2026-06-16, 02:36
Medlem
Jag har kommit över en femma riktigt kladdigt hasch… så kladdigt så det blir svårt att rulla då bitarna fastnar i varandra. Någon som har nåt tips?
Citera
2026-06-16, 02:50
Medlem
buhbyes avatar
Sätt den mellan fingrarna och tryck medans du snurrar. Och vill du inte bli lika kladdig om fingrarna så ta och gör det mellan tobak.
Citera
2026-06-16, 03:39
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajayy
Jag har kommit över en femma riktigt kladdigt hasch… så kladdigt så det blir svårt att rulla då bitarna fastnar i varandra. Någon som har nåt tips?

Men du rullar en lång smal korv för bövelen. Första gången du provar dödsknark eller?
Citera
2026-06-16, 10:06
Medlem
cacas avatar
Citat:
Bankat med kamelskit eller annat levande organism skit, typ människa?
Citera
2026-06-16, 13:20
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caca

https://youtu.be/FAaTp_WCREw?t=207
Citera
2026-06-16, 13:44
Medlem
Citat:

Elda, blanda med tobak när det är varmt.
Citera
2026-06-16, 13:46
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caca

Nej, det känner man lättast på lukten isåfall.
När vanligt billigt gatuhash är klistrigt så beror det oftast på hårsprej...

... iallafall om man skall tro den rapporten som crikulerade för nåt år sen. Där hårsprej angavs vara en av dom vanligaste föroreningarna. Bildäck och kamelbajs vet jag inte om dom fanns med dock

Kommer tyvärr inte ihåg vilken rapport det var, men jag tror den var från Sverige, antingen snuten eller BRÅ eller nåt sånt.
Citera
2026-06-16, 16:56
Medlem
jonterls avatar
När jag rullar svart afghan (cbd från cbd apoteket) rullar jag en tunn korv. Ha i lite tobak eller liknande i pappret, lägg ner korven, ha i resten av tobaken. Tänd och njut. Kletigt som faaaan.

Har stött på sånt kladdigt gatuhasch en gång för typ 10 år sen. Inte så vanligt.
Citera
2026-06-17, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonterl
När jag rullar svart afghan (cbd från cbd apoteket) rullar jag en tunn korv. Ha i lite tobak eller liknande i pappret, lägg ner korven, ha i resten av tobaken. Tänd och njut. Kletigt som faaaan.

Har stött på sånt kladdigt gatuhasch en gång för typ 10 år sen. Inte så vanligt.
Tack för hjälpen ska testa får se hur det går!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in