2026-06-15, 20:34
Medlem
Alltså antagligen har hon inte haft ett särskilt aktiv sexliv på ett tag med Jakob, och nu är hon plötsligt nykär och kåt. Och det är ju trevligt för henne. Problemet är att hon låter det sippra ut i bloggen, istället för att vara professionell och hålla fast vid sitt koncept som ju trots allt varit det som gjort hennes blogg till en av Sveriges största.
Citera
2026-06-16, 15:39
Medlem
Jakob ser inte ut att ha varit med på hennes fest. Undra förresten vad han gjorde med sin stora CLARA -tatuering.

Jag kom på en person jag ogillar mer än Clara- hennes syster. Hon osar verkligen osympatisk person. Tycker man riktigt ser i ögonen att det där är ingen snäll typ alls.
Citera
2026-06-16, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosentry
Jakob ser inte ut att ha varit med på hennes fest. Undra förresten vad han gjorde med sin stora CLARA -tatuering.

Jag kom på en person jag ogillar mer än Clara- hennes syster. Hon osar verkligen osympatisk person. Tycker man riktigt ser i ögonen att det där är ingen snäll typ alls.

Bondmoran blev Bondhoran.....
Citera
2026-06-16, 16:46
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Hur orkar ni följa skiten????????
Citera
2026-06-16, 16:56
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:

Kanske, hon ser bättre ut än Clara iaf och har en akademisk karriär (doktorerade 2023 och kan titulera sig universitetslektor även om det är i Borås).
Citera
2026-06-16, 18:48
Medlem
Citat:

Nej tvärtom! Syrran är ju mycket skönare än Clara! Har självförtroende, pondus, vågar slappna av och är riktigt cool!
Citera
2026-06-16, 18:49
Medlem
Varför var inte Malin Wollin på festen?
Citera
2026-06-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Varför var inte Malin Wollin på festen?

De bor ändå 100 mil ifrån varann, så det tycker jag inte är jättekonstigt.
Citera
2026-06-16, 20:08
Medlem
icons avatar
Saknar den Clara som hade mer integritet och snyggare stil. Är det någon 40+ som tycker att det är snyggt med det hon hade på sig på festen? Knallrosa glansig klänning med oformlig paljettkofta och rött hår? Tycker att hon borde lagt fest-inlägget som premium att dela med endast de som betalar. Särskilt bilderna på barnens alster. Samma med upprabblingen av alla som var där med kommentar att hon minsann inte har något otalt med någon. Varför har hon behov av skriva det i ett inlägg om sin fest där bara vänner antas vara med?
Citera
2026-06-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Saknar den Clara som hade mer integritet och snyggare stil. Är det någon 40+ som tycker att det är snyggt med det hon hade på sig på festen? Knallrosa glansig klänning med oformlig paljettkofta och rött hår? Tycker att hon borde lagt fest-inlägget som premium att dela med endast de som betalar. Särskilt bilderna på barnens alster. Samma med upprabblingen av alla som var där med kommentar att hon minsann inte har något otalt med någon. Varför har hon behov av skriva det i ett inlägg om sin fest där bara vänner antas vara med?

Åh gud, håret, som den sämsta peruk någonsin.
Citera
2026-06-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon

Var killens barn inte med nu heller eller ?
Citera
2026-06-16, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Kanske, hon ser bättre ut än Clara iaf och har en akademisk karriär (doktorerade 2023 och kan titulera sig universitetslektor även om det är i Borås).

Det är väl inte så konstigt att det är Borås pga Borås är känt som textilhuvudstaden i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in