2026-06-18, 20:30
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Det gjordes väl någon utredning och läkarna gillade inte dödshjälp så nu vågar ingen ta upp frågan igen men vi ska låta svenska folket bestämma i det tycker jag!
Citera
2026-06-18, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det gjordes väl någon utredning och läkarna gillade inte dödshjälp så nu vågar ingen ta upp frågan igen men vi ska låta svenska folket bestämma i det tycker jag!

Läkare gillade inte? Ja, det låter som en typisk svensk utredning.

Min gissning är att man tog en kaffe, käkade en bulle, och ägnade max 15 minuter åt denna "utredning".
Senast redigerad av John.Glanton 2026-06-18 kl. 20:36.
Citera
2026-06-18, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Vi ska inte ha ett party-program, vi ska en party-pogrom! "Den som inte dansar..." fast med texten "Den som inte Dansar skickas till Gulag!"
Låter säkrast att satsa på ”Dödsdansen” i sådana fall.
"Jag lever mellan raderna. Dansar i marginalerna.
Livet är panorama, men synen blir ofta smalare.
Rör mig som leoparderna. Tänker som en koalabjörn.
3-2-1 sen ligger du begravd och glömd."
Citera
2026-06-18, 20:40
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Glanton
Läkare gillade inte? Ja, det låter som en typisk svensk "utredning".

Ja visst, de kunde inte bestämma sig och tjatade om otillbörlig påverkan! Feghet med andra ord, alla som har haft kontakt med vården vet att det förekommer dagligen, ge för mycket morfin osv, det är ingen hemlighet!
Citera
2026-06-18, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Ja visst, de kunde inte bestämma sig och tjatade om otillbörlig påverkan! Feghet med andra ord, alla som har haft kontakt med vården vet att det förekommer dagligen, ge för mycket morfin osv, det är ingen hemlighet!

Läkare är de största hycklarna tätt efter politiker. Vad fan har vi dem till?
Citera
2026-06-18, 21:22
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
"Intresset" är ju lågt eftersom det ses som något fult och otänkbart i Sverige.
Ja men precis. Hur många skulle gå till val med det?
Citera
2026-06-18, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Ja men precis. Hur många skulle gå till val med det?

Bättre att låtsas som inget, svensk standard. Massinvandringen är ett annat exempel på denna praktik. Blev det bra?
Citera
2026-06-18, 21:35
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Bättre att låtsas som inget, svensk standard. Massinvandringen är ett annat exempel på denna praktik. Blev det bra?
Men ingen driver det i sin politik därför att ingen vill ha aktiv dödshjälp. Finns en anledning att fåtal länder har det, intresset är svagt. Du kanske vill ha det och kan driva det vidare i ditt egna parti om så önskas. Trög verkar du vara också
Citera
2026-06-18, 21:39
Avslutad
Citat:
Men ingen driver det i sin politik därför att ingen vill ha aktiv dödshjälp. Finns en anledning att fåtal länder har det, intresset är svagt. Du kanske vill ha det och kan driva det vidare i ditt egna parti om så önskas. Trög verkar du vara också

Ingen vill driva det, precis som när ingen vill erkänna att negrer och babbar är ett problem.

Återigen, blev det bra tycker du?
Citera
2026-06-18, 21:40
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ingen vill driva det, precis som när ingen vill erkänna att negrer och babbar är ett problem.

Återigen, blev det bra tycker du?
Från aktiv dödshjälp till invandringspolitik. Måste vara tomt i skallen på dig.
Citera
2026-06-18, 21:41
Avslutad
Citat:
Från aktiv dödshjälp till invandringspolitik. Måste vara tomt i skallen på dig.

Att ignorera problem är min röda tråd. Antar att din IQ inte sträckte sig så långt.
Citera
2026-06-18, 22:35
Avstängd
Citat:
Varför är det inget parti som har detta på agendan? Vad är det man är rädd för?

Kostnader?

Antalet svenskar som faktiskt vill lämna jordelivet?

Varför ska folk med dödslängtan, men som inte vill begå grisiga och blodiga självmord (och lämna anhöriga traumatiserade), tvingas leva i misär tills naturen har sin gång?

Är politiker rädda att illusionen om Sverige som det perfekta i-landet kommer att slås sönder?

Ja, jag vet att det finns döda trådar.
För att vi har spenderat pensions besparingar på idiot projekt som har gjort att hela vårt system inte kan betala ut till en åldrande befolkning

Så hur gör man det lagligt att inte betala ut till folk systematiskt?

Jo, man eroderar hur viktig en människa är och dess mänsklighet, först gör man det svårare för folk att leva genom att göra saker dyrare och allmänt svårt att leva så att folk blir mer deprimerade

Man indoktrinerar folk mot varandra att det är en konspiration där man inte kan lita på varandra

Vi har sociala medier som genom aktivt manipulerade algoritmer gör så att människor känner sig allmänt värdelösa och konstanta dopamin kickar som skapar depressioner enklare, man depraverar det sociala från människan

Sen tillsätter man "laglig" dödshjälp som en del utav den lagliga förintelsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in