2026-06-17, 16:54
Moderator
evilhoneys avatar
Folk är olika och det är ju bra, så jag pratar endast för egen del.
Hade det varit min sambo som kom hem med en sådan nyhet så hade det varit en absolut, oförhandlingsbar punkt för förhållandet.
Otrohet i sig kanske skulle vara möjligt att jobba sig igenom men jag skulle absolut inte vilja leva med någon som köpt sex. Det är en av mina dealbreakers.
Citera
2026-06-17, 16:56
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinkingentimell
God dag! Jag sitter just nu med rå ångest. Ni vet en sådan ångest som leder till att man har rännskita flera dagar i rad. I snart 10 år har jag levt tillsammans med världens bästa kvinna. Hon är lite tjatig men det är inget utöver det vanliga. Nu sitter jag utan henne för att jag begick mitt livs största misstag. För ett tag sedan var jag på resa till Phuket. Det var en resa tillsammans med några gamla arbetskamrater som står mig nära. Jag har alltid drömt om att köpa sex. Tanken av att knulla en riktig hora har alltid gjort mig upphetsad. Det har varit en sådan dröm sedan tonåren. Det är pinsamt men jag kan inte hjälpa det. När jag väl var i Thailand såg jag äntligen min chans. Självklart tänkte jag att min kvinna aldrig någonsin skulle kunna få reda på detta.

Jag var egentligen nöjd med köpet. Horan var ung, snygg och bekväm. Men efteråt fick jag en sådan jävla ångest. Två veckor senare var jag hemma i Sverige. Kvinnan min märkte tydligt att något var fel. Det är ju någon typ av superkraft som kvinnor uppenbarligen besitter. Efter många frågor erkände jag till slut mitt köp. Kvinnan min blev inte glad. Inte bara för att jag hade varit otrogen utan också för att jag hade köpt sex. Hon menade att jag begått en våldtäkt, att jag numera är kvinnohatare vilket hon inte vill veta av. Det gjorde jag väll inte? Det gjorde mig ledsen att hon trodde sådana saker om mig. Jag vill egentligen bara ventilera med er. Dessutom vill jag dela min upplevelse som en stark avrådan till att göra något liknande. Vit fitta går inte att jämföra med något annat

Samtidigt vill jag passa på att fråga här. Är jag en äcklig våldtäktsman nu? Hatar jag kvinnor? Borde jag flytta ut i skogen och aldrig mer möta dagsljus? Just nu känner jag mig som ett äckligt avskum som förtjänar kastrering och dödsstraff. Snälla hjälp mig. Har någon gjort något liknande? Fick ni tillbaka kvinnan i fråga? Dämpar nya sexköp någonsin såren?
Vad tror du ska hända när du frågar manosfären på Flashback?
Ni kommer att runka bulle i den här tråden.
Citera
2026-06-17, 17:08
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Rätt åt dig som inte kan hålla kuken i byxorna utan längtade efter att få knulla en fattig kvinna i Thailand!

Fast det är ju många snubbar i förhållanden - iaf i min bekantskapskrets - som springer till luder, både här i Sverige och när de är iväg med killarna nånstans. Visst, det är fult att vara otrogen. men det kan hända den bäste. Och det bästa är väl att knipa käft om det, och ångrar man sig så pratar man liksom inte ut med sin kärring, utan ångrar det liksom på egen hand.
Citera
2026-06-17, 17:12
Avslutad
Citat:
God dag! Jag sitter just nu med rå ångest. Ni vet en sådan ångest som leder till att man har rännskita flera dagar i rad. I snart 10 år har jag levt tillsammans med världens bästa kvinna. Hon är lite tjatig men det är inget utöver det vanliga. Nu sitter jag utan henne för att jag begick mitt livs största misstag. För ett tag sedan var jag på resa till Phuket. Det var en resa tillsammans med några gamla arbetskamrater som står mig nära. Jag har alltid drömt om att köpa sex. Tanken av att knulla en riktig hora har alltid gjort mig upphetsad. Det har varit en sådan dröm sedan tonåren. Det är pinsamt men jag kan inte hjälpa det. När jag väl var i Thailand såg jag äntligen min chans. Självklart tänkte jag att min kvinna aldrig någonsin skulle kunna få reda på detta.

Jag var egentligen nöjd med köpet. Horan var ung, snygg och bekväm. Men efteråt fick jag en sådan jävla ångest. Två veckor senare var jag hemma i Sverige. Kvinnan min märkte tydligt att något var fel. Det är ju någon typ av superkraft som kvinnor uppenbarligen besitter. Efter många frågor erkände jag till slut mitt köp. Kvinnan min blev inte glad. Inte bara för att jag hade varit otrogen utan också för att jag hade köpt sex. Hon menade att jag begått en våldtäkt, att jag numera är kvinnohatare vilket hon inte vill veta av. Det gjorde jag väll inte? Det gjorde mig ledsen att hon trodde sådana saker om mig. Jag vill egentligen bara ventilera med er. Dessutom vill jag dela min upplevelse som en stark avrådan till att göra något liknande. Vit fitta går inte att jämföra med något annat

Samtidigt vill jag passa på att fråga här. Är jag en äcklig våldtäktsman nu? Hatar jag kvinnor? Borde jag flytta ut i skogen och aldrig mer möta dagsljus? Just nu känner jag mig som ett äckligt avskum som förtjänar kastrering och dödsstraff. Snälla hjälp mig. Har någon gjort något liknande? Fick ni tillbaka kvinnan i fråga? Dämpar nya sexköp någonsin såren?
Varför fick du inte korkade pojkfasoner gjorda när du var en pojkspoling? Kommer din fru att behålla dig ens?
Citera
2026-06-17, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast det är ju många snubbar i förhållanden - iaf i min bekantskapskrets - som springer till luder, både här i Sverige och när de är iväg med killarna nånstans. Visst, det är fult att vara otrogen. men det kan hända den bäste. Och det bästa är väl att knipa käft om det, och ångrar man sig så pratar man liksom inte ut med sin kärring, utan ångrar det liksom på egen hand.
Man ska inte knipa käft om sånt Tarzan. Hörde från en bekant om någon som gjort liknande fast strax innan bröllopet på svensexan. Smittade frugan med HIV.
Dom skiljde sig självklart men hon är smittad for life.
Citera
2026-06-17, 17:30
Avstängd
Fantasi är fantasi du det du gjorde var självisk

Du är en gift man som har ansvar skärp dig idiot.

Så skulle jag sagt 15 år sedan....

Men med tanke på vilka enorma horor kvinnor är i grunden så bra för dig knulla runt tills du blir mätt

Vem fan bryr längre, du kan köpa mer fitta nu och säkert mer fräscht

Du har inte gjort något fel.
Citera
2026-06-17, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Varför fick du inte korkade pojkfasoner gjorda när du var en pojkspoling? Kommer din fru att behålla dig ens?

Jag hade inte ekonomin då och vågade inte chansa i Sverige. Lagarna är så hårda här. Jag vill behålla henne men tror jag är på min sista refräng. Om du har tips för att behålla henne så får du gärna berätta.

MVH
Citera
2026-06-17, 17:40
Medlem
Anybodykillers avatar
Förutom ett enormt svek så finns det nog en rädsla för att du dragit på dig sjukdomar.

Jag för lite förvånad att hon har en sådan moralisk-ideologisk ingång i det hela att kalla dig kvinnohatare men alla reagerar olika.

Du kan inte förvänta dig att bli förlåten men gör hon det så är det bara att försöka leva upp till det. Jag hade haft svårt att släppa det helt.
Citera
2026-06-17, 17:46
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Och att du ungås med den typen av personer visar ju av vilken karaktär du är. Kanske har du själv åkt på en liten knullresa eller två med grabbarna medans frugan ovetandes fick vänta där hemma på att du skulle komma hem med en liten otrevlig överaskning mellan benen
Citera
2026-06-17, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Förutom ett enormt svek så finns det nog en rädsla för att du dragit på dig sjukdomar.

Jag för lite förvånad att hon har en sådan moralisk-ideologisk ingång i det hela att kalla dig kvinnohatare men alla reagerar olika.

Du kan inte förvänta dig att bli förlåten men gör hon det så är det bara att försöka leva upp till det. Jag hade haft svårt att släppa det helt.

Tack. Det är som tur ingen risk för sjukdomar. Jag hade skydd. Jag trodde inte heller att min kvinna var en sådan feminist. Men jaja man får väll tycka vad man vill. Vad hade du behövt för att släppa det lite? Vad kan jag göra? Vill inte leva utan henne trots att hon är feminist.
Citera
2026-06-17, 17:50
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Hahahah helt rätt jjujju. Bara gå lös.

Citat:
Jag hade inte ekonomin då och vågade inte chansa i Sverige. Lagarna är så hårda här. Jag vill behålla henne men tror jag är på min sista refräng. Om du har tips för att behålla henne så får du gärna berätta.

MVH
Du har redan fått tips. Du är skyldig henne minst en halv miljon för ditt misstag. Minst! Tänk att hon måste leva med att du var så skabbig att du ville ha thairöv och dessutom komma i kontakt med andra mäns rester, det är väldigt bögigt också.

En miljon kan hon väl få? Har du inte det så får du flytta ner till Thailand och bejaka ditt nya liv som flintig, blek äckelgubbe med thaipojkar till pojkvänner! Thaipojkar med silikontuttar blä eller så får du acceptera att hon får ha en ny pojkvän bredvid under hela ert äktenskap tills ni dör. Också en bra deal! Du ville ju känna dig som en i mängden 🤷‍♀️
Citera
2026-06-17, 17:53
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:

MVH

Tyvärr är du nog inte värd att behålla din fru efter att knullat en thaihora.
Hoppas du tycker att det var värt det iallafall och nu får du tyvärr ”betala” för det som singel.

Ursäkta språket men vilken jävla stor idiot du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in