2026-06-19, 09:10
Medlem
SmartSkalles avatar
Skrattretande, spelar ju ingen roll vilka som gör "undersökningen" när alla desa (myndigheter, intitutioner, opnionsinstitut) är marinerade i vänsterblivenhet.
Denna sk undersökning är ett sätt av vänsterextrema Stasi-SVT att försöka hjärntvätta folket efter förra veckans avslöjande om vänsterpartiets alla Judehatare.
Som sagt, alla vet att det är vänsterpacket som är de största judehatarna ihop med sina importerade röstboskap de Musllimska Araberna.
Ingen har sett några SDare hata Judar och kaoza på gatorna - däremot ser vi ständigt tusentals vänsteridioter och inavlade Muslimer som visar upp sitt hat och hot mot allt Judiskt.
Skrattretande försök till hjärntvätt.
Senast redigerad av SmartSkalle 2026-06-19 kl. 09:12.
Citera
2026-06-19, 09:30
Medlem
MagdaTobleronesons avatar
Inom kort så kommer alla sverigedemokratiska riksdagsledamöter att ha en gemensam presskonferens där de meddelar att de kommer att inleda en process där de konverterar till judendomen.

Bonnierkoncernen tar ställning för SD i valrörelsen vilket innebär att SD kommer få egen majoritet i riksdagen. Det i sin tur leder till att samtliga israeliska medborgare kommer att få ett svenskt medborgarskap. Ni kan säkert räkna ut vad som kommer hända sedan.
Citera
2026-06-19, 09:51
Medlem
Är studien en "studie" eller studie kan man undra.
Hur som helst tror jag att det kan vara ganska stor skillnad på SD-väljare och SD-representanter på lokal nivå och vad SD-topparna tycker och tänker om olika etniska, kulturella, religiösa grupper.
Citera
2026-06-19, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
Hur kan detta vara en konspirationsteori när judarna själva säger att det är precis så det ligger till?

Angående Trump så har alla hans valkampanjer varit helt finansierade av judar, sök på bland annat Sheldon Adelson så får du se själv. Självklart förväntar man sig något tillbaka när man lägger otaliga miljarder på att en kandidat ska bli vald. I princip hela den amerikanska kongressen är köpta av AIPAC, där juddelobbyn försöker sänka alla som inte röstar igenom förslag som är gynnsamma för Israel. Kolla upp Thomas Massie.

Det kan inte vara sant därför att det faller på sin egen orimlighet!! Varför skriver du inte till Stefan Löfven eller till någon annan sosse och frågar dem vilken jude det var som tvingade dem att släppa in 160.000 flyktingar i Sverige år 2015?

Men knäppskallar som står långt ut på ytterkanterna, vare sig det är höger eller vänster, har svårt att begripa sig på logik. Och så behöver de en syndabock, och då passar judarna jättebra.

Fråga bara Hitler!
Citera
2026-06-19, 10:20
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Ingen har sett några SDare hata Judar och kaoza på gatorna
Sverigedemokraterna är ett högerextremt partei bildat av nynazister och före dettingar från bevara Sverige zvenskt, klart som korvspad att myllan för antisemitism finns i partier, vissa bruna ränder går liksom inte att tvätta ur.
Björn Söder anser att judar inte är svenskar: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/politiker-i-natbrak-om-minoriteters-svenskhet
Anna Hagwall ansåg att judar kontrollerar medierna: https://expo.se/nyhet/har-ar-9-sd-foretradare-som-blev-kvar-i-partiet-trots-antisemitiska-uttalanden/
SDs proislraeliska hållning är ett luftslott för att tvätta en smutsig byk, partiet är det samma som för 30år sedan.
Ditt fanatiska hat visar på en kokande ilska som leder tillbaka till tiden då skinnskallar demonstrerade på partiets demonstrationer och heilade på möten.
Citera
2026-06-19, 10:26
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Det kan inte vara sant därför att det faller på sin egen orimlighet!! Varför skriver du inte till Stefan Löfven eller till någon annan sosse och frågar dem vilken jude det var som tvingade dem att släppa in 160.000 flyktingar i Sverige år 2015?

Sverige är knappast unikt i att vara drabbat av massinvandring, mångkultur och antinationalism. Det pågår i alla länder där vita människor tidigare har varit i majoritet. Är det Löfven som öppnade gränserna i Storbritannien, Spanien och Frankrike?

Du sitter och attackerar muslimer hela dagarna samtidigt som partitoppen i SD åker på bjudresor till Israel. Åkesson och Mattias Karlsson springer omkring med en kippa på huvudet och pratar hebreiska.
Citera
2026-06-19, 10:56
Avstängd
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna
Sverigedemokraterna är ett högerextremt partei bildat av nynazister och före dettingar från bevara Sverige zvenskt, klart som korvspad att myllan för antisemitism finns i partier, vissa bruna ränder går liksom inte att tvätta ur.
Björn Söder anser att judar inte är svenskar: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/politiker-i-natbrak-om-minoriteters-svenskhet
Anna Hagwall ansåg att judar kontrollerar medierna: https://expo.se/nyhet/har-ar-9-sd-foretradare-som-blev-kvar-i-partiet-trots-antisemitiska-uttalanden/
SDs proislraeliska hållning är ett luftslott för att tvätta en smutsig byk, partiet är det samma som för 30år sedan.
Ditt fanatiska hat visar på en kokande ilska som leder tillbaka till tiden då skinnskallar demonstrerade på partiets demonstrationer och heilade på möten.

Vilka massor sjöng nyligen om att utrota Israel och judarna?

Att säga att någon inte är svensk har inget med rasism att göra min vän.. att vara svensk är inte en mänsklig rättighet.
Citera
2026-06-19, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Finns inte en chans att det här stämmer😂

Dom enda Palestina aktivister som är ute och kaosar och protesterar är folk som röstar på V, S & möjligtvis MP.

Det är med andra ord inte människor som röstar på M & SD som är ute på gatorna och firar den 7e Oktober och sjunger ”From the river to the sea”

Visst kan man räkna in NMR där, men dom har ju ingenting på Palestina vänster

Nu är ju inte frågan vem som är ute och "kaosar och protesterar", utan om vem som hyser antisemitiska åsikter. Och det är såklart i större utsträckning SDare och annat högerfolk, som ser judendomen som främmande.
Citera
2026-06-19, 11:29
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
hahaha, va kul !

Då uppgiften kommer från " Forum för levande historia" så kan du bortse från den.
Beställningsjobb från vänstern.

Det är ungefär som att ange Expo som grund för en sanning.

Nej, antisemitismen i sverige är till 90 % etnisk , det är araber och andra muslimer som hatar
judar. Dom sista 10 % är vänstern som står på Palestiniernas sida i konflikten.

Sluta kasta sten I glashus!

SD och islamisterna går hand i hand för att köra bortjudarna!

I alla fall är det som SD väljarna säger!

Vad Jimmie och ledningen säger är mest ett sätt för att kunna hålla ihop tidelagsgänget!
Citera
2026-06-19, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken
https://www.svtplay.se/klipp/e9d3mWE/antisemitism-vanligast-bland-sd-valjare

Enligt en myndighet som Tidölaget finansierar så är SDs väljare mest antisemitiska, t.ex. vill de inte bo nära judar och tycker att judar i Sverige är för lojala mot Israel.

Tvärtemot vad som sägs på sidor på Flashback så är vänsterns väljare, särskilt Vänsterpartiets, minst antisemitiska.

Detta sticker hål på en myt som både SD som parti och deras väljare här på Flashback länge har ljugit om. Att SD tvärtom skulle vara det mest filosemitiska partiet och att Vänsterpartiet skulle vara fyllt med judehatare. Bara häromdagen stod Jimmie Tråkesson och skrek att V var fyllt med judehatare.
Det går ju inte heller för tidölaget att skylla på vänstermedia då det är deras egen myndighet som gjort denna undersökning.

Denna undersökning har slagit ner som en bomb och lär säkerligen påverka valet.
Vad tror ni undersökningen kommer få för konsekvenser?
Kommer SD fortsätta dalta om att dom minsann älskar judar mest?
Kommer Jimmie Tråkesson behöva göra ännu en resa till Israel för att "visa sin beundran"?

Trovärdigheten inom och för statliga myndigheters "undersökningar" är obefintlig då dessa är fyllda till bredden med politiska aktivister.
Citera
2026-06-19, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Är studien en "studie" eller studie kan man undra.
Hur som helst tror jag att det kan vara ganska stor skillnad på SD-väljare och SD-representanter på lokal nivå och vad SD-topparna tycker och tänker om olika etniska, kulturella, religiösa grupper.
Jag fyllde i en enkät i ämnet och tydligen är jag antisemit. När jag gick igenom svaren så var det enda negativa jag visade var att jag var emot Israels krig.
Nu råkar jag vara emot alla krig och jag känner att det där var verkligen vinklat när det inte fanns några kontrollfrågor likt om man var emot kriget mot Ukraina eller all skit USA sysslar med.

När jag läser kommentarer i tråden blir jag mörkrädd. Intelligensnivån på folket här är verkligen lågt då de flesta här bara ser svart eller vitt. Grejen är den att man kan faktiskt vara emot både Hamas raider mot Israel samt Israels bombningar mot oskyldiga.
Citera
2026-06-19, 12:41
Avstängd
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Jag fyllde i en enkät i ämnet och tydligen är jag antisemit. När jag gick igenom svaren så var det enda negativa jag visade var att jag var emot Israels krig.
Nu råkar jag vara emot alla krig och jag känner att det där var verkligen vinklat när det inte fanns några kontrollfrågor likt om man var emot kriget mot Ukraina eller all skit USA sysslar med.

När jag läser kommentarer i tråden blir jag mörkrädd. Intelligensnivån på folket här är verkligen lågt då de flesta här bara ser svart eller vitt. Grejen är den att man kan faktiskt vara emot både Hamas raider mot Israel samt Israels bombningar mot oskyldiga.

Konstig tolkning, ''Israels krig'' det är ju ett försvarskrig mot Balestinas terrorattacker.

Muslimer är mästare på att ''gaslighta'' och ta på sig offerkoftan, äckliga individer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in