Citat:
Ursprungligen postat av
AskMeAboutJesus
Det du beskrev är ingen kö utan en process i väntan på organ som passar.
Annars finns det nog alltid procedurer och kringelkrokar som släpper en direktör före en arbetslös när de har likartade prognoser.
Ja, och kanske det inte är helt fel heller, om de samma brådska/ samma tid kvar till död, har ju direktören betalt in mycket mer till systemet, och borde få fördel av det, lite av knäckpunkten i denna fråga....
Att det förekommer en svart marknad för organ, är en realitet, eftersom det är random när officiella organ råkar dyka upp, är det ingen Einstein att Kungahuset kanske lockats att snegla mot de mörkare sidorna.....