Citat:
Ursprungligen postat av
cinmik
De skulle ha mötts i rätten den 28 januari om han inte blev insydd.
Det är bara att ta tag i det efter avtjänat straff.
Undrar hur rätten kommer att resonera kring att Julia spelade in ett umgänge och skickade till Jocke och Rask. Integritetsintrång delux.
Rätten och socialtjänsten skiter fullständigt i om en inspelning skickades till Jocke eller Rask när de ska bedöma ett barns trygghet.
Att prata om ”integritetsintrång delux” blir nästan löjligt i det här sammanhanget.
Domstolen kommer att titta på en pappa som är dömd till fängelse för grova ekonomiska brott, som har missbruksanklagelser mot sig och en historik av extremt destruktiva offentliga bråk.
De som tror att han vinner i rätten på grund av en smyginspelning lever i en bubbla.
Domstolen skiter i internetdrama; de kollar på fängelsestraff, missbruksanklagelser och stabilitet.
Att Julia gjorde fel raderar inte ut Chrippas enorma problem som förälder.
Han förlorar för att hans egen livsstil har bedömts som direkt olämplig för ett barn.
Det är där problemet ligger, inte hos Julia.