2026-06-17, 19:44
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Att vara dum och korkad är inte straffbart. Men nu verkar ju du ha fått ditt straff så då kan ju udda vara jämt.
Lycka till i framtiden.
Ungefär så. Kärnfullt sammanfattat.

Förhoppningsvis lärde sig TS något. En så kallad dyrköpt läxa.
Citera
2026-06-17, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Martinkingentimell
Tack jag skulle inte gjort om det nu idag, jag förstår att jag har felat.

MVH

Ja förhoppningvis mognar du till nästa relation. Njut av fotbolls-VM och ta tag i livet.
Citera
2026-06-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigttagnetbord
Ja förhoppningvis mognar du till nästa relation. Njut av fotbolls-VM och ta tag i livet.

Tack ja jag har lärt mig, hoppas fan att göken nätar på lördag så är inte allt lika dystert och jag kan få lite pengar på kontot också.
Citera
2026-06-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Utveckla.

Det är inte så tabu utanför Sverige. Du har nog hört talas om länder där skattemedel används för att handikappade människor ska få sex, som en del i vården? Orkar inte länka, den som vill kan googla själv.
I fattigare länder är prostitution ett levebröd för många och det ses inte värre än att vara frisör, skoputsare, pedikyrist t.ex.
I Europa är det accepterat, varken det är lagligt eller inte. Polisen jagar människohandel som följer i de länder som förbjudit prostitution.
Jag tyckte själv förr (hjärntvättad av svensk feministmedia) att prostitution var förkastligt. Sedan jag flyttat utomlands har jag ändrat uppfattning, här är det inte ens en tjugondel så många våldtäkter som i Sverige, trots ungefär samma andel MENAfolk. Kåta män, gifta eller singlar, kan betala för en tjänst.
För övrigt är det inte annat än amatörmässig prostitution som hälften av alla svenska kvinnor ägnar sig åt, på krogen eller dejtingsajter. Låter sig bjudas på ditten o datten för att till sist välja den med störst plånbok.
Är de rika men fula, flyger de till Gambia istället, precis som många män flyger till Thailand. Vad är skillnaden?

Som sagt, den som är utan skuld kastar första stenen.
Citera
2026-06-17, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Register8
Det är inte så tabu utanför Sverige. Du har nog hört talas om länder där skattemedel används för att handikappade människor ska få sex, som en del i vården? Orkar inte länka, den som vill kan googla själv.
I fattigare länder är prostitution ett levebröd för många och det ses inte värre än att vara frisör, skoputsare, pedikyrist t.ex.
I Europa är det accepterat, varken det är lagligt eller inte. Polisen jagar människohandel som följer i de länder som förbjudit prostitution.
Jag tyckte själv förr (hjärntvättad av svensk feministmedia) att prostitution var förkastligt. Sedan jag flyttat utomlands har jag ändrat uppfattning, här är det inte ens en tjugondel så många våldtäkter som i Sverige, trots ungefär samma andel MENAfolk. Kåta män, gifta eller singlar, kan betala för en tjänst.
För övrigt är det inte annat än amatörmässig prostitution som hälften av alla svenska kvinnor ägnar sig åt, på krogen eller dejtingsajter. Låter sig bjudas på ditten o datten för att till sist välja den med störst plånbok.
Är de rika men fula, flyger de till Gambia istället, precis som många män flyger till Thailand. Vad är skillnaden?

För mig går nog inte gränsen för otrohet när ollonet passerat de inre blygdläpparna utan när man sviker partners förtroende. Och om man trodde att man hade gemensamma värderingar kring exploatering av fattiga blir det naturligtvis ännu osexigare om ens partner visar sig inte dela dessa värderingar.
Citera
2026-06-17, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
För mig går nog inte gränsen för otrohet när ollonet passerat de inre blygdläpparna utan när man sviker partners förtroende. Och om man trodde att man hade gemensamma värderingar kring exploatering av fattiga blir det naturligtvis ännu osexigare om ens partner visar sig inte dela dessa värderingar.

Jag försvarar inte otrohet, det är ett väldigt stort fel när man är i en relation. Vad jag säger är att sexköp inte är lika illa. Det är som en intim massage egentligen , med kondom. Opersonligt, antar jag. Som en sexdocka.
Värre är det med de som åker till Gambia och knullar samme en hel vecka oskyddat, drar på sig HIV och sen åker hem till Europa igen. Kände en sådan kvinna, vacker men vänstervriden och morallös. Bröt kontakten.
Citera
2026-06-17, 21:03
Medlem
Citat:
Jag försvarar inte otrohet, det är ett väldigt stort fel när man är i en relation. Vad jag säger är att sexköp inte är lika illa. Det är som en intim massage egentligen , med kondom. Opersonligt, antar jag. Som en sexdocka.
Värre är det med de som åker till Gambia och knullar samme en hel vecka oskyddat, drar på sig HIV och sen åker hem till Europa igen. Kände en sådan kvinna, vacker men vänstervriden och morallös. Bröt kontakten.
Fast det är ju inte sexdockor. Det är människor av kött och blod.

Och om du är ok med manliga sexköpare bör du i konsekvensens namn vara ok med kvinnliga. Men i slutändan spelar det ingen roll vad jag eller du tycker utan det handlar om ts val att svika sin partner.

Eller är det aldrig otrohet om man skyddar sig enligt dig? Skulle det även gälla din partner?
Citera
2026-06-17, 21:04
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Tack för ditt goda stöd. Jag ska skicka ett SMS till henne nu och skriva det. Jag borde kanske söka hjälp för egen del och reda ut varför jag är så mycket i behov av bekräftelse från okända kvinnor….

MVH
Vill du berätta på vilket sätt du känner att du fick bekräftelse från en person som får betalt för att säga hur stor och skön din kuk är fast den är liten och ful? 🥹 vill verkligen veta hur din tankeverksamhet gick i konkurs.

MVH älskar din tråd och skrattar för fullt åt din smärta ❤️
Citera
2026-06-17, 21:10
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:

Det känns konstigt att ställa prostitution i relation till våldtäktsstatistik. I så fall påstår man ju åtminstone mellan raderna att män är så djuriskt kåta att de går och våldtar kvinnor om de inte har en prostituerad att gå till. Det stämmer ju inte. Det funkar ju inte så att någon vrickad snubbe i Thailand som ser en däckad brud på en privat fest och våldtar henne tänker "Oj så kåt jag blev. Jag tror jag går till en prostituerad istället". Hagamannen var väl inte ens särskilt kåt i traditionell mening. Hav var helt enkelt en sadistisk psykopat som hatar kvinnor.

Jag ser inte framför mig att det funkar så att män sitter hemma och kåtar upp sig, och sedan springer ut och våldtar för att de helt enkelt inte kan kontrollera sig. I kontexten att om prostitution är lagligt så räddade vi just en kvinna från att bli våldtagen av någon knäppgök.

Det är lite som att påstå att om vi tillåter skjutbanor, vilket redan är tillåtna, så minskar vi dödsskjutningar. För att, om de kriminella har skjutbanor att skjuta av sig på så kommer de skita i att skjuta på varandra.
Citera
2026-06-17, 21:49
Medlem
Citat:
God dag! Jag sitter just nu med rå ångest. Ni vet en sådan ångest som leder till att man har rännskita flera dagar i rad. I snart 10 år har jag levt tillsammans med världens bästa kvinna. Hon är lite tjatig men det är inget utöver det vanliga. Nu sitter jag utan henne för att jag begick mitt livs största misstag. För ett tag sedan var jag på resa till Phuket. Det var en resa tillsammans med några gamla arbetskamrater som står mig nära. Jag har alltid drömt om att köpa sex. Tanken av att knulla en riktig hora har alltid gjort mig upphetsad. Det har varit en sådan dröm sedan tonåren. Det är pinsamt men jag kan inte hjälpa det. När jag väl var i Thailand såg jag äntligen min chans. Självklart tänkte jag att min kvinna aldrig någonsin skulle kunna få reda på detta.

Jag var egentligen nöjd med köpet. Horan var ung, snygg och bekväm. Men efteråt fick jag en sådan jävla ångest. Två veckor senare var jag hemma i Sverige. Kvinnan min märkte tydligt att något var fel. Det är ju någon typ av superkraft som kvinnor uppenbarligen besitter. Efter många frågor erkände jag till slut mitt köp. Kvinnan min blev inte glad. Inte bara för att jag hade varit otrogen utan också för att jag hade köpt sex. Hon menade att jag begått en våldtäkt, att jag numera är kvinnohatare vilket hon inte vill veta av. Det gjorde jag väll inte? Det gjorde mig ledsen att hon trodde sådana saker om mig. Jag vill egentligen bara ventilera med er. Dessutom vill jag dela min upplevelse som en stark avrådan till att göra något liknande. Vit fitta går inte att jämföra med något annat

Samtidigt vill jag passa på att fråga här. Är jag en äcklig våldtäktsman nu? Hatar jag kvinnor? Borde jag flytta ut i skogen och aldrig mer möta dagsljus? Just nu känner jag mig som ett äckligt avskum som förtjänar kastrering och dödsstraff. Snälla hjälp mig. Har någon gjort något liknande? Fick ni tillbaka kvinnan i fråga? Dämpar nya sexköp någonsin såren?
Ärligt talat så har jag känt mig öcklad av män överhuvudtaget när jag fått höra att de varit i Thailand bara av att de ens dras dit

Man tänker automatiskt att ni män som åker dit är äckel så förstår inte varför hon inte såg något konstigt med att du åkte dit utan henne.

Ens intresse minskar väldigt snabbt så fort en snubbe nämner att han varit i Thailand på semester
Citera
2026-06-17, 21:50
Medlem
Helenedals avatar
Det är ofint att vara otrogen. Däremot är du ingen våldtäktsman utan du har bidragit till hennes och hennes familjs ekonomi. Och stallchefens, förvisso.

Samtidigt förverkligade du en fantasi så jag kan bara gratulera!

Lycka till!
Citera
2026-06-17, 22:00
Medlem
Citat:
God dag! Jag sitter just nu med rå ångest. Ni vet en sådan ångest som leder till att man har rännskita flera dagar i rad. I snart 10 år har jag levt tillsammans med världens bästa kvinna. Hon är lite tjatig men det är inget utöver det vanliga. Nu sitter jag utan henne för att jag begick mitt livs största misstag. För ett tag sedan var jag på resa till Phuket. Det var en resa tillsammans med några gamla arbetskamrater som står mig nära. Jag har alltid drömt om att köpa sex. Tanken av att knulla en riktig hora har alltid gjort mig upphetsad. Det har varit en sådan dröm sedan tonåren. Det är pinsamt men jag kan inte hjälpa det. När jag väl var i Thailand såg jag äntligen min chans. Självklart tänkte jag att min kvinna aldrig någonsin skulle kunna få reda på detta.

Jag var egentligen nöjd med köpet. Horan var ung, snygg och bekväm. Men efteråt fick jag en sådan jävla ångest. Två veckor senare var jag hemma i Sverige. Kvinnan min märkte tydligt att något var fel. Det är ju någon typ av superkraft som kvinnor uppenbarligen besitter. Efter många frågor erkände jag till slut mitt köp. Kvinnan min blev inte glad. Inte bara för att jag hade varit otrogen utan också för att jag hade köpt sex. Hon menade att jag begått en våldtäkt, att jag numera är kvinnohatare vilket hon inte vill veta av. Det gjorde jag väll inte? Det gjorde mig ledsen att hon trodde sådana saker om mig. Jag vill egentligen bara ventilera med er. Dessutom vill jag dela min upplevelse som en stark avrådan till att göra något liknande. Vit fitta går inte att jämföra med något annat

Samtidigt vill jag passa på att fråga här. Är jag en äcklig våldtäktsman nu? Hatar jag kvinnor? Borde jag flytta ut i skogen och aldrig mer möta dagsljus? Just nu känner jag mig som ett äckligt avskum som förtjänar kastrering och dödsstraff. Snälla hjälp mig. Har någon gjort något liknande? Fick ni tillbaka kvinnan i fråga? Dämpar nya sexköp någonsin såren?
Det enda dumma var att berätta för din tjej. Det är nog bara i Sverige man ser det på det här sättet; i de flesta länder är det normalt. Det finns ett uttryck: 'If it flies, floats or fucks, you should rent it'. Men att berätta det för din partner var ju oerhört dumt, så då får du skylla dig själv. Nu får du helt enkelt ge henne ett fripass, så är det okej mellan er igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in