köp. Kvinnan min blev inte glad. Inte bara för att jag hade varit otrogen utan också för att jag hade köpt sex. Hon menade att jag begått en våldtäkt, att jag numera är kvinnohatare vilket hon inte vill veta av. Det gjorde jag väll inte? Det gjorde mig ledsen att hon trodde sådana saker om mig. Jag vill egentligen bara ventilera med er. Dessutom vill jag dela min upplevelse som en stark avrådan till att göra något liknande. Vit fitta går inte att jämföra med något annat

Samtidigt vill jag passa på att fråga här. Är jag en äcklig våldtäktsman nu? Hatar jag kvinnor? Borde jag flytta ut i skogen och aldrig mer möta dagsljus? Just nu känner jag mig som ett äckligt avskum som förtjänar kastrering och dödsstraff. Snälla hjälp mig. Har någon gjort något liknande? Fick ni tillbaka kvinnan i fråga? Dämpar nya sexköp någonsin såren?

Du har drömt om det hela livet.väljer att resa till Phuket.med kompisar.utan din sambo/ fru.
Svagbegåvad/ eller trollis .kanske båda
Citera
2026-06-18, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Men varför har han ångest för om han ändå är trött på kärringen? Om du är trött på att se din rostiga gamla cykel som du inte orkat dra till skroten, får du väl inte ångest om någon jävel snor den? Möjligtvis att du blir överraskad, men antagligen ganska lättad och nöjd?

Jag köper inte resonemanget att man är så in åt helvete jävla less på sin brud att man hellre går och knullar prostituerade, bara det att man orkar inte med tjafset att göra slut först. Och sen får ångest för "Jomen han blev ju påkommen". Det lär ju vara mer en känsla av, well fuck it, ganska skönt att jag slapp vara den som gjorde slut.

Att folk hamnar i en situation där de är in åt helvete less på sin partner, men inte orkar tjafsa om att göra slut köper jag. Absolut. Men de får ju då inte ångest av att bli påkomna.

Om du själv nu fick ångest talar det ju för att så jävla less var du ju ändå inte, du ville ju ändå ha kvar henne. Uppenbarligen frågade du ju t om henne om hon ville gifta sig.

Jag blir så less när andra tror att de vet vad jag känner. Jag är inte trött på min kvinna. Hon är fan ingen gammal rostig cykel! Hon är kvinnan i mitt liv. Ge fan i att tala om henne på detta vis.
Citera
2026-06-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
Du har drömt om det hela livet.väljer att resa till Phuket.med kompisar.utan din sambo/ fru.
Svagbegåvad/ eller trollis .kanske båda

Svagbegåvad?!
Jag är inte någon jävla förstå sig påare men någon fin högskoleutbildning. Men jag sköter då fan mitt jobb. Till skillnad från alla moralpoliser. Jag bad inte om era uppläxningar. Ni gör ju såklart allt rätt.
Citera
2026-06-18, 16:06
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Jag blir så less när andra tror att de vet vad jag känner. Jag är inte trött på min kvinna. Hon är fan ingen gammal rostig cykel! Hon är kvinnan i mitt liv. Ge fan i att tala om henne på detta vis.
Det är ju för i helvete inte jag som påstår att du är trött på din kvinna. Tvärtom. Du citerade nog fel person nu.
Citera
2026-06-18, 16:39
Medlem
Citat:
Det är ju för i helvete inte jag som påstår att du är trött på din kvinna. Tvärtom. Du citerade nog fel person nu.

Ojdå förlåt det gick lite för snabbt där, jag känner mig inte riktigt som mig själv. Ber tusen gånger om ursäkt.
Citera
2026-06-18, 20:07
Medlem
Vit-spades avatar
Citat:
God dag! Jag sitter just nu med rå ångest. Ni vet en sådan ångest som leder till att man har rännskita flera dagar i rad. I snart 10 år har jag levt tillsammans med världens bästa kvinna. Hon är lite tjatig men det är inget utöver det vanliga. Nu sitter jag utan henne för att jag begick mitt livs största misstag. För ett tag sedan var jag på resa till Phuket. Det var en resa tillsammans med några gamla arbetskamrater som står mig nära. Jag har alltid drömt om att köpa sex. Tanken av att knulla en riktig hora har alltid gjort mig upphetsad. Det har varit en sådan dröm sedan tonåren. Det är pinsamt men jag kan inte hjälpa det. När jag väl var i Thailand såg jag äntligen min chans. Självklart tänkte jag att min kvinna aldrig någonsin skulle kunna få reda på detta.

Jag var egentligen nöjd med köpet. Horan var ung, snygg och bekväm. Men efteråt fick jag en sådan jävla ångest. Två veckor senare var jag hemma i Sverige. Kvinnan min märkte tydligt att något var fel. Det är ju någon typ av superkraft som kvinnor uppenbarligen besitter. Efter många frågor erkände jag till slut mitt köp. Kvinnan min blev inte glad. Inte bara för att jag hade varit otrogen utan också för att jag hade köpt sex. Hon menade att jag begått en våldtäkt, att jag numera är kvinnohatare vilket hon inte vill veta av. Det gjorde jag väll inte? Det gjorde mig ledsen att hon trodde sådana saker om mig. Jag vill egentligen bara ventilera med er. Dessutom vill jag dela min upplevelse som en stark avrådan till att göra något liknande. Vit fitta går inte att jämföra med något annat

Samtidigt vill jag passa på att fråga här. Är jag en äcklig våldtäktsman nu? Hatar jag kvinnor? Borde jag flytta ut i skogen och aldrig mer möta dagsljus? Just nu känner jag mig som ett äckligt avskum som förtjänar kastrering och dödsstraff. Snälla hjälp mig. Har någon gjort något liknande? Fick ni tillbaka kvinnan i fråga? Dämpar nya sexköp någonsin såren?

Du är ju inte lite korkad om du åker hela vägen till Thailand för en sån grej.

Nu har jag aldrig köpt sex, men vill man göra det är det både närmare och billigare att åka till Köpenhamn. Där är det dessutom lagligt vilket jag inte tror att det är i Thailand egentligen (att det sen förekommer frekvent där är en annan sak).
Citera
2026-06-19, 00:31
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Tack så mycket. Jag tror att det är bra det du säger. Jag har nog sår från barndomen att läka. Mamma och pappa sov inte i samma säng så att säga och pappa stack när jag var 13 år. Mer om det får jag ta med psykologen. Har du tips på någon bra? Är du psykolog? Du verkar så duktig. Hade gärna pratat mer med dig.

MVH

Jag är läkare och gör ofta bedömningar i samråd med psykologer - men är även på privat plan mycket intresserad av just psykologi.

Det vore bra om du hittade en duktig psykoterapeut, tänker jag. I vilken stad bor du?
Citera
2026-06-19, 02:09
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Jag är läkare och gör ofta bedömningar i samråd med psykologer - men är även på privat plan mycket intresserad av just psykologi.

Det vore bra om du hittade en duktig psykoterapeut, tänker jag. I vilken stad bor du?

Du brukar ofta tillhöra de mer seriösa här på FB AE vilket du ska ha cred för. I detta fall råder jag dig att läsa vad TS har skrivit i andra trådar innan du svarar honom. Råd bör ges med så mycket fakta som möjligt vilket du som läkare säkerligen också anser.

// CC
Citera
2026-06-19, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fast det är ju inte sexdockor. Det är människor av kött och blod.

Och om du är ok med manliga sexköpare bör du i konsekvensens namn vara ok med kvinnliga. Men i slutändan spelar det ingen roll vad jag eller du tycker utan det handlar om ts val att svika sin partner.

Eller är det aldrig otrohet om man skyddar sig enligt dig? Skulle det även gälla din partner?

Människor?
Visst är det människor men de erbjuder dig tjänster mot betalning, det är ju inte normalt att bli kär i en sådan person, eller hur?
Men du som kvinna kanske är en av de som gärna knullar rörmokaren hemma i ert hem, och sedan låter din man betala räkningen som "råkade" bli en timme mer? 😃
Tvivlar inte på att det finns män med svagt intellekt, som utser en favorithora och gifter sig med henne. Var och en blir lycklig på sitt vis.
Tror inte du kommer att ändra din uppfattning så länge du bor kvar i högmoralens borg, Sverige.

Trådstart som den här skulle inte vara trolig I andra länder. Det är ett icke-problem.
Resten är helt offtopic, det finns nog andra trådar för det.
Citera
2026-06-19, 11:34
Medlem
Kleiners avatar
Så du menar alltså att män med ett starkt intellekt går till prostituerade?

Citat:
Ursprungligen postat av Register8
Människor?
Visst är det människor men de erbjuder dig tjänster mot betalning, det är ju inte normalt att bli kär i en sådan person, eller hur?
Men du som kvinna kanske är en av de som gärna knullar rörmokaren hemma i ert hem, och sedan låter din man betala räkningen som "råkade" bli en timme mer? 😃
Tvivlar inte på att det finns män med svagt intellekt, som utser en favorithora och gifter sig med henne. Var och en blir lycklig på sitt vis.
Tror inte du kommer att ändra din uppfattning så länge du bor kvar i högmoralens borg, Sverige.

Trådstart som den här skulle inte vara trolig I andra länder. Det är ett icke-problem.
Citera
2026-06-19, 11:45
Medlem
Citat:
Det känns konstigt att ställa prostitution i relation till våldtäktsstatistik. I så fall påstår man ju åtminstone mellan raderna att män är så djuriskt kåta att de går och våldtar kvinnor om de inte har en prostituerad att gå till. Det stämmer ju inte. Det funkar ju inte så att någon vrickad snubbe i Thailand som ser en däckad brud på en privat fest och våldtar henne tänker "Oj så kåt jag blev. Jag tror jag går till en prostituerad istället". Hagamannen var väl inte ens särskilt kåt i traditionell mening. Hav var helt enkelt en sadistisk psykopat som hatar kvinnor.

Jag ser inte framför mig att det funkar så att män sitter hemma och kåtar upp sig, och sedan springer ut och våldtar för att de helt enkelt inte kan kontrollera sig. I kontexten att om prostitution är lagligt så räddade vi just en kvinna från att bli våldtagen av någon knäppgök.

Det är lite som att påstå att om vi tillåter skjutbanor, vilket redan är tillåtna, så minskar vi dödsskjutningar. För att, om de kriminella har skjutbanor att skjuta av sig på så kommer de skita i att skjuta på varandra.

Sverige har den bredaste tolkningen I världen, när det gäller begreppet våldtäkt. Det är naturligtvis den stora förklaringen till skillnaderna i statistiken.
Sedan är nog även MENA I Sverige av sämre sort än i andra länder, vilket också påverkar statistiken.

Det fetade: Du svarar på inlärt svenskt vis, vilket jag tror är fel och faktiskt en del av problemet.
Undersökningar på dömda våldtäktsmän visar att de ofta har empatibrist, får en kick av makt och oftast var kända i sexkvarteren I respektive land redan innan sin första uppdagade våldtäkt.
Alltså, jag drar slutsatsen (och mååånga forskare med mig) att en laglig prostitution hade räddat många kvinnor och flickor från våldtäkt!

Du får tro vad du vill men det får diskuteras i annan tråd, här är det lite offtopic.
Citera
2026-06-19, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Register8
Människor?

För i andra länder tycker kvinnor att det är skitsexigt när deras män köper sex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in