Citat:
Ursprungligen postat av
george.sthlm
Ingen, absolut ingen av Moderaternas väljare bryr sej om detta.
Han överlevde ju könsbyteslagen som 80 % av partiet var emot.
Detta är en icke-fråga för alla utom för sossarna som letar fel i varje hörn
Du har helt rätt i att sossarna letar i varje hörn.
Jo en del moderater bryr sig nog. Men visst, de kanske inte är så många. Det ser dock inte så bra ut i opinionen:
"Moderaterna rasar till sin lägsta nivå i en Novus-mätning på nio år"
/Kvartal idag.