2026-06-19, 09:05
Medlem
slagskotts avatar
Äntligen är dagen här.
Upp i ottan, eller iaf. klockan 6, gå med hunden, plocka ris och blommor och snart ska jag köpa jordgubbarna/färskt bröd och klä stången som blev en meter högre Iår eftersom ett fylla fastnade i kransen förra året och gjorde sönder sina brillor
Citera
2026-06-19, 09:21
Medlem
hippilis avatar
Slöar i dag det kan vara skönt att inte vara i verkstaden så det blir ligga i soffan och peta på tjejen och katten

Vi äter pizza senare och det kan bli en hel del kaffe

Blir nog en hel del titta på YouTube och sova känner jag
Citera
2026-06-19, 09:27
Medlem
Jobba.

Ingen bakfylla, inga extra utgifter utan extra inkomst.
Citera
2026-06-19, 09:48
Medlem
Nattjobb på sjukhuset. Snälla kom inte in inatt där ni har supit eller knarkat ner er. Vi vill inte ha er där. Den här helgen, valborg och nyår är intoxernas favoritafton.
Citera
2026-06-19, 10:31
Medlem
Sonnenwendes avatar
Flyg till Medelhavet och en dryg vecka i solen.
Citera
2026-06-19, 10:34
Medlem
karlgunnars avatar
Jobbar så klart, vad annars...
Citera
2026-06-19, 10:58
Medlem
Vaknade 10.00 och jordgubbarna har precis inhandlats. Sill/lax och sånt gjordes i förrgår så det är redo. Har inhandlat kopiösa mängder brännvin och öl vi ska ha. Midsommar är som bäst när det är en riktig fyllefest. Blir små grodorna runt stången efter en kvarting brännevin. En i gänget har även fixat finfin brännpa.

Ska dricka tills jag måste kräla fram. Kommer förmodligen spy ner mig själv och däcka på gärsmattan runt 5 på morgonen, men det hör till!

Firar bara med vuxna då alla våra barn är minst 25 år gamla.
Citera
2026-06-19, 11:27
Medlem
Ska inte fira alls. En vanlig ensam dag bara. Antar att det blir youtube och en promenad typ. Deppigt? Javisst.
Citera
2026-06-19, 12:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Nattjobb på sjukhuset. Snälla kom inte in inatt där ni har supit eller knarkat ner er. Vi vill inte ha er där. Den här helgen, valborg och nyår är intoxernas favoritafton.
Tummen upp till er som jobbar natt på midsommar o tar hand om sånt. Jag har precis intagit några starka narkotiska tabletter men jag knarkar ansvarsfullt så förhoppningsvis får jag ingen överdos så jag behöver uppta er tid.

För egen del så har jag ingen att fira med, men det gör inte så mycket. Är van att vara ensam och trivs i mitt eget sällskap. Blir nog att lyssna på musik och kolla Youtube och sånt.

Glad midsommar allihop
Citera
2026-06-19, 14:47
Medlem
Blir en lugn dag. Käka smörgåstårta och softa. Tidigt i säng jobbar imorgon.
Citera
2026-06-19, 14:57
Avstängd
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Det blir att skippa skiten.
Jasså ni har inget firande på hispan?
Citera
2026-06-19, 15:00
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Var ned till stången och dansade med minstingen, tonåringarna ville inte följa med. Frugan har kommit hem från jobbet och köttet ligger på grillen och andra ölen är halvdrucken. Vädret är skönt. Fin dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in