Citat:
Ursprungligen postat av
Person.Persson
Under en obduktion bör dom kunna fastställa om det är ett kirurgiskt ingrepp eller om gnagare varit och gottat sig. Har du någon länk att dela med dig av?
Just det har jag också tänkt. Borde vara ganska lätt att se om det har varit en läkare där och karvat.
Organ som ska säljas kan man inte skära bort hur som helst, det måste vara professionellt utfört annars skadas organen och då blir de värdelösa.
Om Mikes tillhörigheter är spårlöst borta, kanske det rör sig om ett rånmord.
Tycker det låter lite märkligt att en omyndig 17-åring reste själv till Malta, medans
pappan hade åkt till Kroatien.
Konstigt att Expressen skriver om det här gamla mordet (?) just nu.
https://www.expressen.se/nyheter/mike-17-hittades-dod-pa-semestern-utan-organ/
Citat:
Ursprungligen postat av
addictedpsyco
Detta händer med barn runt om i världen mest i afirika har jag hört, det sägs att folk med mycket makt som dyrkar satan och dricker blod och äter organ från barn. Dom hittade ju massa burkar med blod i olika blodtyper i Al gores flygplan. Det är vad jag har hört i alla fall, och blod från unga djur har visat vara anti aging i studier. Jag vet inte vad som händer med alla dom här barnen och deras organ, något skumt är de ju iallafall..
Ehh burkar med blod i Al Gores flygplan ? Antar att du har tittat på Alex Jones infowars