2026-06-16, 16:10
  #145
Medlem
tassanpassadpistols avatar
Som sagt, dessa as ska inte visas någon hänsyn eller medmänsklighet.

De är perversa rovdjur, och får de som de vill våldtar de vem de än vill och förstör liv i en rasande takt. De groomar och utnyttjar som det passar dem, oavsett skada det gör på offret.

De tänker enbart på sitt eget ego och sin njutning och tillfredsställelse.

Att ens skryta om att man "har erfarenhet med en nioåring" visar hur djupt depraverade dessa svin till människor är.

Dumpen har verkligen belyst hur många rovdjur och störda män det finns kring barn, och att barn måste skyddas ännu mer.

Snutjäveln borde hängas offentligt.

Vem är fetto-grisen som våldtar barn?
Citera
2026-06-16, 16:21
  #146
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Att han jobbar där är ju för att kunna ta del av bp material antagligen.
Eller för att få fri tillgång till utsatta barn och deras föräldrar.
Citera
2026-06-16, 16:36
  #147
Medlem
tassanpassadpistols avatar
Man kan ha åsikter om Dumpens metoder, men oavsett är det männen själva som skriver vad de skriver när allt kommer omkring.

Hur många här hade velat ha en sådan man i sin krets eller i närheten av sina barn, efter att ha läst chattloggarna, alldeles oavsett om mannen i fråga begick ett rent brott eller inte, eller vad mannen själv bedyrade efteråt?

Fantiserar man om barn bör man ändå söka hjälp även om fantasierna må triggas extra av att chatta med någon som låtsas (vilket de inte vet när de skriver).
__________________
Senast redigerad av tassanpassadpistol 2026-06-16 kl. 16:45.
Citera
2026-06-16, 16:50
  #148
Medlem
tassanpassadpistols avatar
Detta ser ut som grisen i griskostym:

https://www.ystadsallehanda.se/tomelilla/polis-tar-till-sig-modell/
Citera
2026-06-16, 16:53
  #149
Medlem
Bra polis. Not. Precis så krossar man sitt liv.

Även om det I BÄSTA FALL bara är fantasier är han rökt socialt.

Risken att han stoppar tjänstevapnet i truten bör vara extremt stor.

Förtroendet för polisen sjunker dramatiskt.
Citera
2026-06-16, 17:30
  #150
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Bra polis. Not. Precis så krossar man sitt liv.

Även om det I BÄSTA FALL bara är fantasier är han rökt socialt.

Risken att han stoppar tjänstevapnet i truten bör vara extremt stor.

Förtroendet för polisen sjunker dramatiskt.
Han har nog blivit fråntagen tjänstevapnet nu. Hans chef förstår hur illa detta är.
__________________
Senast redigerad av MeggieCleary 2026-06-16 kl. 17:39.
Citera
2026-06-16, 18:23
  #151
Medlem
israelisinnocents avatar
Då åker han dit på olaga dataintrång med passfotot?

Nu när ai finns xD
Citera
2026-06-16, 18:48
  #152
Medlem
Svaagdrickas avatar
Någon som vet var AN växte upp? Några detaljer från barndom och uppväxt?
Citera
2026-06-16, 18:49
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugelleffe
Varför är det mestadels vita Svenska män som åker dit i dumpen?

De (icke-vita) håller det inom gruppen/familjen. Det är ju som att fråga varför svenskar är överrepresenterade i misshandel/våldtäkt i nära relationer (mot partner)... den som tror att det anmäls av någon som är hjärntvättad (uppfostrad med) att mannen i förhållandet ÄGER rätten till ens kropp och kan göra vad som helst, är helt pantad. Skulle dessa gå till svensk polis och anmäla? Nej, precis.
Citera
2026-06-16, 18:51
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Herregud till dig tillbaka vad är det med er som inte kan läsa dom övriga kommentarerna jag har skrivit. Har du aldrig haft otur när du tänker? Jo det tror jag. Dagisnivå att fortsätta kommentera på nåt som var klantigt. Väx upp för fan.
Om det fanns förutsättningar för att växa upp hade jag inte suttit på flashback fattar du väl.
Citera
2026-06-16, 19:09
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugelleffe
Varför är det mestadels vita Svenska män som åker dit i dumpen?

Människan har till sin natur inte behov av att söka kickar externt som man ändå får hemma. Varför tror du vita svenska kvinnor är överrepresenterade som ug på S&M-klubbar?
__________________
Senast redigerad av Bonnker 2026-06-16 kl. 19:12.
Citera
2026-06-16, 19:27
  #156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
Detta ser ut som grisen i griskostym:

https://www.ystadsallehanda.se/tomelilla/polis-tar-till-sig-modell/

Är det MGM så ser han ut som ett peddo och är wn tvättäkta kapten klänning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in