Citat:
Ursprungligen postat av
Din-gamla-mamma
Papperslösa migranter ska alltså ut? Vore ju jättebra, om det sker.
Svensk polis och myndigheter är tyvärr svaga och handlingsförlamade i allmänhet, så man får väl se om något händer i praktiken.
De du kallar handlingsförlamade har just idag fått en ny uppgift.. som lär roa dem på arbetspasset.
Du ser kanske inte att Sverige och Hela EU - lagstiftat om en myndighet som förr i Tyskland hette GESTAPO.
Dessa älskade sitt arbete..