2026-06-15, 11:21
Medlem
israelisinnocents avatar
Sätter aldrig min fot på Malta efter all skit man hört
EUs svarta får

"Maltese people don't rob tourists, it must have been other tourists" is a weird thing to say.
https://www.reddit.com/r/UnresolvedMysteries/comments/abxico/a_17yearold_german_boy_went_to_malta_on_vacation/
Citera
2026-06-15, 11:41
Medlem
Skaraborg2s avatar
Malta.

Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Sätter aldrig min fot på Malta efter all skit man hört
EUs svarta får

"Maltese people don't rob tourists, it must have been other tourists" is a weird thing to say.
https://www.reddit.com/r/UnresolvedMysteries/comments/abxico/a_17yearold_german_boy_went_to_malta_on_vacation/

Ja denna lilla önation har inte det bästa ryktet.

Bara detta att de ljuger helt fräckt gällande t. ex. att gnagare skulle ha varit orsaken till att hans kropp var nästan helt tom på organ. Malta är också ökänt för att sälja sina pass för dyra penningar.
Citera
2026-06-15, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av addictedpsyco
Detta händer med barn runt om i världen mest i afirika har jag hört, det sägs att folk med mycket makt som dyrkar satan och dricker blod och äter organ från barn. Dom hittade ju massa burkar med blod i olika blodtyper i Al gores flygplan. Det är vad jag har hört i alla fall, och blod från unga djur har visat vara anti aging i studier. Jag vet inte vad som händer med alla dom här barnen och deras organ, något skumt är de ju iallafall..

Sjukt att du skrev detta för 7 år sen och idag är detta en sanning att eliten dyrkar satan och dricker blod. Du var verkligen före din tid respekt till dig.
Citera
2026-06-15, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Sjukt att du skrev detta för 7 år sen och idag är detta en sanning att eliten dyrkar satan och dricker blod. Du var verkligen före din tid respekt till dig.
Sådana har alltid förekommit. Inte vanligt men den fiktiva karaktären Dracula är ett exempel på hur man känt till hur rika, galna människor begått illdåd.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Elisabet_B%C3%A1thory

Citat:
Elisabet Báthory (ungerska: Báthory Erzsébet; slovakiska: Alžbeta Bátoriová), född 7 augusti 1560 i Nyírbátor i Ungern, död 21 augusti 1614 i Čachtice i Slovakien, var en ungersk grevinna ur den berömda familjen Báthory. Hon har kallats historiens mest kända kvinnliga seriemördare och kallas för "Blodsgrevinnan" och "den blodiga kvinnan från Čachtice", efter sitt slott nära Trenčín i det dåtida i Kungadömet Ungern.

Efter sin makes död anklagades hon med fyra medbrottslingar för tortyr och mord på flera hundra flickor och unga kvinnor. Dödstalet har uppskattats till över 600, men hon dömdes bara på 80 punkter.[1] Hon fängslades år 1610 på slottet i Čachtice, där hon kvarblev till sin död fyra år senare.

Vissa historiker har beskrivit anklagelserna mot Báthory som fabrikationer, med syfte att förstöra hennes familjs inflytande i regionen. Andra har hävdat att anklagelserna delvis var sanna, även om de var överdrivna
Citera
2026-06-15, 19:01
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ljuga, tysta ner och troligtvis också stjäla.

Videon utlagd för ett år sedan.

https://www.youtube.com/watch?v=W1Upukj-Zi4

Fy f*n! Vilka skurkmyndigheter och så otroligt fräcka som de maltesiska rättsmyndigheterna måste vara. Bara ljuga, tysta ner och troligtvis också stjäla. Det är inte ofta man ser detta så öppet som i det här fallet. T. ex. någon balsamering hade inte gjorts då hans kropp anlände till Tyskland den 2016-08-17. Detta för att kroppen skulle ruttna så mycket som möjligt så att ingen ordentlig rättsmedicinsk undersökning kunde utföras.

Mike Mansholt lämnade Hotel Astra sista gången ca kl. 09.55 den 2016-07-18. På övervakningskamera kan man se hans svart ryggsäck som han bär på och som aldrig hittades. Cykeln som han hyrde var en blå och svart Lombardo. Den var skadad när den hittades med punktering. Kl. 10.11 AM samma datum skickar Mike ett voice mail till sin pappa. Detta är sista gången som hans familj hör av honom. Därefter stängs den av vilket gör att hans mamma anmäler honom till polisen i Tyskland den 2016-07-23 ca kl. 02.00 AM.

Mike Mansholt avled samma dag som han försvann.
Citera
2026-06-16, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av addictedpsyco
Detta händer med barn runt om i världen mest i afirika har jag hört, det sägs att folk med mycket makt som dyrkar satan och dricker blod och äter organ från barn. Dom hittade ju massa burkar med blod i olika blodtyper i Al gores flygplan. Det är vad jag har hört i alla fall, och blod från unga djur har visat vara anti aging i studier. Jag vet inte vad som händer med alla dom här barnen och deras organ, något skumt är de ju iallafall..
Det är därför de sprider ut chemtrails, för att bedöva oss. Se till att skydda dig med hatten!
Citera
2026-06-16, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Sådana har alltid förekommit. Inte vanligt men den fiktiva karaktären Dracula är ett exempel på hur man känt till hur rika, galna människor begått illdåd.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Elisabet_B%C3%A1thory

Mmm tyvärr tror jag det är vanligare än vad vi tror även med rika som har människojakt på rika öar. Squid game var ingen hittepå serie. Intressant det du skriver med Dracula. Jag anser att Hollywood, Disney och allt trycker upp sanningen i ansiktet på oss men vi tror det är fiktivt. Dom har gjort så med 9/11 bland annat. Om dom berättar sanningen för oss så får dom ingen dålig karma av sina illdåd enligt deras skeva tro.

On topic tycker jag det är sjukt hur dom inte kan fastställa om det är djur som ätit upp hans organ eller blivit mördad. Antar att djuren åt upp telefonen och väskan också för honom. Äcklig värld vi lever i allt är korrupt jag måste sluta kolla konspirationsteorier för man blir skev och deppig i huvudet.
Citera
2026-06-16, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linkinsuperstar
Det är därför de sprider ut chemtrails, för att bedöva oss. Se till att skydda dig med hatten!

Inte bara chemtrails utan även maten, sociala medier, musik med skev frekvens, sport energy harvesting osv. OS och fotbolls vm invigningarna rena ritualer!

"It's the Roman Circus"
Citera
2026-06-16, 15:53
Medlem
Skaraborg2s avatar
Gärna fler inlägg som har med detta fall att göra.

Synd att inga fler inlägg har gjorts som direkt har med detta synnerligen minst sagt märkliga fall att göra.

Samt hur de maltesiska myndigheterna grovt misskötte sina åligganden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in