2026-06-19, 13:35
  #1
Medlem
GiveMeHeads avatar
Själv dricker jag öl och röker revben. Har ingen att fira med, men mår toppen ändå.
Vad gör ni?
2026-06-19, 13:42
  #2
Medlem
GiveMeHeads avatar
Kanske gå ner till havet och ta ett dopp.🥶
2026-06-19, 13:44
  #3
Medlem
franges avatar
Öl i väntan på att bli upphämtad, sedan blir det betydligt mer öl, sprit och grillning. Klassisk svensk grisfest står på dagordningen!
2026-06-19, 13:44
  #4
Avstängd
Brottas med sticksågen och knivas med spacklet. Utöver det samlar jag kraft till att tömma grannens kattlåda. Dom är söta men kattbajs är äckligt.
2026-06-19, 13:48
  #5
Medlem
GastonLeMans avatar
Koka potatis,
2026-06-19, 13:58
  #6
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Fixat lite med min laptop där jag satt in en ny SSD. Införskaffat nya hörlurar då mina gamla pajade så nu kan jag återigen njuta av musik. Lyssnar just nu https://youtu.be/iK_pByEUtyE

Ingen alkohol för min del, blir Festis istället. Gott!

Midsommar för mig är ungefär som en vanlig helg.
2026-06-19, 14:05
  #7
Medlem
S.O.Stolps avatar
Vi kollar i arkivet. Hur firade man förr?

(FB) Hur ska ni fira midsommar?
2026-06-19, 14:08
  #8
Medlem
Onanikrems avatar
Sitter med en öl. Skall tända grillen om någon dryg timma, vanlig jävla kolgrill. När jag tänt skall jag slå en bearnaise, två timmar senare äter vi. Fläskkarré och oxfilé med halstrad färskpotatis (redan käkat kokt)
2026-06-19, 14:14
  #9
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Har ätit sillunch med sambon och första ölen är nere. Nu blir det en tupplur under parasollet en stund.
Till kvällen blir det grillad lax och permesanslungad färskpotatis med något gott vitt vin till.

Så skönt att bara vara två och slippa ett jävla ståhej med familjer, lekar och annat.
2026-06-19, 14:38
  #10
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Tradar Nasdaq
2026-06-19, 14:42
  #11
Medlem
dirtysouths avatar
För en utlandssvensk så skulle jag tycka det var roligt om ni bidrar med lite bilder för att få se hur fint ni har det där hemma och denna fina högtid
2026-06-19, 14:50
  #12
Medlem
Andersdamaans avatar
Sitter i stugan ute på Vindö och väntar på att potatisvattnet skall koka upp och att ett par vänner skall komma hit. Med mig så har jag en hustru, en dotter, en katt och en hund. Dom mycket trevliga gästerna sprit, sill och öl är också här!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in