Citat:
Jaa, precis!! Ibland blir det så absurt som i en film eller fars. Frun i andra änden ... Gäller att inte själv göra ifrån sig något ljud. Bli tyst som en mus.
Vad jag har observerat är (och nu pratar jag om nykomlingar speciellt) är att om vi tex pratar före eller efter sexet kan det vara stelt hos vissa. Vi har pratat mycket om det tidigare i tråden. Ringer då telefonen, oavsett vem som ringer, har jag noterat att kunden liksom ser lättad ut - han får prata med någon han känner. Jag är ju bara en främling och vissa män är blyga / har en liten rädsla. Jag brukar kalla det för tamburstelhet, även om ordets innebörd kan vara en annan. Detta att många är blyga. Jag märker direkt på en kund om han är van vid närhet till kvinnor / kan samtala med kvinnor. En del kan inte det sådär hejsan hoppsan. Här får jag känna in och vara lyhörd och anpassa mig efter kunden för bästa möte, försöka leda samtalet smidigt och milt.
Tycker nog att det ändå ligger i kundens intresse att sätta mobilen på ljudlöst. Det är ju en ganska dyr timme han betalar för. Skulle han gått och sett en film är jag nog säker på att han satt den på ljudlöst.
Ja, ja. Jag förbjuder ingen att ha mobilen på med hög ringsignal, men nog vore det trevligare för båda parter om den var på ljudlöst. Vad gäller möten på hotell dagtid kan det vara så många andra ljud som stressar upp. Vägarbete tex med hiskeliga ljud från diverse maskiner. Men sånt kan varken jag eller kunden råda över.
Lite tankar.
Vad jag har observerat är (och nu pratar jag om nykomlingar speciellt) är att om vi tex pratar före eller efter sexet kan det vara stelt hos vissa. Vi har pratat mycket om det tidigare i tråden. Ringer då telefonen, oavsett vem som ringer, har jag noterat att kunden liksom ser lättad ut - han får prata med någon han känner. Jag är ju bara en främling och vissa män är blyga / har en liten rädsla. Jag brukar kalla det för tamburstelhet, även om ordets innebörd kan vara en annan. Detta att många är blyga. Jag märker direkt på en kund om han är van vid närhet till kvinnor / kan samtala med kvinnor. En del kan inte det sådär hejsan hoppsan. Här får jag känna in och vara lyhörd och anpassa mig efter kunden för bästa möte, försöka leda samtalet smidigt och milt.
Tycker nog att det ändå ligger i kundens intresse att sätta mobilen på ljudlöst. Det är ju en ganska dyr timme han betalar för. Skulle han gått och sett en film är jag nog säker på att han satt den på ljudlöst.
Ja, ja. Jag förbjuder ingen att ha mobilen på med hög ringsignal, men nog vore det trevligare för båda parter om den var på ljudlöst. Vad gäller möten på hotell dagtid kan det vara så många andra ljud som stressar upp. Vägarbete tex med hiskeliga ljud från diverse maskiner. Men sånt kan varken jag eller kunden råda över.
Lite tankar.
Intressanta tankar! Vi har ju varit inne på det lite i tråden -- sexarbetare är ju inte bara proffs på det sexuella, vi är proffs på att anpassa oss efter kunden och få kunden att tro och känna att vi verkligen har personkemi. Det är nog många utomstående (och förmodligen också kunder) som inte tänker på att det är så. Det är en stor del av upplevelsen vi säljer. Känslan av att vi har personkemi för att allt känns så "naturligt" och träffarna flyter på så bra. Det handlar verkligen inte bara om det sexuella och det är upp till sexarbetaren att se till att det flyter, det är vi som ska leverera det. Läsa av kunden och stunden och se till att det blir trivsamt. Det gäller även vid återkommande träffar tycker jag, men det blir ju enklare och enklare när man lär känna nån.
Jag tycker att det gäller även vid kortare träffar (1h). Det här med att läsa av och anpassa sig och vara följsam. Det krävs mer följsamhet vid en längre träff så klart och det är därför jag tycker att såna träffar är så mycket mer påfrestande. Men jag gillar verkligen att ge mina kunder en bra upplevelse och det handlar ju om så väldigt mycket mer än en bra avsugning. 😊
Jag förstår att folk som har yngre barn måste svara i telefon, men annars så brukar alla mina nuvarande kunder strunta i sin lur under träffar.
Min första träff kommer jag ihåg. Den har satt sig i minnet. Jag minns nervositeten, bokningen gick genom agentur så det kändes någorlunda säkert men jag var ändå så jävla rädd för att jag skulle råka illa ut på nåt sätt. Nu gick det ju bra, men jag har faktiskt inget större minne av kunden. Hotellrummet och utsikten minns jag (spektakulärt!) men inte själva kunden. Så är det ofta för mig faktiskt, att jag inte minns kunderna som personer, däremot hotellrum, miljöer och själva känslan under en träff. Sexet minns jag nästan aldrig! 🤪 Nu pratar jag alltså inte om de kunder jag har träffat flera ggr, men ska jag vara ärlig har jag återkommande kunder som jag blandar ihop utseendemässigt/inte minns hur de ser ut pga så väldigt vanliga. 🙈
Jag försökte tänka tillbaka på mina första kunder, inte bara den första, men jag kommer verkligen inte ihåg nånting. Jag vet faktiskt inte varför, kanske är det stark nervositet som gjort att jag liksom bara glömt bort allt. Inget trauma eller så, det är inte det jag menar. Men nåt är det som gjort att jag liksom inte kommer ihåg. 🙃
En av mina kunder när jag jobbade utomlands tog med mig till alla Michelin-krogar i den staden (+ andra nice ställen) och jag kan nog räkna upp varenda sak jag åt och drack. Minns jag mycket av honom? Näää. Snäll och vänlig och allt det, men ingen som satt sig på minnet.
Jag är en knullig person som gillar sex och inte är obekväm med min egna nakna kropp eller andras, men det är nåt heeeeelt annat att sälja sex än att ligga privat. Iaf för mig. Så även om jag gillar att ligga så var det ett stort steg för mig att börja sälja tillfälliga sexuella tjänster. Jag har pratat med ganska många sexarbetare och alla var nervösa i början, det går ju inte att komma ifrån. Jag har varit nervös varenda gång jag haft ett nytt jobb och ska leverera, det är ju ingen som tycker att det är konstigt. Men som sexarbetare är man ju dessutom ensam och ska dribbla träffen helt själv. Jag vet flera sexarbetare som var så nervösa inför första träffen att de bokade av. 😊
utan jag hittade mitt gamla inlägg och citerar det igen:
och nu upplever jag inte sådana känslor längre. Jag vet att jag även beskrev detta i ett inlägg för några månader sedan.