2026-06-18, 09:59
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Vi såg ju nu senast när hon den mörkhyade ifrån riks var ute och intervjuade stockholmarna om eventuellt slöjförbud, det var ju en övervägande majoritet av dom som intervjuades som var emot slöjförbud.

SD's trams går inte hem i stugorna så som dom hoppats på verkar det som

"Den mörkhyade" har ett namn, och frågan är större än RIKS och deras undersökning.

Vadihelvete tror du förresten en förtryckt kvinna svarar en reporter med kamera? "Ja, jag är för Haram. Snälla slå mig bror så fort du sett detta!"
Citera
2026-06-18, 10:21
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
"Den mörkhyade" har ett namn, och frågan är större än RIKS och deras undersökning.

Vadihelvete tror du förresten en förtryckt kvinnas svarar en reporter med kamera. "Ja, jag är för Haram. Snälla slå mig bror så fort du sett detta!"

Det har hon säkerligen det vore konstigt annars iom att dom flesta har ett namn men jag vet inte hennes namn och bryr mig inte heller om det och ist för att säga hon tjejen på riks så sa jag den mörkhyade så det blir lättare att veta vem man talar om.

Man skall ju ha jäkligt klart för sig att SD bryr sig inte ett jävla skit om hedersförtryck utan detta är ett politiskt spel för att göra Sverige oattraktivt för icke önskvärda så dom skall flytta här ifrån.
Citera
2026-06-18, 10:30
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Det har hon säkerligen det vore konstigt annars iom att dom flesta har ett namn men jag vet inte hennes namn och bryr mig inte heller om det och ist för att säga hon tjejen på riks så sa jag den mörkhyade så det blir lättare att veta vem man talar om.

Man skall ju ha jäkligt klart för sig att SD bryr sig inte ett jävla skit om hedersförtryck utan detta är ett politiskt spel för att göra Sverige oattraktivt för icke önskvärda så dom skall flytta här ifrån.

Skulle det sista vara en nackdel? Tror väl att alla oavsett politisk ståndpunkt skriver på det där?
Citera
2026-06-18, 10:38
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Skulle det sista vara en nackdel? Tror väl att alla oavsett politisk ståndpunkt skriver på det där?

Och vad är det som skall avgöra om man inte är önskvärd, är ett kriterie att man är gängkriminell och pangar och skjuter hej vildt eller räcker det med att man har huckle på huvudet och inte äter gris och inte dricker nubbe på midsommar för att räknas som icke önskvärd.
Citera
2026-06-18, 10:42
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Och vad är det som skall avgöra om man inte är önskvärd, är ett kriterie att man är gängkriminell och pangar och skjuter hej vildt eller räcker det med att man har huckle på huvudet och inte äter gris och inte dricker nubbe på midsommar för att räknas som icke önskvärd.

Nja, finns nog andra som faller in i den kategorin. Hatpredikanter och andra hårdföra muslimer.

https://yle.fi/a/7-1424470

https://www.dagenssamhalle.se/opinion/gastkronika/feminister-sta-aven-upp-for-ratten-att-slippa-slojan/

https://omni.se/islamister-slapps-fria-trots-hot-mot-rikets-sakerhet/a/mRxLKL

Men som vanligt vill sossar inte se verkligheten bakom, utan nöjer sig med att få lite röster.
Citera
2026-06-18, 10:45
Medlem
brianmolkos avatar
Kan de inte ta det ett steg till, införa förbud mot arrangerade tvångsäktenskap, som det även innefattar svensk som är icke muslim blir tvingat gå med på, iochmed att även muslimer går i skola utbildning?
och svensken blir tvingad att vara ensam ..
Citera
2026-06-18, 10:48
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Nja, finns nog andra som faller in i den kategorin. Hatpredikanter och andra hårdföra muslimer.

https://yle.fi/a/7-1424470

https://www.dagenssamhalle.se/opinion/gastkronika/feminister-sta-aven-upp-for-ratten-att-slippa-slojan/

https://omni.se/islamister-slapps-fria-trots-hot-mot-rikets-sakerhet/a/mRxLKL

Men som vanligt vill sossar inte se verkligheten bakom, utan nöjer sig med att få lite röster.

Vet jag inget om då jag inte är sosse
Citera
2026-06-18, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Kan de inte ta det ett steg till, införa förbud mot arrangerade tvångsäktenskap, som det även innefattar svensk som är icke muslim blir tvingat gå med på, iochmed att även muslimer går i skola utbildning?
Detta säger lagen

Citat:
4 c § /Träder i kraft I:2026-07-02/ Den som, i annat fall än som avses i 1 a §, genom olaga tvång, utnyttjande av utsatt belägenhet eller vilseledande angående att ett äktenskap ingås eller förutsättningarna för äktenskapets upplösning förmår en person att ingå ett äktenskap som är giltigt i den stat där det ingås, i den stat enligt vars lag det ingås eller i en stat i vilken minst en av makarna är medborgare eller har hemvist döms för äktenskapstvång till fängelse i lägst sex månader och högst sex år.

Detsamma gäller den som på sätt som anges i första stycket förmår någon att ingå en äktenskapsliknande förbindelse, om den ingås enligt regler som gäller inom en grupp och som
1. innebär att parterna betraktas som makar och anses ha rättigheter eller skyldigheter i förhållande till varandra, och
2. innefattar frågan om upplösning av förbindelsen.

Den som begår en gärning som avses i första eller andra stycket mot en person som inte har fyllt arton år, döms för barnäktenskapsbrott till fängelse i lägst sex månader och högst sex år. För barnäktenskapsbrott döms också den som i annat fall förmår eller tillåter en person som inte har fyllt arton år att ingå ett äktenskap som är giltigt på sätt som anges i första stycket eller en äktenskapsliknande förbindelse enligt vad som anges i andra stycket. Detta gäller även om den som begår en sådan gärning inte haft uppsåt till men varit oaktsam beträffande omständigheten att den andra personen inte fyllt arton år. Lag (2026:950).
Citera
2026-06-18, 10:49
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko

Har du skrivit 28k inlägg i den här stilen, förstår inte riktigt vad du vill ha sagt.

Du menar att tack vare islam förespråkar polygami, då snor de alla kvinnor för svensken. Då blir de ensamma?
Citera
2026-06-18, 10:51
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Vet jag inget om då jag inte är sosse

Men du har inga problem med att utnyttja sossarnas naivitet?
Citera
2026-06-18, 10:52
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Har du skrivit 28k inlägg i den här stilen, förstår inte riktigt vad du vill ha sagt.

Du menar att tack vare islam förespråkar polygami, då snor de alla kvinnor för svensken. Då blir de ensamma?

Vem har sagt något om polygami ?
Snarare platsen där det går finna en tjej ...
Citera
2026-06-18, 10:55
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Men du har inga problem med att utnyttja sossarnas naivitet?

På vilket sätt skulle det vara menar du.

Jag är själv hundra procent etniskt svensk mig veterligen även om det kanske finns nån finne eller valon eller norbagge eller dansk långt bak i släktleden som jag inte vet om så jag har inte kommit hit och levt på bidrag

Jag har aldrig gått på bidrag mer än att jag fick barn och studiebidrag som ung och i övrigt har jag efter avslutat gymnasium jobbat och betalat skatt hela livet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in