Citat:
Ursprungligen postat av
vedbod
Eftersom sill inom Sverige förknippas starkt med den inlagda kan det vara lämpligare med något åt det hållet.
Nästa gång jag äter sushi så ska jag ta bort laxen från en nigiri och lägga på en bit löksill. Tror inte riktigt på det, men man kan väl testa.
Vanlig löksill har jag alltid hemma, och sushi köper jag hem då och då. Tror du på wasabi och soya till?