2026-06-16, 07:17
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Inte för att vara sån, men det finns en anledning till att man får göra ett test för att utesluta personlighetsstörningar vid misstanke av bipolär sjukdom.

Man behöver också pissa rent.

Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Men lite vitt under näsan på rasken hade nog ingen egentligen varit förvånad över lol.

Jag tror faktiskt majoriteten av alla i "sekten" och de kring den missbrukar något. Det skulle förklara otroligt mycket av deras beteenden.
Citera
2026-06-16, 07:19
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jag uppmärksammar att den vedervärdiga högen med bajs har införskaffat sig den senaste iPhonen. Plundrade Skithögen barnen spargrisar, eller?
Är man från en släkt med framgångsrika företagare ska det synas och yta är allt för den porrskadade ÄckelBaronen. Därför är det viktigt att ha den senaste ajfånen! Det bästa är att man vet att han måste cashat för den för han är inte kreditvärdig för fem öre.

Gör han 50-60 videor på pervokanalen kan han säkert få in motsvarande kanske hälften av telefonens värde.

You go perv!!

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-16, 09:47
Medlem
Krakatoas avatar
Wow. Snart 10k visningar på mainkanalens senaste video. Snart flyger det, baby!
Det är ju det här som Axel vetat om hela tiden, bara fortsätta mala. Outtröttligt.
Nu börjar det ge resultat, det som Baronen och de andra trodde de kunde vifta bort med ett par lögn- och förtalsvideos. Det måste tära så inåt helvete på Baronen, alla dagliga videos från Axel, Tojje, Medviktarna etc... Trots att han försöker vifta bort det som hat och hot talar de dalande visningarna sitt eget språk.
Citera
2026-06-16, 11:58
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Wow. Snart 10k visningar på mainkanalens senaste video. Snart flyger det, baby!
Det är ju det här som Axel vetat om hela tiden, bara fortsätta mala. Outtröttligt.
Nu börjar det ge resultat, det som Baronen och de andra trodde de kunde vifta bort med ett par lögn- och förtalsvideos. Det måste tära så inåt helvete på Baronen, alla dagliga videos från Axel, Tojje, Medviktarna etc... Trots att han försöker vifta bort det som hat och hot talar de dalande visningarna sitt eget språk.

Det är så härligt att se hur Rask, Motvikt och Anjos kanaler brinner nu! Folk har börjat inse vilka jävla äckel dessa personer är! Önskar de och deras familjer allt ont. Förutom barnen då hehe.
Citera
2026-06-16, 20:14
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Jag uppmärksammar att den vedervärdiga högen med bajs har införskaffat sig den senaste iPhonen. Plundrade Skithögen barnen spargrisar, eller?
Har han inte också bytt 3 telefoner i år redan och skyllt på att de gått sönder? Har han problem med ilska eller röjer han undan något?
Citera
2026-06-16, 20:22
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det är väl runt tre år kvar innan hela mänskligheten är utrotad, på grund av ekosystemen kollaps efter att haven fylldes med sopor och radioaktivt avfall och avlopp.
Sjukt att det ens existerar folk som tror att denna cirkus som mänskligheten ju är.. skulle få fortsätta i tio år eller mer. Nejdå det finns inga tio år kvar. Max fem, men jag tror mer på tre.

Jockiboi och Rask omföds då som nå kräldjur eller nått liknande, eftersom dom visade för gudar att dom absolut inte vill vara medvetna och veta skillnad mellan rätt och fel.. för dom brydde sig inte om sånt.

Som djur så kan dom ju bara kämpa för att överleva i naturens brutala värld, eller som ett torterat bodskapsdjur hos nån utomjordisk bonde.

Man är knappast ärlig för nån annans skull än sin egen, för oärliga jävlar, är satans barn, enligt bibeln.
Får göra det bästa av tiden som är kvar, då!
Citat:
”Dags att betala hyran, E*ward!”
Citera
2026-06-16, 21:54
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Både Jockiboi och Rask har bokstavligen sålt ut sina egna föräldrar för att bli kändisar, det säger väl allt.
”Att inte förstå skämt” är för övrigt ett drag som även lågbegåvade besitter, det är ändå en betydande del av befolkningen som har ett IQ under 100 (medel), jag skulle tro många av dem finns i deras följarbaser.
Det finns förresten ett klipp på någon familjekonstellation där Rask i vanlig ordning beter sig antisocialt och opassande, varpå brodern Ludde (alltså han som har autism) desperat ber honom att sluta ”om inte annat så för dina barns skull!”

Boi fick säkert in sköna summor på den där liven om den pågick i ett dygn. hoppas alla föräldrar vid det här laget har blockat betalnummer på sina barns telefoner.

Ja, visst är det en bra grej om man kan ha en youtubekanal utan reklam, men det kräver ju att man har ett vanligt jobb vid sidan av länge tills man uppnått ett högt och stabilt följe (egentligen även då, eftersom Youtube kanske inte ens finns om tio år). Det blir ont om tid om man har familj etc då, så jag förstår ändå varför många har reklam (jag ser den ändå inte).
Oavsett gör det detsamma för Rask och Jockiboi, efter Youtube kommer de bara återgå till de socialfall de var innan, ingen skulle anställa dem.

Skillnaden är att gollum gjorde det rejält. Rask sitter mest och ljuger om små piss saker för att bli gollum 2.0
Men inte ens det lyckades han med. För han är nämligen en fullständigt värdelös vider.
Gollum tjänade varje fall enorma pengar på det. Så jag vet inte vem om av dom man måste säga "gjorde rätt" Soprums baronen har inte tjänat något på det. Utan enbart förlorat. Men visst gollums pengar är blodspengar. Rask pengar är sekretpengar.
Tänk att hänga ut han, förstöra sin pappas rykte, och inte tjänat något som är värt att nämna. Det är bara äckligt.

Klart har hans pappas missbruk skadat hela familjen. Men va fan!
Citera
2026-06-16, 23:54
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Det är så härligt att se hur Rask, Motvikt och Anjos kanaler brinner nu! Folk har börjat inse vilka jävla äckel dessa personer är! Önskar de och deras familjer allt ont. Förutom barnen då hehe.

Håller tusenfalt med. Och stackars barn alltså. En snart 40årig trebarnsfar sitter inför hela världen och berättar om hur bra det är att runka i soprum nattetid...
Citera
2026-06-16, 23:56
Medlem
Krakatoas avatar
Vill ni inte se Ljugbaronen så har skilleras reactat på senaste haveriet. Bara för medlemmar nu men spara länken, tar 1-2 dagar till alla kan se den. Han sågar Baronen vid fotknölarna.

https://www.youtube.com/watch?v=ViEWDuR_JA0
Citera
2026-06-17, 00:57
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Håller tusenfalt med. Och stackars barn alltså. En snart 40årig trebarnsfar sitter inför hela världen och berättar om hur bra det är att runka i soprum nattetid...
Jag tycker det här är ett oerhört obehagligt uttalande.

Föreställ er att ni går ner till soprummet under mörkrets inbrott, ni hör något som skulle kunna vara runkljud, ni tänder lampan och ropar *hallå!! Är det någon där?

Fram bakom soptunnan dyker en påtänd och pervers jävel upp, flinten blänker i månljuset och med den kort-smala kuken i handen frågar han om man vill kolla på? Samtidigt som han kör det där falska Baron-garvet hö hö hö hö!

Att han har en fetisch för att visa upp sin transa kropp visste vi men är den illaluktande högen med bajs även en blottare?

Borde vi kontakta trosa kommun och begära kameraövervakning i soprummen för att skydda våra barn från livslånga trauman? Ju äldre han blir desto mer pervers och äcklig blir han. Inte ens 40 och redan en snuskgubbe.
Citera
2026-06-17, 04:23
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Föreställ er att ni går ner till soprummet under mörkrets inbrott, ni hör något som skulle kunna vara runkljud, ni tänder lampan och ropar *hallå!! Är det någon där?

Fram bakom soptunnan dyker en påtänd och pervers jävel upp, flinten blänker i månljuset och med den kort-smala kuken i handen frågar han om man vill kolla på? Samtidigt som han kör det där falska Baron-garvet hö hö hö hö!

Du får inte skriva sådär mitt i natten, jag väckte nästan min sambo.
Han ska ju upp och jobba om 1,5 timme…till skillnad från ”vissa andra”
Citera
2026-06-17, 04:39
Medlem
Littlepaw13s avatar
Lite sent men då jag inte fann det I tråden så här är konkurspapprena från air invest. Om inte annat för arkiverings-syfte

förvaltarberättelse

Förvaltningsredogörelse

Konkursbouppteckning

slutgiltigt beslut

Offentliga uppgifter från Nyköpings Tingsrätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in