2026-06-03, 21:17
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimHist
Dubbla straff för poliser som begår brott. Det är mycket allvarligare än om en vanlig medborgare gör det. Här hade man nästan sett att han fick smaka på minst en grov misshandel efter arbetstid ute i skogen. Avskyr maktmissbrukande smuts. Har inget emot polisen i övrigt och är långt ifrån någon polishatare.

Kan vi se till att ge honom ett helvete?
Extremt olämplig. Troligtvis varit det rätt länge men kommit undan med det. Många nya poliser verkar olämpliga. De har suttit på ngn traktor el varit typ snickare innan el ordningsvakt och har typ noll känsla för rätt och fel. Lite makt på det och här har du resultatet. Många är fega kräk som snackar skit bakom ryggen på folk också.
Citera
2026-06-04, 21:36
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimHist
Dubbla straff för poliser som begår brott. Det är mycket allvarligare än om en vanlig medborgare gör det. Här hade man nästan sett att han fick smaka på minst en grov misshandel efter arbetstid ute i skogen. Avskyr maktmissbrukande smuts. Har inget emot polisen i övrigt och är långt ifrån någon polishatare.

Kan vi se till att ge honom ett helvete?
Han är en riktig mes denna polis
Citera
2026-06-05, 06:00
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pemmertz
Idioten lär bli av med jobbet. Så går det när vissa får makt tyvärr. Speciellt unga poliser
Unga manliga poliser och lättkränkta kvinnor som poliser är direkt dåligt!
Citera
2026-06-11, 09:57
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ha85
Extremt olämplig. Troligtvis varit det rätt länge men kommit undan med det. Många nya poliser verkar olämpliga. De har suttit på ngn traktor el varit typ snickare innan el ordningsvakt och har typ noll känsla för rätt och fel. Lite makt på det och här har du resultatet. Många är fega kräk som snackar skit bakom ryggen på folk också.

Så är min erfarenhet också.
Citera
2026-06-11, 09:57
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pemmertz
Han är en riktig mes denna polis

Har du namnet?
Citera
2026-06-11, 10:19
  #126
Medlem
Särskilda utredningar är kräk som inte lämnar ut aset där ska tydligen inte offentlighetsprincipen gälla
Citera
2026-06-11, 20:50
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faluroedfaerg
Så är min erfarenhet också.
Martin. Med en väldigt vanligt efternamn i Sverige.
Citera
2026-06-11, 21:15
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
Särskilda utredningar är kräk som inte lämnar ut aset där ska tydligen inte offentlighetsprincipen gälla

Avdelningen för särskilda utredningar är en del av samma myndighet. Dvs helt korrupta.
Citera
2026-06-17, 17:49
  #129
Medlem
[quote=faluroedfaerg|95165044]
Så är min erfarenhet också.
__________________
Senast redigerad av Pemmertz 2026-06-17 kl. 17:51. Anledning: .
Citera
2026-06-17, 17:56
  #130
Medlem
Ngn som råkat ut för ngn annan clown snut i Malmö?
__________________
Senast redigerad av Pemmertz 2026-06-17 kl. 18:03.
Citera
2026-06-22, 11:28
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pemmertz
Ngn som råkat ut för ngn annan clown snut i Malmö?
Hört om en kvinnlig polis som knappt klarade sin aspiranttjänstgöring som är yttre befäl i Malmö idag….😂
__________________
Senast redigerad av Ha85 2026-06-22 kl. 11:42.
Citera
2026-06-26, 09:25
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ha85
Hört om en kvinnlig polis som knappt klarade sin aspiranttjänstgöring som är yttre befäl i Malmö idag….😂
Hahahaha jag tror jag känner t henne. Är hon ljus och typ i 30 års åldern, börja hennes namn på L eller? ? Min bästa vän gjorde värnplikt med henne, dvs om det är hon var ju på en bra dag en medelmåtta i prestation..🤣🤣🤣
__________________
Senast redigerad av MikaelaN 2026-06-26 kl. 09:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in