Citat:
Ursprungligen postat av
Carl-Ann von s
T ex mjölk för 40 kr glaset.
Ännu konstigare är det att beställa mjölk till Kinamat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cutthethroat
Jag och sambon var på en mindre restaurang, där tog gästerna vid bordet intill med hunden in.
Klaga aldrig, aldrig, aldrig på något som har med hundar att göra. Du kan inte få rätt.
På min lokala pizzeria, länge sedan jag åt där nu, men förr hände det ibland. Ofta när man ätit färdigt kom ägaren fram med en tallrik med någon enkel dessert, sa att frun ordnat och att de bjöd på den. Trevligt och ovanligt.