2026-06-17, 13:30
  #1
Medlem
kansascityshuffles avatar
- Massimport av kriminella män. De får stanna.
- Skickar ut utländska skötsamma kvinnor på löpande band.

Hur kommer det sig att ni är så kära i männen?
2026-06-17, 13:33
  #2
Medlem
Vilka adresserar du? Regeringen?
2026-06-17, 13:34
  #3
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vilka adresserar du? Regeringen?
Ja och de som röstat fram dem.
Vad har man emot kvinnor?
2026-06-17, 13:34
  #4
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
- Massimport av kriminella män. De får stanna.
- Skickar ut utländska skötsamma kvinnor på löpande band.

Hur kommer det sig att ni är så kära i männen?

Nu har jag ing siffror på hur många kvinnor som skickats ut. Men bara att ÖB (överbögen) går i Pride är ju en anledning att atombomba hela skiten.

"Ah men gud" säger väl nån bög nu, "det hände ju för flera bögparader sedan". Ännu bögigare, säger jag.
2026-06-17, 13:41
  #5
Medlem
dude2ks avatar
Feministerna vill bli av med de utländska kvinnorna.
2026-06-17, 13:57
  #6
Medlem
bo-jerrys avatar
Hur kommer bögarna in i bilden?
2026-06-17, 14:02
  #7
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
- Massimport av kriminella män. De får stanna.
- Skickar ut utländska skötsamma kvinnor på löpande band.

Hur kommer det sig att ni är så kära i männen?

Vilka är NI ??

Kan det vara så att du fått stanna för att du är en lite skinkryttare ?

Tramstråd
2026-06-17, 14:20
  #8
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
- Massimport av kriminella män. De får stanna.
- Skickar ut utländska skötsamma kvinnor på löpande band.

Hur kommer det sig att ni är så kära i männen?
Det gäller inte endast för Sverige, alla EU länder förutom Polen har såna idiotregler.
2026-06-17, 15:33
  #9
Avstängd
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Vilka är NI ??

Kan det vara så att du fått stanna för att du är en lite skinkryttare ?

Tramstråd

Det kan vara jag?

Ehm som representant för bögarna så vill jag säga att Svenskar och Sverige är toppen. Trevligt folk som också får säga vad dom vill och klaga, man får rösta fritt och det tycker jag är bra. Det och bögsex.

Tack för mig och HBTQ+konspirationen <3
2026-06-17, 16:37
  #10
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Det kan vara jag?

Ehm som representant för bögarna så vill jag säga att Svenskar och Sverige är toppen. Trevligt folk som också får säga vad dom vill och klaga, man får rösta fritt och det tycker jag är bra. Det och bögsex.

Tack för mig och HBTQ+konspirationen <3

Det som är mest förvånande är ju att ts vet att sånna som du finns och att Sverige är ett fritt land. Ändå väljer han att stanna kvar här och klaga på allt istället för att prova lyckan i ett land som kan passa honom bättre. Läste lite tidigare av hans trådar. Låter som en människa som tyckte det var bättre förr kombinerat med en som bor i orten. Blir lite svårt att ta på allvar.
2026-06-17, 17:00
  #11
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vilka adresserar du? Regeringen?

Bra fråga. Varför skriva på Flashback rätt ut i cyberrymden överhuvud taget? Vem bryr sig?
2026-06-17, 17:35
  #12
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
- Massimport av kriminella män. De får stanna.
- Skickar ut utländska skötsamma kvinnor på löpande band.

Hur kommer det sig att ni är så kära i männen?

Trevligt då blir det fler kvinnor till mig!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in