Citat:
Ursprungligen postat av
Dukater
Tack!
Och han jobbade alltså som polis?
Han såg lite klumpig och fet ut, för att vara polis? Såg ut och vara för seg i kroppen för att göra något, som poliser skall göra?
Eller...Han kanske jobbar i kontoret?
Är du tillräckligt foglig, får du inomhustjänst, chef/förman.
Det gäller på kåken el polisen.
Enligt Dumpen var mannen väldigt försiktig.
Jag skulle säg tvärtom, oförsiktig/klumpig.
Hade han bara läst Fupar fr sin egen avdelning borde han o polismyndigheten förstå att där var inte hans plats.
Huvudkaraktärerna i ”Vi Fem” böckerna hade löst det på en eftermiddag!