Citat:
Ursprungligen postat av
crackproof
Är Sverige sist som vanligt? Några franska stridsspetsar vore på sin plats.
Vi får väl sätta några på Gotland, det är ju ett evigt tjatande om att ön blir invaderad om Ryssland vill åt något i östersjöregionen.
Senast lät det som det kunde hända vilken dag som helst, eftersom det spekuleras att Ryssland vill åt korridoren mot Kaliningrad och då genast kommer attackera Gotland.