Citat:
Ursprungligen postat av
PatrickEkwall
Kan man ämnet så inser man ganska snart att det inte är någon idé att fråga överhuvudtaget.
Frågestund med AI är relativt kasst ja, det är inte det jag tänkte på i första hand. Men ser att det inte framgick i mitt inlägg.
Jag menar till att ta fram utkast till olika skrivelser, t.ex. som föregående inläggsskribent Gaben112