2026-06-17, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
I Saras fall, fete rike Bruno 89 som snart skulle dö med sina miljoner på banken betalade bättre än killarna på högstadiet. Sara har glömt att det var pengarna som gjorde att hon valde gubbarna. Vilket inte stämmer överens med Dumpens scenario.

Man kan undra varför de inte lämnade #790 till självaste polis, nu när lex-Sara finns, men då missar Dumpen en smaskig inkomstbringande historia och ryggdunk.
Har du reflekterat över varför pedofilmammor har ökat lavinartat det senaste året?
Kan det vara så att dumpen förstått att det är viktigare och kanske även lönsammare att spegla verkligheten än fantasivärlden kring fjortisar som dreglar efter Börje 60.
Citera
2026-06-17, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Apropå "bättre än ingenting alls och att bry sig " när det gäller dumpens s.k. anhörighetsstöd.
Först utsätter man närstående för ett trauma och sen erbjuder man några samtal med en icke-legitimerad samtalsperson och framställer det som väldigt gentilt . Ja, ja gäddan har naturligtvis sin del av ansvaret , men dumpen har varit duktiga på att hjälpa till med att bidra till traumat.
En cynism av monumentala proportioner .

Vad är ditt alternativ då?
Sitta på flashback och gnälla?

Dumpen gör sitt bästa, de kunde ju struntat i det också.
Citera
2026-06-17, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Vad är ditt alternativ då?
Sitta på flashback och gnälla?

Dumpen gör sitt bästa, de kunde ju struntat i det också.

De gör sitt bästa för att trasa sönder närståendes liv, där har du rätt för en gångs skull.
Alternativet handlar om ärlighet samt humanism och det omfattar även en en pajas som du.
Senast redigerad av Takanashi 2026-06-17 kl. 11:36.
Citera
2026-06-17, 11:46
Medlem
Citat:
Har du reflekterat över varför pedofilmammor har ökat lavinartat det senaste året?
Kan det vara så att dumpen förstått att det är viktigare och kanske även lönsammare att spegla verkligheten än fantasivärlden kring fjortisar som dreglar efter Börje 60.

Ja det är en extrem brutal ökning av mammor senaste fem åren som vill bjuda ut sina barn till tjockisar online, svenska fjortisar vill även ha dessa tjockisar. Det har jag lärt mig genom att flukta på Dumpen.

Dumpen har fått lite väl mycket skit i media, håller med om det men våra vänner bjuder dagligen på det.

Samtalsterapeuten Stella är fin som fan men nu måste ni som har råd swisha 20 kr till hennes födelsedagskalas, det räcker till en tårtbit och en kall öl till gubben. Källa Dumpens Facebook.
Citera
2026-06-17, 12:20
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
De gör sitt bästa för att trasa sönder närståendes liv, där har du rätt för en gångs skull.
Alternativet handlar om ärlighet samt humanism och det omfattar även en en pajas som du.
Det är gäddorna som förstör.
De förstör för sig själva och förstör för andra.
Citera
2026-06-17, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är gäddorna som förstör.
De förstör för sig själva och förstör för andra.

Handlade diskussionen om det? Du halkar in med kommentarer utan att ha någon som helst koll på vad som avhandlas.
Diskussionen handlade om närstående och dumpens anhörighetsstöd.
Citera
2026-06-17, 13:13
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Handlade diskussionen om det? Du halkar in med kommentarer utan att ha någon som helst koll på vad som avhandlas.
Diskussionen handlade om närstående och dumpens anhörighetsstöd.
De anhöriga blir lidande pga gäddan.
Dumpen gör så gott de kan med de medel som finns för att ge stöd till anhöriga.
Man kan inte räkna med att Dumpen skulle ha en egen psykmottagning för alla gäddor och anhöriga.
Nån måtta får det vara på att ställa krav.
Citera
2026-06-17, 13:30
Medlem
Citat:
Man kan inte räkna med att Dumpen skulle ha en egen psykmottagning för alla gäddor och anhöriga.

Definitivt pga av gäddan , vilket jag aldrig förnekat och som du försöker påskina på ett oärligt sätt.
Dumpen bidrar i hög grad till de närståendes lidande , vilket du oärligt förnekar.
Att sedan erbjuda ett s.k. stöd , som mer handlar om spel för gallerierna än ett verkligt och seriöst stöd , är för mig rena hästskojeriet som du sväljer med hull och hår för att det passar in i ditt narrativ.
En cynism av monumentala dimensioner.
Senast redigerad av Takanashi 2026-06-17 kl. 13:36.
Citera
2026-06-17, 13:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Förstår att du inte förstår det finns alternativ till Dumpens hantering.
Citera
2026-06-17, 13:32
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja det är en extrem brutal ökning av mammor senaste fem åren som vill bjuda ut sina barn till tjockisar online, svenska fjortisar vill även ha dessa tjockisar. Det har jag lärt mig genom att flukta på Dumpen.

Dumpen har fått lite väl mycket skit i media, håller med om det men våra vänner bjuder dagligen på det.

Samtalsterapeuten Stella är fin som fan men nu måste ni som har råd swisha 20 kr till hennes födelsedagskalas, det räcker till en tårtbit och en kall öl till gubben. Källa Dumpens Facebook.
Förstår inte varför jag inte ser minsta tendens till att unga intresserar sig för mig, jag är gammal och lite fet. jag måste vara unikt ful.
Citera
2026-06-17, 13:34
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Definitivt pga av gäddan , vilket jag aldrig förnekat och som du försöker påskina på ett oärligt sätt.
Dumpen bidrar i hög grad till de närståendes lidande , vilket du oärligt förnekar.
Att sedan erbjuda ett s.k. stöd , som mer handlar om spel för gallerierna än ett verkligt och seriöst stöd , är för mig rena hästskojeriet som du sväljer med hull och hår föra att det passar in i ditt narrativ.
En cynism av monumentala dimensioner.
Vad tycker du att man ska göra?
Citera
2026-06-17, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Samhället? Lol jävla samhället asså. Det kallas önskedrömmar.

Du vet alltså inte att tanken på åldersskillnad är en extremt vanlig erotisk fantasi bland både flickor och pojkar, kvinnor och män? Men så är det alltså. Sedan kan du ju tycka att det är "trasigt" om du vill, sådant är bara ovidkommande svenskt sossesnack. 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in