2026-05-24, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad
Bara dumma svar hittills haha.

Det har gått bra.

Bjöd henne på äta och hon tackade ja.

Säger inte mer än så.

Sedan var det någon dummis som trodde att jag ägde hotellet. Jag är gäst.

Håller med i allt du säger, skulle precis ge det tipset (att vara formellt informell så att säga), och gratulerar till väl utfört arbete!
Citera
2026-05-26, 11:50
Medlem
Link04s avatar
Säg att du vill ha room service ikväll.

Annars blir det room service hemma hos milfen.
Citera
2026-06-06, 17:31
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Hur gammal är hon till att börja med?

Definitionen av milf är att hon är 16-50 år äldre än dig. Alltså som att hon skulle ha kunnat haft dig i magen.

Var typ min ålder och hade inga barn så kanske fel ordval.
Citera
2026-06-06, 17:34
Medlem
Citat:
Var typ min ålder och hade inga barn så kanske fel ordval.
Defintivt.
Citera
2026-06-08, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Fråga det du undrar rent ut, fast på ett putsat sätt. T ex "Ursäkta, jag tycker du verkar så oerhört attraktiv, så jag kände mig tvungen att fråga - du skulle inte kunna vara sugen på något?". Och låtsas som att frågan är den mest naturliga sak i världen, du ska alltså inte skämmas för att du frågar eller något. Sedan får du lyssna på hennes svar och ta det utifrån det. Säger hon nej kan du bara säga "Okej, jag respekterar absolut det. Hoppas jag inte störde" och gå vidare med din dag.

Är det "ditt" hotell (du äger det) eller du bor bara där? Varför, längre affärsvistelse eller är du typ hemlös? Försök också lista ut varför hon pratade med dig - är hon intresserad, eller tyckte hon att du såg ensam och menlös ut så att hon tänkte bara visa sig öppen å hotellets vägnar? Jag kan ju säga direkt att om du är hemlös så vill hon inte knulla med dig.

Om en man jag inte kände plötsligt skulle fråga om jag inte skulle kunna vara sugen på något och ge mig en komplimang skulle jag absolut inte träffa honom. Skulle bara tycka killen var pinsamt löjlig och undra varför han fjantar sig. Men skulle han inte vara sexifierad, utan en trevlig och kul kille i ungefär samma ålder skulle det kanske vara OK.

Receptionisten siktar säkert högre än att hänga med en yngre (?) kille på "äventyr". Sådant hör oftare hemma i killars fantasier än i verkligheten.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-06-08 kl. 17:39.
Citera
2026-06-13, 18:52
Medlem
Fick du pippa då?
Citera
2026-06-16, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Om en man jag inte kände plötsligt skulle fråga om jag inte skulle kunna vara sugen på något och ge mig en komplimang skulle jag absolut inte träffa honom. Skulle bara tycka killen var pinsamt löjlig och undra varför han fjantar sig. Men skulle han inte vara sexifierad, utan en trevlig och kul kille i ungefär samma ålder skulle det kanske vara OK.

Receptionisten siktar säkert högre än att hänga med en yngre (?) kille på "äventyr". Sådant hör oftare hemma i killars fantasier än i verkligheten.

Känns som vissa saker behöver förtydligas här. Vi kör punktlista.
- Jag hade talat med personen vid 4-5 tillfällen tidigare.
- Var inte sexfixerad.
- Hon var i min ålder. Eftersom jag är medelålders föredrar jag i regel kvinnor under 30 och det är också sådana jag brukar dejta. Hon var "ovanligt gammal" för min smak. Hon var exceptionellt vacker med ett leende som kanske bara en på tusen har, därför fann jag henne intressant. Klockren "tia" om man får uttrycka sig så.
Nej, de flesta killar vill inte ha äldre kvinnor. Inte för relationer. Det är inte norm.
Citera
2026-06-16, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av social.newbie
Fick du pippa då?

Vi dejtade.
Citera
2026-06-17, 06:18
Medlem
Citat:
Vi dejtade.

Men om ni dejtade var det väl toppen!
Menar du att du vill gå vidare med en mer seriös relation fast hon inte vill det?
Eller vill du ställa frågan hur du ska gå vidare för att få henne mer seröst intresserad av dig?
Citera
2026-06-17, 07:46
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Klockren "tia" om man får uttrycka sig så.

Förstår inte en del snubbar, TS har alltså kapacitet att dejta en klockren tia (dvs en typ miss world-kandidat) och det betyder ju att det högst troligt dräller av både 8or och 9or i hans liv också, så att ragga på snygga brudar kan ju inte vara ett problem. Och sen fråga på Flashen hur han ska gå till väga, där de allra flest förmodligen inte ens har sett en 10a i verkligheten.
Citera
2026-06-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Men om ni dejtade var det väl toppen!
Menar du att du vill gå vidare med en mer seriös relation fast hon inte vill det?
Eller vill du ställa frågan hur du ska gå vidare för att få henne mer seröst intresserad av dig?

Nej för fan lol.
Jag var temporärt på en plats. Jag pratade med en person. Sedan bjöd jag ut henne och det gick bra.
Jag hade ju ännu inte frågat när tråden startades....
Läs tråden så förstår du vad som skedde.
Citera
2026-06-17, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Förstår inte en del snubbar, TS har alltså kapacitet att dejta en klockren tia (dvs en typ miss world-kandidat) och det betyder ju att det högst troligt dräller av både 8or och 9or i hans liv också, så att ragga på snygga brudar kan ju inte vara ett problem. Och sen fråga på Flashen hur han ska gå till väga, där de allra flest förmodligen inte ens har sett en 10a i verkligheten.

Ok, alltså inte miss world kanske för de är väl 180 cm och har ett särskilt utseende. Men jag skulle ge henne 10 baserat på fysik och särskilt ansiktet och ögonen.

Såg nog mer ut som en fitnessmodell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in