Det är ju några poliser som åkt dit, blev de dömda?
Ingen jobbar kvar tror jag
"Mannen har tagits ur tjänst och utredningen leds av avdelningen för särskilda utredningar."
Bra att expressen åtminstone går ut när poliser nappar
Citat:
Ursprungligen postat av
Three47
Inte förrän han har
- stämt träff
- träffat
- tagit med sig vaselin och kondomer
- bjudit barnet på middag
- fått barnet i säng
- haft sex med barnet
- filmat sig själv under akten
- spridit filmen till resten av världen
- frivilligt åkt till polisstationen
- anmält sig själv
- suttit i rättegång
- blivit dömd
- suttit i fängelse
- fått "vård"
- muckat
- skaffat nytt boende och jobb
- levt till han är 80
- dött av hög ålder
endast
då är han skyldig, enligt dig?
Han är polis. De skyddar sina egna. Titta bara på hur glatt de
tillsammans attackerar vita befolkningen i england - inte fan står det någon polis vid sidan om och försöker hindra de våldsamma poliserna från att misshandla befolkningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Antihumanist
Så är det. Efterssom det inte finns några riktiga barn i dumpens fällor så begår gäddorna inget brott när dom stämmer träff med dumpen. Hade träffen blivit av med barn hade det varit en annan femma.