Citat:
Ursprungligen postat av
Smugelleffe
Varför är det mestadels vita Svenska män som åker dit i dumpen?
De (icke-vita) håller det inom gruppen/familjen. Det är ju som att fråga varför svenskar är överrepresenterade i misshandel/våldtäkt i nära relationer (mot partner)... den som tror att det anmäls av någon som är hjärntvättad (uppfostrad med) att mannen i förhållandet ÄGER rätten till ens kropp och kan göra vad som helst, är helt pantad. Skulle dessa gå till svensk polis och anmäla? Nej, precis.