2026-06-18, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Ja och de som röstat fram dem.
Vad har man emot kvinnor?
Har du sett samhället idag? Rätt så mycket?
Tramsig tråd. Har du ens några belägg på att man skickar ut mer kvinnor medan man "massimporterar" kriminella män? Mer än att det är män primärt som flyr från krigsdrabbade länder, det vet vi sen länge.
2026-06-18, 10:05
Medlem
LKKINGENs avatar
Strömmer kanske har en dröm om ett land där omskurna kukar får dingla fritt i det allmänna rummet och steg ett är att se till att det finns en stor pool att ösa ur när det blir dags att införa byxlösa fredagar i Stockholm.

Om vi pratar Mellanöstern och negerländer så hade jag varit absolut för invandring av endast kvinnor från dessa skithål.
Sex äventyren med dessa avarter som jag haft har varit väldigt bra, speciellt med iranskor som vad det verkar fått kräkreflexen bortavlad.
Dock skulle ett av kraven vara att för att ens ansöka om tillfälligt uppehållstillstånd, vilket är det enda alternativ som finns så dom kan bytas ut med jämna mellanrum, är att bara för att ens göra en ansökan måste dom genomgå en kastrering vilket är gynnsamt oaktat om dom får inresetillstånd eller ej.

Oaktat om man gillar denna idé eller inte så tror jag nog att de flesta hade varit ok med att ha förfarandet med obligatorisk kastrering för att få ansöka om någon sorts asyl överhuvudtaget infört redan idag.

Någon annan som har fler bra idéer?
2026-06-18, 10:14
Medlem
Mad monks avatar
Så hedersmännen vi släpper in är bögar?
2026-06-18, 10:51
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Feministerna vill bli av med de utländska kvinnorna.
Det kanske ligger nåt i det. Hade varit andra tongångar om det välde in invandrarkvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Så hedersmännen vi släpper in är bögar?
Nämnde inget om det, men majoriteten av de som får stanna är män. Det är ingen bra balans.
2026-06-18, 11:43
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Det kanske ligger nåt i det. Hade varit andra tongångar om det välde in invandrarkvinnor.
Nämnde inget om det, men majoriteten av de som får stanna är män. Det är ingen bra balans.

Så vad är då logiken om de inte är bögar.
2026-06-18, 11:45
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Trevligt då blir det fler kvinnor till mig!

Hur tänkte du nu mansöverskott= mer kvinnor till dig.
2026-06-18, 12:58
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Hur tänkte du nu mansöverskott= mer kvinnor till dig.

Ja Ts talar om bögar och det är jag inte!
2026-06-18, 17:42
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Så vad är då logiken om de inte är bögar.
Att Sverige favoriserar män. Det är bögeri.
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Det kan vara jag?

Ehm som representant för bögarna så vill jag säga att Svenskar och Sverige är toppen. Trevligt folk som också får säga vad dom vill och klaga, man får rösta fritt och det tycker jag är bra. Det och bögsex.

Tack för mig och HBTQ+konspirationen <3
Grattis stjärtfarbror. Trevlig kväll.
Senast redigerad av kansascityshuffle 2026-06-18 kl. 17:44.
2026-06-18, 21:09
Medlem
Migrationsverket tar den i tvåan? Är det slutsatsen trådskaparen kom fram till?
2026-06-20, 02:16
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Att Sverige favoriserar män. Det är bögeri. Grattis stjärtfarbror. Trevlig kväll.

Fast om männen vi släpper in (nåja) är bögar vad är poängen? Nej det här är erövrings taktik 101. Frågan är varför låter politiker och media detta fortgå.
2026-06-20, 18:15
Moderator
Ancistruss avatar
Tror det är bäst vi låser denna då trådstartaren inte lagt fram några bevis om just att homosexualitet skulle vara vanligare bland svenskar än andra och en orsak till den förda I&I-politiken.

Tråden låses

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in